3 350 грн
|
|
3 350 грн
|
платежі
по 1 117 грн
платежі
по 1 675 грн
Доповнення | Kemet: Blood and Sand – Book of the Dead |
---|---|
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Кемет - Обеліски / Kemet Протектори 45x68 (100 шт) - 1 пачка Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 1 пачка |
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська, Російська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 90 - 120 хвилин |
Гравців | 2 - 5 |
Вік | 13+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Стратегії |
Додатковий | Настільні ігри, Воєнні, Для підлітків, Гікам |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
1 ігрове поле 64 плитки могутності (рубінові, сапфірові, алмазні та оніксові) 10 фігурок істот 6 фігурок найманців 60 фігурок воїнів 15 пірамід, кожна з 3-х елементів 20 верхівок пірамід 4-х кольорів 5 особистих планшетів 1 планшет для підрахунку очок слави й визначення порядку ходів 2 накладки бурі 38 карт допомоги богів 42 бойові карти 3 пам’ятки гравців 45 жетонів та маркерів дій 125 жетонів правила довідник |
Артикул | GKCH019KT |
Штрихкод | 4820242620141 |
Механіки | Всі проти всіх, Драфт, Контроль територій, Менеджмент руки, Пряма взаємодія |
Країна друку | Китай |
«Слава тим, хто прийшов у Кемета світ,
Хто зрікся кісток і богів Хаосу,
Хто прагне воювати й володарювати,
І тримати храми під власним контролем!
Гікач Айкіс славу вам співає,
Ра проливає світло на ваші голови,
А око Гора мружиться на вас зверху!
Врата вічності відчиняться для переможця,
І розверзнуться обійми рожевих небес,
Священна душа героя стане зразком
На віки вічні для прийдешніх смертних!»
Утрачений розділ з «Книги мертвих»,
знайдений Гікачем у готелі Хургади
Нове видання «Кемету», однієї з найкращих стратегічних ігор з механікою контролю територій. Настільна гра «Kemet: Blood and Sand» вийшла в 2021 році. Ця версія гри може похвалитися доробленими правилами й поліпшеним оформленням, більш продуманим ігровим полем і збільшеними мініатюрами. Гра стала значно різноманітнішою завдяки більшій кількості плиток могутності (додалися чорні / оніксові плитки), новим істотам і найманцям, новим жетонам тощо.
Філігранна бойова стратегія з механікою контролю територій. Це одна з найкрасивіших ігор, що коли-небудь бачив Гікач - мініатюри й оформлення заслуговують найвищих похвал. Мало яка гра може зрівнятися з «Кеметом» за глибиною й витонченістю тактичного інструментарію. Учасникам здебільшого доведеться воювати. Розвиток, безсумнівно, дасть свої плоди згодом, але іноді все можуть перекреслити вдалі маневри супротивників на ранніх стадіях.
Настільна гра «Kemet» була створена в 2012 році двома французькими геймдизайнерами, які працювали над цим проєктом вісім років. У 2013 році гра стала переможцем конкурсу «Board Game Quest» та посіла друге місце на конкурсі «Swiss Gamers Award». «Кемет», як і раніше, входить до ТОП-100 найкращих стратегічних ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Єгипетські міжусобиці кояться на мальовничому пустельному полі. Поле двостороннє. Залежно від числа учасників використовуються різні конфігурації поля. Гравці вибирають богів, яких вони представлятимуть - Анубіса, Гора, Бастет, Ваджет або Собека, беруть планшети й компоненти відповідних кольорів. У районах вибраних міст вони розміщують перші рівні пірамід (не більше 2 рівнів в одному районі) і війська (по 5 воїнів у двох районах).
Щоб перемогти в грі, треба здобути 9 очок слави. Учасники гри здобувають постійні очки слави за перемоги в битвах, за контроль храмів і святилища богів у фазу ночі та за купівлю певних плиток могутності. Тимчасові очки даються за контрольовані храми й піраміди 4-го рівня. Якщо на початку свого ходу гравець має 9 постійних і/або тимчасових очок слави, він відразу ж стає переможцем.
Ігровий раунд ділиться на дві фази - дня і ночі. Удень гравці розігрують жетони дій. Уночі вони жертвують воїнів у святилищі / храмах заради отримання очок слави / молитви, отримують очки слави за контроль над храмами, отримують очки молитви і карти допомоги богів. Потім вони встановлюють нову черговість ходів за порядком зростання кількості набраних очок слави.
Спочатку гравці мають по п'ять жетонів дій. Їх може стати більше, якщо пощастить роздобути золоті або срібні жетони. За порядком ходу гравці розміщують свої жетони на вільних комірках, зображених на планшетах пірамід, і відразу виконують дії:
Гравці вибирають по дві карти битви, залишають одну, а другу скидають. Під вибрану карту можна підкласти скільки завгодно карт допомоги богів. Противники відкривають карти одночасно. Спочатку вони підраховують свою бойову силу, додаючи воїнів у війську і значення сили на карті. Бойову силу також можуть підвищити істоти-монстри, плитки могутності й карти допомоги богів.
Найсильніший гравець перемагає. Потім війська зазнають невідворотних втрат і звичайних втрат за вирахуванням сумарного значення оборони. Внаслідок цього переможець може взагалі втратити військо, а той, хто програв, маючи більш численну армію, буде змушений відступити або відкликати своїх воїнів у запас заради очок молитви. Щоб отримати постійне бойове очко, у переможця повинен залишитися принаймні один воїн. До того ж переможець мав бути нападником. А втім, деякі плитки могутності дозволяють отримувати переможні очки і оборонцю, якщо він переможе.