999 грн
|
|
999 грн
|
платежі
по 333 грн
платежі
по 500 грн
Доповнення | Хижа планета. За обріями & Притулок (Exploration & Sanctuary). Картонна коробка |
---|---|
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки |
Видавець | IGAMES |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 30 - 45 хвилин |
Гравців | 2 - 7 |
Вік | 10+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Один проти всіх |
Додатковий | Стратегії, Настільні ігри, Швидкі, Фантастика |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
ігрове поле 55 карт локацій 20 карт полювання 15 карт виживання 18 фішок волі фішка асиміляції фішка порятунку фішка передавача 3 жетони полювання 20 промокарт |
Інші видання | Видання в металевій коробці |
Артикул | ig2302 |
Ого, на дворі вже XXV століття від Різдва Христа-Спасителя! Гікач занадто довго спав. Не виключено, що він уже кілька разів вмирав і воскресав завдяки крестоформу на тілі. Але вистачить випробовувати терпіння Шрайка, пора вибиратися з кріокамери...
Посадка вийшла не дуже. Магнітне поле планети вивело з ладу всю електроніку, так що ми шандарахнулися з недитячою силою. Слава Техно-Центру, наше літаюче дерево, наш славний "Іггдрасиль" витримав зіткнення з поверхнею.
Ця планета називається Артемія, і знаходиться вона в сузір'ї Лебедя. Якщо дивитися зі Старої Землі, цей Лебідь лежить хрестом на Чумацькому шляху. Втім, ми вже не на Старій Землі, а тут, на Артемії. У протоколах значиться, що планета в основному придатна для життя. Зараз Гікач перевірить, чи так це...
Ви вже вибачте, але Гікач вирішив повернутися назад. Чуєте, як кричить капітан Массон? Якась тварюка напала на нього, і ось уже цілу годину терзає і рве його на частини. Що це за монстр? Шрайк? Ктулху? У будь-якому випадку Гікач краще побуде на борту, поки крик стихне, і подумає, що робити далі.
Капітан не помер, він став частиною місцевої фауни, відростивши гілки і листочки. З тих пір пройшло вже досить багато часу, і Гікач встиг розібратися в правилах цієї жорстокої гри. Ми всі тут жертви, а монстр - мисливець. Нас багато, а він один, але перевага все одно на його боці, бо йому допомагає вся тутешня природа. Завдання гікачей - просто вижити, поки не прибуде рятувальна експедиція. Тепер вже ясно, що тварина хоче не знищити нас, а асимілювати і навіки пов'язати з проклятою Артемією.
Якщо висловлюватися термінами гри, планета складається з карт локацій - всього десять різних місць, де ми можемо сховатися. При дослідженні планети Гікач і інші члени експедиції планують, куди вони підуть, вибираючи по одній карті з руки і розміщуючи їх взакриту перед собою. Далі кожна жертва вирішує, чи буде вона чинити опір (добирати карти місць зі свого скиду, втрачаючи волю) або змириться зі своєю долею (просунути фішку асиміляції по треку, але відновити всю волю і повернути всі карти місць зі скиду).
Після гікачей ходить монстр. Він розігрує карту полювання і розміщує в локаціях жетони полювання - істоти, цілі та Артемії. Зрозуміло, чудовисько намагається вирахувати, де ми знаходимося. У фазу розплати карти місць відкриваються, і ми всі йдемо туди, куди планували. Якщо у відповідній локації немає жетонів полювання, Гікач або інший щасливчик може скористатися силою місця або повернути одну карту зі свого скиду. Якщо в локації лежить жетон цілі, на жертву подіє ефект карти полювання. Потім все одно можна буде скористатися силою місця або повернути карту з особистого скиду.
За кожен жетон Артемії потрібно скинути по одній карті з руки. Якщо в обраній локації лежить жетон істоти, жертва втрачає один кубик волі. Маркер асиміляції просувається за відповідною шкалою. Втративши третій кубик волі, жертва відновлює всю волю і повертає всі свої карти з скиду, однак маркер асиміляції просувається знову. Раз за хід жертві дозволяється розіграти карту виживання, яка може підвищити шанси на щасливий результат.
В кінці полювання фішка порятунку пересувається на одну поділку вперед. Також її можна просунути, активувавши маяк в локації пляж, і прискорити в локації уламки. Після полювання все починається спочатку. Гікач і його команда перемагає і евакуюється з планети, коли фішка порятунку добереться до фінальної позначки. Якщо фішка асиміляції досягне останнього поділу раніше, космонавти програють, ставши частиною планети.