Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 61x112 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 61x112 (50 шт) - 2 пачки
Видавець IGAMES
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 45 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 10+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Фентезі
Додатковий Настільні ігри, 10-13 років, Сімейні, На удачу, Гральні кістки, Новачкам
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

ігрове поле
планшет
30 кубиків
53 картки
96 картонних жетонів
41 дерев’яна фішка
8 плиток для соло-гри

Настільна гра Сяйво (Glow)

В наявності
Артикул: IGAMES012
1 599 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Сяйво - суперницьке змагання за Світло у краю Тіней

Тінь спустилася на острови, й лише хоробрі мандрівники вже сотні років з покоління у покоління передають свої знання з пошуку Світла. Можливо, саме серед героїв цього покоління знайдуться ті, що зберуть достатньо Спалахів, аби розвіяти Морок? Антуражна настільна гра «Сяйво» запрошує від одного до чотирьох гравців до змагання зі збору Світла у тьмяних локаціях із прокладенням маршрутів, менеджментом обойми кубиків, драфтом супутників та прокладанням маршрутів двома різними мапами - полями краю Тіней та архіпелагу Темряви.

Якщо вам до вподоби нестандартне використання кубиків, Гікач також радить придивитися до динамічних перегонів «Кубітос». А от збір сетів із різних символів задля активації карт знадобиться гравцям у грі «Племена вітру» про відновлення природи після захоплення Землі новим забрудником.

Приготування до гри

  1. Виберіть сторону поля, на якій ви будете грати. Край Тіней додає до партії ще й механіку розміщення таборів, що можуть принести додаткові переможні очки наприкінці гри, але зменшує варіативність маршрутів, бо учасники матимуть тільки одну фішку, що буде переміщуватись полем. Водночас на стороні архіпелагу Тіні кожен учасник матиме аж 4 фішки човнів для переміщення, що водночас будуть й таборами, якщо їх залишити на тому чи іншому острові.
  2. Усі гравці обирають стартові кольори й отримують компоненти свого кольору: карти героїв, великі кубики свого кольору в кількості, що вказано на карті героя, та фішки. Якщо ви граєте на стороні архіпелагу, кожен гравець додатково вибирає колір човнів. Чотири з п'яти човнів слід розмістити у центральній зоні поля, тоді як стартову кампанію з фішкою табору свого кольору гравці розміщають у початковій зоні в лівому нижньому куточку поля. Також слід розмістити на поділці 10 треку сяйва маркери підрахунку очок гравців.
  3. Утворіть коло поля запаси компонентів: жетонів усіх кольорів та кубиків, по одному великому кожного кольору та один чорний маленький кубик.
  4. Окремо перетасуйте супутників з А та Б на сорочці. Поверніть до коробки по три карти з кожного стосу та покладіть стос А поверх стосу Б. Це ваша колода супутників для гри. Покладіть 5 верхніх карт з утвореної колоди в ряд під планшетом зустрічей.
  5. Випадково оберіть першого гравця та дайте йому відповідний жетон. Наступний після нього за чергою гравець отримує два жетони перекидів.
  6. Перший гравець кидає усі 9 позосталих малих кубиків та розміщає їх до комірок з відповідними до отриманих символами. Якщо на бузковому кубику випав символ сліду, перекиньте його. До комірок, до яких не потрапив жоден кубик, розмістіть один жетон сліду.
  7. Починайте гру!

Перебіг гри Сяйво

Гра триватиме вісім днів-раундів, кожен з яких поділено на 5 фаз.

  1. Світанок. У цій фазі гравців вибирають собі супутника з ряду під планшетом зустрічей. Вибір гравці здійснюють по черзі. Перший гравець після здійснення вибору скидає також одну іншу карту на свій вибір. Разом із вибраною картою гравці отримують всі кубики та жетони з комірки на планшеті зустрічей над нею.
    Не вибрані карти супутників відправляються до скиду.
  2. Ранок. Гравці водночас кидають всі свої кубики - й великі, і отримані з супутником малі.
    Запас великих кубиків у гравця можна збільшити завдяки картам супутників. У верхньому лівому куті карти може бути вказано колір та кількість кубиків, які отримує до свого запасу гравець, поки має цю карту у грі.
    Кожен кубик має різні шанси випадіння символів. Бузковий кубик має на шостій грані символ сліду, тоді як решта мають на шостій грані додатковий символ елементу свого кольору (наприклад, зелений має символ листка, а отже, отримати листок за кидка зеленого кубика ви маєте більше шансів, ніж з кидка помаранчевого).
    Якщо учасник бажає перекинути кубик, кожен символ перекиду з його жетонів або карт дає змогу одноразово перекинути один або два кубики на вибір. Якщо ж ви бажаєте отримати з кубика конкретний символ, можна витратити одразу три символи перекиду. Жетони перекиду після використання скидаються до спільного запасу, а символи перекиду на картах можна використати тільки один раз за раунд.
    Символи перекиду також можна отримати з треку переможних очок. Для цього поверніть свій маркер підрахунку назад на найближчу поділку із символом перекиду. Зробити це можна необмежену кількість разів за раунд, та нижче 0 опустити свій рахунок неможливо.
    Чорний кубик потрапляє до гри з появою персонажа Каара й приносить учасникам (крім власника карти Каара) додаткові негаразди. Детальніше про прокляття можна прочитати в буклеті правил.
  3. Полудень. У цій фазі учасники застосовують свої ефекти карт. Для активації ефекту кожної карти супутника необхідно мати серед результатів на кубиках певні символи. Ефекти карт можуть призвести до отримання Спалахів (переможних очок), жетонів слідів та перекидів, жетонів світлячків та навіть смерті супутників (символ черепа). Якщо супутник гине, після активації ефекту відправте його до скиду. 
    Ефекти карт можна активувати кілька разів, якщо це не стосується скиду супутника. Водночас гравець не може не активувати ефекти, навіть якщо цього бажає.
    Супутники активуються по черзі. Якщо карта, що приносила вам до запасу кубик певного кольору, за активації ефекту пішла до скиду, ви повертаєте до запасу й відповідний кубик та не можете його використовувати.
  4. Надвечір'я. У цій фазі гравці переміщують свої фішки полем. Для цього треба мати (або навпаки - не мати) відповідні символи елементів на кубиках у своєму запасі, скидати жетони слідів чи світлячків або й перекидів. Якщо вам не вистачає певного символу, ви завжди можете скинути жетон сліду як джокер. Якщо ви не маєте жетонів або символів для виконання умов комірки, ви не можете на неї переміститись. Переміщатися можна лише згідно з вказаним на полі напрямком руху.
    За гри на стороні краю Тіней, коли ваша кампанія завершує переміщення на галявині, ви розміщаєте на ній фішку вашого табору.Табір на галявині принесе вам стільки переможних очок наприкінці гри, скільки вказано на цій галявині. Так само на певному острові можна залишити свій човен, аби наприкінці гори він приніс відповідну кількість переможних очок.
  5. Вечір. У цій фазі тривають приготування до наступного раунду. Всі маленькі кубики з запасів гравців розміщаються на відповідні комірки планшета зустрічей. Ряд зустрічей поповнюється новими 5 картами з верху колоди. Жетон першого гравця отримує наступний за чергою учасник.

Завершення гри та визначення переможця

Переможні очки наприкінці гри можна отримати за:

  • Символи на картах супутників. Вони можуть як додавати, так і віднімати переможні очки.
  • За символи на островах та галявинах, на яких ви залишили табори й човни.
  • За світлячків. Якщо кількість жетонів світлячків у гравця наприкінці гри більша або дорівнює його кількості супутників, це приносить додатково 10 ПО.
  • За жетони слідів. Кожен жетон приносить 1 очко.

Учасник із найбільшим переможним рахунком здобуває перемогу.

Доволі цікава та швидка "колодобудівна" гра з доволі довгими правилами, проте після першої ж партії до самих правил ми вже не повертались. Сам геймплей є досить простим: - вибір карти -кидання кубиків -використання кубіків. Нажаль рандом досить суровий, хоча в грі є можливість перекидів.
Відповісти
Алексей Федорус, дякуємо за розгорнутий відгук.
Відповісти
Невський, на якомусь з інтерв`ю говорив про "спеціальну" локалізацію Сяйва, що буде відрізнятись від інших зарубіжних версій збільшеним розміром поля та ішими особливостями. Ця версія має такі відмінності?
Відповісти
Пашковский Валерий Анатолиевич, цього ми не знаємо, але це єдина існуюча версія локалізації.
Відповісти
Збільшення полів не відбулося - всі компоненти такого самого розміру, як в оригіналі. Але доволі суттєва відмінність полягає у тому, що українське видання має правила для одного гравця та відповідні компоненти для соло-режиму (8 тайлів), чого немає в оригіналі.
Відповісти
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, а чого так багато протекторів треба купити до гри, адже карт всього 53
Відповісти
Ковтун Виктория, дякуємо що звернули увагу, виправимо цю інформацію.
Відповісти
Доброго дня. До якого числа буде тривати передзамовлення?
Відповісти
Григорій Топчій, добрий день. Це той дивний випадок, коли у нас немає точної дати завершення передзамовлення.
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору