1 199 грн
|
|
1 199 грн
|
платежі
по 400 грн
платежі
по 600 грн
Видавець | Fun Games Shop |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 20 - 50 хвилин |
Гравців | 2 - 5 |
Вік | 10+ |
Основний розділ | Сімейні |
Додатковий | Стратегії, Настільні ігри, 10-13 років, Новачкам, Швидкі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
50 карт 1 поле дослідження 5 планшетів гравців 64 жетони 1 бланк результатів 1 книжка правил |
Артикул | FGS55 |
Штрихкод | 4820245710511 |
«Кіт у коробці» – це квантова гра на взятки. Як відомо, немає двох абсолютно однакових котиків, а отже, у грі не зможуть брати участь карти, що збігаються водночас за мастю та значенням. Чому котики квантові? Усі карти мають значення, проте не мають масті – ви призначатимете карті масть у момент розігрування!
Робіть ставки на кількість взяток, які зможете виграти, збирайте групи з жетонів на полі досліджень, і пильнуйте, щоб не спричинити справжній квантовий парадокс! Якщо ви, як і Гікач, нестямно любите котиків і вам до вподоби нескладні карткові ігри, зверніть увагу на ігри «Котяча риберня» та «Sweet & Spicy. Битва котиків», а також на соло-гру на взятки «За Нортвуд!».
Партія триває стільки раундів, скільки гравців бере участь у грі. Кожен раунд складається з кількох послідовних фаз.
Взятку виграє учасник із найсильнішою картою. Червону масть вважають козирем – вона сильніша за інші масті. Основна масть слабша за червону, але сильніша за дві інші масті. Для визначення сили в межах однієї масті порівняйте карти за значенням. Учасник, що виграв взятку, забирає всі розіграні карти та кладе біля себе окремим стосом.
Фазу взяток повторюють, доки у всіх на руках не залишиться по одній карті, або поки не виникне парадокс. Парадокс виникає, якщо хтось із будь-якої причини не може призначити карті жодну масть. Ніхто не виграє взятку, що спричинила парадокс, проте жетони, розміщені на полі досліджень на момент виникнення парадоксу, залишають на місцях. Якщо виник парадокс, відразу перейдіть до наступної фази.
Кожен учасник отримує 1 очко за кожну виграну взятку. Якщо фаза взяток закінчилася парадоксом, гравець, що його спричинив, отримує від’ємну кількість очок, а саме -1 очко за кожну виграну взятку.
Якщо ваша ставка відповідає кількості виграних взяток, ви також отримуєте додаткові очки – 1 очко за кожен жетон у вашій найбільшій групі жетонів на полі досліджень.
Після підрахунку виконайте приготування до наступного раунду. Грайте, допоки кожен гравець не був першим гравцем. Учасник із найбільшою кількістю очок наприкінці гри перемагає!