4 199 грн
|
|
4 199 грн
|
платежі
по 1 400 грн
платежі
по 2 100 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 57.5x89 (100 шт) - 1 пачка Протектори 70x120 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 70x120 (50 шт) - 2 пачки |
---|---|
Видавець | Ігромаг |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 90 - 120 хвилин |
Гравців | 1 - 5 |
Вік | 13+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Кооперативні |
Додатковий | Настільні ігри, Міти Ктулху, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
книга правил 17 двобічних тайлів планшет сценарію 12 карт божевілля 3 базові кубики 5 бонусних кубиків 5 кольорових підставок 30 маркерів щупалець 49 жетонів коробка прадавнього - Ктулху мініатюра "Зоряний Виплодок" мініатюра "Ктулху" 9 жетонів Рльєха 8 карт міфу" карта прислужників 4 карти втілення прадавнього коробка прадавнього - Хастур 4 мініатюри "послідовник Хастура" мініатюра "Хастур" 12 жетонів жовтого знаку 8 карт міфу" карта прислужників 4 карти втілення прадавнього 6 коробок епізодів 10 дослідників 10 планшетів дослідників 10 мініатюр культистів 18 мініатюр монстрів |
Кооперативна гра про великого папочку Ктулху з купою коробочок. Настільна гра «Cthulhu: Death May Die» була розроблена в 2019 році. Її авторами виступили «король ареа контрола» Ерік Ленг (добре відомий читачам Гікача по іграх «Кров і лють», «Хрещений батько. Імперія Корлеоне», «Сонце, що сходить» і т.д.) і знаменитий Роб Давіо, що впровадив свої легасі-коробочки в такі ігри, як «Ризик», «Пандемія» і «Зрада в будинку на пагорбі».
За сюжетом божевільні герої-детективи намагаються призвати Стародавнього, щоб відсипати йому по самі не балуйся. Перед початком партії гравці вибирають один набір Стародавнього (в базовій грі представлені Ктулху і Хастур) і один з шести базових епізодів.
У коробці Стародавнього будуть фігурка самого жахливого божества, мініатюри його союзників, жетони, карти поплічників, рівнів і Мітів. У коробочці набору епізоду ви знайдете схему ігрового поля, опис ритуалу і здібностей монстрів. За рахунок різних поєднань Древніх і епізодів забезпечується дуже хороша реіграбельность. Але ж будуть ще і доповнення!
На картах епізодів вказуються спеціальні дії сищиків в поточному сценарії, способи переривання ритуалу і події, які трапляються при просуванні Стародавнього по треку призову. У кожному наборі є 15 карт знахідок - предметів, союзників і станів. Виконавши умови на карті знахідки, гравець отримує знахідку і підсовує карту під ліву чи праву сторону свого планшета. Крім того, набори епізодів містять карти Мітів і необхідні для сценарію жетони.
У кожного детектива свій унікальний планшет. На планшеті є треки втоми, здоров'я і розуму. Підвищивши втому, гравець може перекинути один кубик. Отримуючи рани або втрачаючи розум, гравець просуває фішки мацаків відповідними треками - і гине, коли ці фішки добираються до черепів в кінці.
Коли мацак досягає поділки на треку розуму, зазначеного як поріг божевілля, гравець розігрує карту божевілля і підвищує рівень будь-якої навички. У деяких випадках гравець отримує зелений бонусний кубик. Підвищуючи рівні навичок, гравець відкриває нові бонусні здатності або активує постійні ефекти.
Хід гравця складається з чотирьох етапів:
Гравець може виконати три дії. Завжди доступні 4 стандартні дії. Ще є дві спеціальні дії, які описані на карті вибраного епізоду.
Гравець розігрує верхню карту Міту, а потім скидає її. На карті Міту можуть бути знаки, що впливають на пробудження Стародавнього. Ефекти карти активують ворогів і додають нових в області з брамою.
Якщо в поточній області немає ворогів, гравець досліджує її, відкриваючи верхню карту з колоди знахідок. В іншому випадку кожен ворог атакує дослідника. За ворога кидаються кубики, зазначені на його карті. Успіх - це рана, мацак - втрата розуму. Можна перекидати кубики ворога, збільшуючи власну втому.
Гравець розігрує жетони вогню на планшеті, кидаючи таку ж кількість кубиків. Кожен успіх завдає одну рану, кожен мацак призводить до втрати однієї одиниці розуму. Кубики можна перекидати, підвищуючи втому.
Якщо в скиданні лежать три карти зі знаками призову Стародавнього, його фігурка (або жетон безвиході) просувається по треку призову на одну поділку. Після цього всі карти Міту замішуються зі скидання назад в колоду.
Древній з'являється на полі, коли його фігурка добирається до червоного поділу треку призову АБО гравцям вдається перервати ритуал. На трек призову, на поділ, який займав Древній, кладеться жетон безвиході. Тепер цей жетон буде просуватися по треку замість Стародавнього. Гравці повинні перемогти Стародавнього до того, як жетон безвиході дійде до кінця треку.
Гравці програють, якщо хтось із них гине або божеволіє, а Стародавній ще не прокинувся. Якщо Стародавній вже на полі, гравці, що залишилися продовжують партію.
Стародавнього можна атакувати лише після того, як був перерваний ритуал. Інакше гравці не зможуть йому нічого зробити, навіть якщо він знаходиться на полі, в тій самій локації. Щоб перемогти Стародавнього, потрібно послідовно знищити всі карти його рівнів.