Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.
Кооперативна гра про великого папочку Ктулху з купою коробочок. Настільна гра «Cthulhu: Death May Die» була розроблена в 2019 році. Її авторами виступили «король ареа контрола» Ерік Ленг (добре відомий читачам Гікача по іграх «Кров і лють», «Хрещений батько. Імперія Корлеоне», «Сонце, що сходить» і т.д.) і знаменитий Роб Давіо, що впровадив свої легасі-коробочки в такі ігри, як «Ризик», «Пандемія» і «Зрада в будинку на пагорбі».
Ктулху: закликати і знищити
За сюжетом божевільні герої-детективи намагаються призвати Стародавнього, щоб відсипати йому по самі не балуйся. Перед початком партії гравці вибирають один набір Стародавнього (в базовій грі представлені Ктулху і Хастур) і один з шести базових епізодів.
У коробці Стародавнього будуть фігурка самого жахливого божества, мініатюри його союзників, жетони, карти поплічників, рівнів і Мітів. У коробочці набору епізоду ви знайдете схему ігрового поля, опис ритуалу і здібностей монстрів. За рахунок різних поєднань Древніх і епізодів забезпечується дуже хороша реіграбельность. Але ж будуть ще і доповнення!
Набори епізодів
На картах епізодів вказуються спеціальні дії сищиків в поточному сценарії, способи переривання ритуалу і події, які трапляються при просуванні Стародавнього по треку призову. У кожному наборі є 15 карт знахідок - предметів, союзників і станів. Виконавши умови на карті знахідки, гравець отримує знахідку і підсовує карту під ліву чи праву сторону свого планшета. Крім того, набори епізодів містять карти Мітів і необхідні для сценарію жетони.
Планшети дослідників
У кожного детектива свій унікальний планшет. На планшеті є треки втоми, здоров'я і розуму. Підвищивши втому, гравець може перекинути один кубик. Отримуючи рани або втрачаючи розум, гравець просуває фішки мацаків відповідними треками - і гине, коли ці фішки добираються до черепів в кінці.
Коли мацак досягає поділки на треку розуму, зазначеного як поріг божевілля, гравець розігрує карту божевілля і підвищує рівень будь-якої навички. У деяких випадках гравець отримує зелений бонусний кубик. Підвищуючи рівні навичок, гравець відкриває нові бонусні здатності або активує постійні ефекти.
Ігровий процес «Ктулху: Смерть може померти»
Хід гравця складається з чотирьох етапів:
Дії
Гравець може виконати три дії. Завжди доступні 4 стандартні дії. Ще є дві спеціальні дії, які описані на карті вибраного епізоду.
Біг. Герой пересувається на відстань до трьох областей. Вороги з пройдених областей спрямовуються навздогін, а на планшет дослідника додають стільки жетонів вогню із запасу, скільки їх є в пройденій зоні.
Атака. Герой атакує одного ворога в поточній області, кидаючи три чорних кубики і, можливо, бонусні зелені кубики. Кожен символ успіху що випав (знак оклику) завдає ворогові одну рану. Ворог вмирає, коли число ран стає рівним показнику його здоров'я. Стародавнього атакувати не можна, поки не перерваний ритуал. За кожен символ мацака що випав дослідник втрачає одну одиницю розуму.
Відпочинок. Тільки в області, де немає ворогів. Гравець може вилікувати свої потрясіння (втому) й рани щонайбільше на 3 пункти загалом.
Обмін. Гравець може обмінятися будь-якою кількістю карт предметів і / або союзників з детективами в тій самій області.
Карта Міту
Гравець розігрує верхню карту Міту, а потім скидає її. На карті Міту можуть бути знаки, що впливають на пробудження Стародавнього. Ефекти карти активують ворогів і додають нових в області з брамою.
Дослідження / бій
Якщо в поточній області немає ворогів, гравець досліджує її, відкриваючи верхню карту з колоди знахідок. В іншому випадку кожен ворог атакує дослідника. За ворога кидаються кубики, зазначені на його карті. Успіх - це рана, мацак - втрата розуму. Можна перекидати кубики ворога, збільшуючи власну втому.
Ефекти кінця ходу
Гравець розігрує жетони вогню на планшеті, кидаючи таку ж кількість кубиків. Кожен успіх завдає одну рану, кожен мацак призводить до втрати однієї одиниці розуму. Кубики можна перекидати, підвищуючи втому.
Якщо в скиданні лежать три карти зі знаками призову Стародавнього, його фігурка (або жетон безвиході) просувається по треку призову на одну поділку. Після цього всі карти Міту замішуються зі скидання назад в колоду.
Древній з'являється на полі, коли його фігурка добирається до червоного поділу треку призову АБО гравцям вдається перервати ритуал. На трек призову, на поділ, який займав Древній, кладеться жетон безвиході. Тепер цей жетон буде просуватися по треку замість Стародавнього. Гравці повинні перемогти Стародавнього до того, як жетон безвиході дійде до кінця треку.
Кінець гри
Гравці програють, якщо хтось із них гине або божеволіє, а Стародавній ще не прокинувся. Якщо Стародавній вже на полі, гравці, що залишилися продовжують партію.
Стародавнього можна атакувати лише після того, як був перерваний ритуал. Інакше гравці не зможуть йому нічого зробити, навіть якщо він знаходиться на полі, в тій самій локації. Щоб перемогти Стародавнього, потрібно послідовно знищити всі карти його рівнів.
Відеоогляд настільної гри Ктулху: Смерть може вмерти (Cthulhu: Death May Die)
Гра дуже захоплююча🤩 велика кількість фігурок, сценеаріїв, та карток. Подобається що деякі картки можуть погіршити стан твого персонажа тому легко не буде😉 чим менше гравців тим складніше побороти всіх ворогів.
Петренко Роман Миколайович, дякуємо за відгук. Ми отримали ваш запит на заміну фігурки, але просто ще не отримали заміни від видавця. Тож ваш запит в роботі, гарного дня!
Непогана гран, особливо для тих хто хоче чогось лавкрафтавського, та не надто душного. Гарний данжен кроулер, швидкий та динамічний, партії короткі, для мене це то що зараз було потрібно.
Але що до якості у мене залишились запитання))
Дешева якість карт, що певно можно виправдати доступною ціною та наявністю великої кількості фігурок якістю як на мене вище середнього. Але для такої гри якість карт ну відверто погана. А ще питання до ігромагу. Можливо якість карт відповідає оригіналу, та все ж можно ж було замовили більш кращий їх запокунок ? Розірвати плівку це випробування на нерви та майстерність роботи нігтів, пальців, ножиць, та чого завгодно. Я робив це скальпелем. Бо відкрити карти та не пошкодити їх края це дійсно випробування (згадаємо ще й про якість цих карт, легко гнуться, слояться). Ну можно ж було зробити гарне паркування
?
Що до файлів та жетонів, там теж питання до якості, зовнішній слой так і хоче відслоїтися при видавлюванні.
Одже гра добра, навіть гарна, на 4.5-5, а якість як на мене на 3, і вона дуже шкодить загальній картині. Сайт не підтримує таку оцінку, але це не 4, а 3.5.
Гікачу дуже дякую за шкидке оформлення замовлення та не менш швидку доставку:)
Ще хочу доповнити що відгук зроблено на контрасті з досвідом від ігр приблизно спільної цінової категорії, таких як Відьмак (так, у звичайному виданні немає також кількість фігурок). Маєтки божевілля (так, там як на мою думку трохи гірше фігурки, але гірше тільки за рахунок підставок які не дають можливості користуватися їми без клею). Це те що перше прийшло у голову
Гра чудова. З моменту покупки рахунок: гравці 3, ктулху 2. Але все ще попереду. Дякую TheDrotUA за огляд( через це і надумав купити) і магазину Geekach за швидкість і якість)