Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра «Mage Wars Arena - Core Set» - це бойова арена для тактичної дуельної гри, під час якої гравці створюють власну книгу заклинань, та використовують їх для знищення суперника.
Гра пропонує чотири фракції, кожна з яких має унікальні стратегії та магічні здібності. На початку гри гравці обирають одну з 4 колод, кожна з яких містить карту головного Мага:
Звіролов. Швидка атака ворога лісовими істотами та заклинання природи.
Чорнокнижник. Потужні прокляття, темна магія демонів та атаки вогнем.
Чарівник. Майстер крадіжки, протидії, телепортації та хитрощів.
Жриця. Заклинання зцілення та захисту, божественні сили ангелів та лицарів.
Перебіг гри
Гра складається з серії раундів, що тривають до повного знищення Мага суперника. Кожен раунд ділиться на два етапи:
- Фаза підготовки. В першому раунді гравці кидають кубики для вирішення ініціативи, яка передається по кругу в кожному наступному раунді. У фазі підготовки скидаються всі маркери дій, а активовані карти відновлюються. Гравці отримують ману, та сплачують її за деякі заклинання, які потребують утримання, а в іншому разі будуть знищені. Після цього гравці одночасно обирають до 2 заклинань зі своєї книги магії. Вибрані заклинання розміщуються долілиць перед собою. Лише ці заклинання можна буде використати в поточному раунді, а невикористані повернуться в книгу заклинань гравця.
- Фаза дії. Кожне створіння на арені виконує один із ефектів, перевертаючи маркер дії неактивною стороною: рух і швидка дія, повноцінна атака або пас. Головний Маг також діє під час цієї фази. Починаючи з гравця з ініціативою, суперники по черзі активують по одному зі створінь на арені, доки всі не будуть активовані. Істоти можуть рухатись лише по горизонталі чи вертикалі, при цьому присутність ворожих створінь обмежує здатність до пересування.
Карти заклинань
- Для використання заклинання необхідно сплатити вказану кількість мани.
- Піктограми дії вказують на тип заклинань: швидкі або повні.
- Карта заклинання має діапазон, в рамках якого вона діє. Якщо ціль занадто близько чи навпаки далеко, заклинання на неї не спрацює.
- У кожному заклинанні вказано на які типи створінь воно діє.
- Стіни на арені можуть блокувати заклинання.
- Після оголошення заклинання та сплати мани у суперника є можливість розіграти контр-закляття.
Життя та пошкодження
Усі істоти та заклинання мають рівень пошкоджень, при досягненні якого вони знищуються. Пошкодження відмічаються жетонами. Деякі заклинання та здібності можуть змінити рівень життів об'єкта.