Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гексагональна тактична стратегія на двигуні «Neuroshima HEX! 3.0». На відміну від постапокаліптичної попередниці, полем битви тепер стане похмурий фентезійний світ. Настільна гра «Monolith Arena» вийшла в світ в 2018 році. Автором виступив польський геймдизайнер Михайло Орач, творець оригінальної «Нейрошими», «Cry Havoc» і добре відомої читачам Гікача гри «Це моя війна».
ГРА МОНОЛІТ АРЕНА: РУНИ І ЧЕМПІОНИ
Учасникам пропонується вибрати унікальні фракції – Володарів Безодні, Провісників Лісу, Вартових Королівства або Імперію Драконів - і битися на арені. У процесі партії гравці будуть атакувати ворожі прапори. Мета гри – обнулити очки життя ворога. Той, кому вдасться зробити це, стане переможцем.
Настільна гра «Моноліт Арена» - недовга дуельна стратегія з можливістю командної гри. Гравці беруть гекси своєї фракції, перемішують і вибудовують з них стопку (долілиць). Кожен учасник стартує з двадцятьма очками життя. Гравці по черзі розміщують тайли своїх прапорів на полі. Перший гравець добирає один тайл зі стосу, а другий – два.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС MONOLITH ARENA
Суперники ходять по черзі. Активний гравець добирає до трьох тайлів зі свого стосу та кладе їх перед собою у відкриту. Перед ним може лежати максимум три тайла. За правилами, гравець повинен скинути один з них. Решту тайлів він може також скинути, зберегти на потім або використати негайно.
Тайли бувають двох видів:
- Накази. Одноразові дії. Вони не розміщуються на полі. Після активації тайл наказу скидається. Наказом можна почати битву, перемістити свій тайл, відштовхнути інший тайл, нанести удар по ворожим тайлам і т. ін.
- Юніти. Чемпіони-воїни та підсилюючі їх руни. У чемпіонів можуть бути значки ближньої атаки, дальньої атаки, броні або сіток. Руни можуть захищати від ран і збільшувати показник ближньої або дальньої атаки, а також значення ініціативи. Збирайте монети і різні бонуси. Гравець сам задає орієнтацію тайла. Деякі юніти володіють здібностями, які можна використовувати один раз за хід, наприклад, маневр (переміщення і поворот).
БИТВА
Битва починається, якщо розігран відповідний наказ. Також битва починається автоматично, якщо немає вільних осередків на полі. На тайлах вказується ініціатива. Значення ініціативи може бути змінено ефектами інших тайлів. Гравці активують всі тайли в порядку зменшення ініціативи – від великих до малих. Останніми активуються прапори.
На тайлах позначається напрямок атаки. Юніти з однаковою ініціативою атакують одночасно. Більшість юнітів має одне очко життя. Після атаки вони забираються з поля. Пошкодження тайлів з великою кількістю життів відзначаються жетонами поранень. Пошкодження прапорів фіксуються на треку очок життя.
КІНЕЦЬ ГРИ
Коли гравець бере останній тайл зі стосу, він завершує свій хід, те ж саме робить його опонент, а потім починається фінальна битва. Після битви гравці дивляться на трек очок життя: у кого більше очок – той і переможець. Як Гікач вже говорить вище, можна перемогти і раніше, якщо вийде знищити ворожий прапор.
БАШТИ-МОНОЛІТИ
Досвідчені гравці можуть використовувати моноліти – певні стародавні священні камені, на яких грунтується цей фентезійний світ. На початку гри учасники беруть по три пластикові секції свого кольору. У першу секцію гравець вставляє тайл свого прапора, а в дві інші – секретні тайли юнітів. Секції ставляться одна на іншу, прапор має бути зверху. Складений Моноліт вважається звичайним тайлом прапора.
У свій хід, дібравши та скинувши тайли, гравець може розкласти власний Моноліт, розмістивши нижні секції в сусідніх вільних осередках. Моноліт знову збирається після наступної битви. Гравець складає вежу з прапором нагорі, навіть якщо сегменти порожні або містять ворожі тайли.
Гікач також радить звернути увагу на гру "Бестіарій Сігіллума".