Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Доповнення Немезида. Наслідки
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 45x68 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 3 пачки
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 4 пачки
Немезида (Nemesis) - Двері
Немезида (Nemesis) - Яйця
Немезида (Nemesis) - Комп'ютерні термінали
Немезида (Nemesis) - Жетони останків прибульців
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 90 - 180 хвилин
Гравців 1 - 5
Вік 12+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Америтреш, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло, Фантастика, Жахалки, Немезида
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

26 деталізованих фігурок
300+ карт
20 плиток відсіків
200 інших компонентів
1 двостороннє ігрове поле
2 пластикові органайзери
Правила гри
Артикул моделі GKCH149
Штрихкод 4820242621193
Механіки Америтреш, Вибуття гравців, Командна гра, Кооператив, Пригодницька, Прихований зрадник, Пряма взаємодія, Таємні ролі
Країна друку Китай

Настільна гра Немезида (Nemesis)

Передзамовлення
Артикул: GKCH149
5 500 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко
Зверніть увагу. Зараз проходить передзамовлення на українське видання гри Немезида (Nemesis).
Гра очікується в березні 2024 року, тоді ж замовлені копії і будуть розіслані замовникам.

 

Напівкооперативна гра, у якій від 1 до 5 гравців намагатимуться вижити на космічному кораблі, що просто кишить ворожими формами життя. На вас чекають блеф і зрада, несподівані події та карколомні сюжетні повороти, а стильне оформлення і деталізовані мініатюри допоможуть зануритися в цю захопливу науково-фантастичну пригоду з елементами жахів.

Настільна гра «Nemesis» вийшла в 2018 році. Створюючи гру, польський ґеймдизайнер Адам Квапінський (якого Гікач знає за грою «Lords of Hellas») надихався культовим фільмом «Чужий» і крутим науково-фантастичним романом «Сліпобачення» Пітера Воттса. Також над грою «Nemesis» працював знаменитий геймдизайнер Міхал Орач («This War of Mine», «Neuroshima Hex!», «Etherfields»).

Настільна гра «Nemesis» отримала відмінні оцінки та відгуки від досвідчених гравців. У 2018-20 роках вона ставала номінантом конкурсів «Golden Geek» (у категорії «Найкраща тематична гра»), «Dragon Awards» і переможцем конкурсів «Cardboard Republic Laurel», «Board Game Quest» і «Gra Roku» (також у категорії «Найкраща тематична гра»). Зараз гра входить у ТОП-20 найкращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek» і в ТОП-10 найкращих тематичних ігор.

Немезида гра. Напівкооперативний фантастичний горор

Космонавти прокидаються після гібернації. Прочитавши звіт, ви дізнаєтеся, що через аварійну ситуацію корабель не може летіти далі. Вам треба виявити пошкодження, усунути їх і направити корабель на Землю. Утім, один з ваших колег мертвий. Хтось зламав його камеру гібернації та витягнув тіло. Тим часом із лабіринту коридорів доносяться якісь моторошні звуки. Ви ніколи не чули нічого подібного. Чи довіритеся ви іншим членам екіпажу перед лицем невимовного жаху? 

Щоб здобути перемогу, вам треба виконати одне з двох завдань, отриманих на початку партії, а потім повернутися на Землю живим. На своєму шляху ви зіткнетеся з усілякими перешкодами. Будьте готові до зграй прибульців, аварійного стану багатьох бортових систем, конфліктів з іншими членами екіпажу, що переслідують власні цілі, а іноді й просто до жорстоких витівок долі. 

Перебіг гри Nemesis

Партія складається з серії послідовних раундів. Гра триває, доки не буде виконана принаймні одна умова закінчення гри:

  • Фішка досягає останньої поділки треку часу. У цю мить корабель здійснює гіперстрибок. Усі персонажі на борту, що не перебувають у стані гібернації, гинуть внаслідок екстремального прискорення корабля.
  • Фішка досягає останньої поділки треку самознищення АБО на поле треба додати 9-ту фішку вогню чи 9-ту фішку несправності. Корабель вибухає, його уламки розлітаються. Усі персонажі на борту гинуть.
  • Останній живий персонаж на борту, що не перебуває в стані гібернації, гине, занурюється в гібернацію або відлітає на рятувальній капсулі.

Ігровий раунд. Фаза гравців

  1. Узяти карти дій. Усі гравці беруть карти дій зі своїх колод, доки кожен не матиме 5 карт на руці. Якщо колода вичерпалася, треба перетасувати карти зі скиду (де вже можуть бути карти інфекцій) і створити нову колоду.
  2. Передати жетон першого гравця сусіду ліворуч.
  3. Ходи гравців. Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою, доки всі не спасують. У свій хід гравець може виконати 2 дії. Кожна дія (основна дія, дія відсіку, дія на карті дії або предмета) має свою вартість – це кількість карт дій, які треба додатково скинути з руки.

Основні дії:

  • Переміщення. Перемістіть фігурку вашого персонажа в сусідній відсік, дотримуючись усіх основних правил переміщення. Якщо персонаж переміщується у відсік, де немає інших персонажів і/або прибульців, він повинен виконати кидок на шум. Дія переміщення в бою – це дія втеча, треба розіграти атаку прибульця, з яким персонаж перебував у бою. 
  • Обережне переміщення. Дія переміщення без кидка на шум. Після переміщення фігурки персонажа в сусідній відсік покладіть фішку шуму в будь-який коридор, що веде до цього відсіку. 
  • Узяття 1 важкого об’єкта. Візьміть 1 важкий об’єкт у відсіку, де перебуває ваш персонаж. Це може бути труп персонажа, рештки прибульця або яйце прибульця. 
  • Обмін. Розпочніть обмін предметами та/або об’єктами між усіма персонажами у вашому відсіку.
  • Створення предмета. Скиньте 2 карти предметів з синіми символами компонентів, які відповідають сірим символам на карті предмета, що складають, і візьміть карту цього предмета.
  • Постріл. Гравець атакує прибульця за допомогою зброї в комірці правої або лівої руки свого персонажа, скинувши з цієї карти 1 фішку боєприпасів. Він кидає бойовий кубик і застосовує випалий результат. Гравець може завдати поранення прибульцю певного типу або взагалі не влучити в ціль. Завдавши поранення, гравець викладає фішку поранення на підставку прибульця, а потім відкриває карту атаки прибульця і порівнює загальну кількість поранень цього прибульця з числом на карті. Якщо кількість поранень більша або дорівнює цьому числу, прибулець гине.
  • Рукопашний бій. Гравець атакує прибульця голіруч. Розігрується як постріл, але гравець щоразу бере 1 карту інфекції і кладе її у свій скид.

Фаза подій

  1. Просунути фішку на одну поділку треку часу (а також треку самознищення, якщо цей процес було запущено).
  2. Атаки прибульців. Кожен прибулець, що перебуває в бою з персонажем, атакує його. Відкрийте й розіграйте 1 карту атаки прибульця: якщо тип прибульця, що атакує, відповідає символу прибульця на відкритій карті, застосуйте описаний на карті ефект. Інакше прибулець не влучає в персонажа. 
  3. Поранення від вогню. Кожен прибулець, що перебуває у відсіку з фішкою вогню, зазнає 1 поранення
  4. Узяти й розіграти 1 карту події. На карті події вказано, які прибульці переміщуються і через які саме коридори. Далі треба застосувати ефект карти події.
  5. Узяти й розіграти 1 жетон прибульця з мішечка. Залежно від типу жетона гравці додають новий жетон прибульця в мішечок, виконують кидок на шум тощо.

Кидок на шум

Якщо персонаж переміщується у відсік, де немає інших персонажів і/або прибульців, він повинен виконати кидок на шум. Він кидає кістку шуму і застосовує результат: 1, 2, 3, 4 – викладає у відповідний коридор фішку шуму; переміщує прибульців із сусідніх відсіків, якщо випадає «Небезпека»; нічого не робить у разі «Тиші». Якщо треба покласти фішку шуму в коридор, де вже є фішка шуму, гравець повинен розіграти зіткнення. 

Зіткнення 

У разі зіткнення гравець скидає всі фішки шуму з усіх коридорів, що ведуть до його відсіку. Потім він бере 1 жетон прибульця з мішечка й розміщує відповідну фігурку прибульця у відсіку. Якщо число на жетоні прибульця більше, ніж кількість карт на руці гравця, прибулець виконує несподівану атаку.

Перевірка умов перемоги наприкінці гри

  1. Перевірка двигунів. Якщо корабель не знищено, гравці перевіряють верхні жетони двигунів у кожному відсіку. Якщо 2 із 3 двигунів пошкоджені, корабель вибухає, а всі персонажі в стані гібернації гинуть. Також гинуть усі прибульці та знищується гніздо.
  2. Перевірка координат. Якщо корабель не знищено, відкрийте карту координат і визначте, куди прямує корабель, згідно з поточною клітинкою фішки курсу. Якщо корабель прямує не на Землю, усі персонажі, що перебувають у гібернації, гинуть.
  3. Перевірка зараження. Кожен живий персонаж (що перебуває в гібернації або залишив корабель у рятувальній капсулі) перевіряє всі свої карти інфекцій за допомогою сканера. Якщо серед цих карт інфекцій він виявляє принаймні 1 карту з написом «ЗАРАЖЕНИЙ» або на планшеті його персонажа є фігурка личинки, гравець перетасовує всі свої карти дій та інфекцій, щоб утворити нову колоду дій, а потім берез з неї 4 верхні карти. Якщо серед цих карт є принаймні 1 карта інфекції (байдуже, чи є на ній напис «ЗАРАЖЕНИЙ»), його персонаж гине. Інакше персонаж виживає.
  4. Перевірка виконання завдання. Кожен гравець із живим персонажем перевіряє, чи вдалося йому виконати своє завдання. Гравці розкривають свої карти завдань і перевіряють указані на них вимоги. 
Березень. Потім червень та вересень. Шановні, Вам варто починати думати, якою буде компенсація. Бо вона вже має бути.
Відповісти
Не починайте) Це не маленька гра, не вперше стикаємось з такими проблемами
Відповісти
Звичайно хочеться швидше, але гра велика і краще зробити все як потрібно, а не похапцем наробити помилок і потім розсилати наклейки.
Відповісти
Це вже звичайна справа для передзамовлення,якщо кажуть що буде в січні, значить треба як мінімум бути готовим що буде в березні.А може і в вересні ,через те що наші друзяшки сусіди,блокують постійно єдиний наш шлях торгівлі під час війни,сухопутний.
Відповісти
Підтримую. Компенсація просто необхідна. Коли рахуєш дні, а тобі ще докидають тижні.
Відповісти
Вам ніхто не обіцяв що гра буде в січні, на предзамовлення терміни завжди орієнтовні
Відповісти
Це взагалі не впжливо, замовляю з китаю різний непотріб по аліку - 3 тижня і все є. Так що там зовсім інші проблеми
Відповісти
Піщелка Олексій, нажаль недотримання термінів це якась міжнародна норма в іграх. Наприклад Dune war for Arrakis на кікстартер обіцяли в жовтні, а реально розсилати почали в кінці січня, the last of us обіцяли в січні, а тепер обіцяют колись у другому кварталі 2024. Тому до затримок 3–6 місяців треба бути готовим
Відповісти
Панове, це вам не з аліка замовляти, це величезні контейнери які моють бути перевірені на виході із заводу (на наявність браку), при загрузці у контейнер, проплити повз піратів, розгрузитися у Польщі, минути блокаду перевізників, певен що і війна в країні має неаби який вплив, бо працювати на складах під час тривог, певно, дуже велике задоволення - ні.
Це все має прибути на центральний склад, де вже перевірене на наявність браку місцевими силами, упаковане і відправлене, БО не кожен замовив однакові комплекти,а інколи під передзамовлення баруть ще якісь аксесуари, які теж треба упакувати та надіслати правильним замовникам.
А ще там в Китаї новий ковід чи щось таке, що певно як в історії з Відьмак старий світ теж має вплив на швидкість реалізації замволень.
Тому, якщо вам не складно, просто віднесіться із розумінням.
(не знаю чи я прям усі ланки перерахував, чи може конкретно цю гру друкують не в КИтаї, але алгоритм приблизно такий.)
Зі свого боку зауважу, що усі замовники Відьмака - отримали те що очікували.
Відповісти
Доречі, а в якій це грі розсилали наклейки?
Відповісти
Доброго дня, ну що там є якісь новини по прибуттю гри?
Відповісти
Ільчук Олексій, добрий день! Найближчими днями буде оновлення за проєктом. Слідкуйте за новинами.
Відповісти
Запитання від людини, що рахує хвилини до отримання предзамолення, бо від рос лок нудить!
Замовлення розсидатимуться одночасно всім, чи є якась черга?^__^
Відповісти
Піщелка Олексій, будемо розсилати якомога швидше, але через велику кількість замовлень, розсилка може тривати кілька днів.
Відповісти
Можу самовивіз, аби пошвидше)
Відповісти
Добрий день!
Будь ласка, підкажіть очікуваний розмір коробки

Відповісти
Tetiana Khodieieva, добрий день! 30.5 x 30.5 x 15 см.
Відповісти
Добрий день. Прочитала, що гра очікується у січні. А на початку чи в кінці місяця, не підкажете? ))

Відповісти
Кучальська Ольга Борисівна, добрий день. На жаль, поки сказати точно не можемо.
Відповісти
Буде добре, якщо в січні. Але через війну, страйки поляків і тп виникають сумніви щодо січня
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору