Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дедуктивна дуель відьми та відьмолова
«Поганин: доля Роаноку» – це асиметрична дуельна гра на дедукцію, у якій один гравець стане відьмою, а інший – відьмоловом. Протягом гри учасники виконуватимуть загальні та особливі дії на шляху до індивідуальної мети – відьмолов намагатиметься викрити справжню відьму серед дев’яти поселян, що потрапили під підозру, і приректи її до страти, а відьма збиратиме таємниці, необхідні для проведення могутнього обряду.
Якщо вам до вподоби похмурий фентезійний сетинг, Гікач також радить звернути увагу на суперницьку настільно-рольову гру «Призначення», а якщо асиметричні дуелі – на популярну серію дуельних стратегій «Unmatched».
Карти відьми
- Трунки. Відьма може варити трунки. На картах трунків можна збирати таємниці, і, коли збереться достатня кількість, трунок можна випити – застосувати його ефект і скинути карту.
- Прислужники. Відьма використовує прислужників задля потужних ефектів, які можна додатково підсилити сплатою впливу.
- Пристріти. Пристріти – це постійні магічні ефекти, які відьмолов за бажання може зняти, використавши жетон дії та сплативши певну вартість.
- Закляття. Миттєві ефекти, що впливають на ситуацію на планшеті селища.
Карти відьмолова
- Союзники. Карти союзників діють, поки перебувають на планшеті відьмолова. Щоходу відьмолов має витрачати вплив, щоб союзник залишався на планшеті.
- Місцини. Карта місцини активується щоразу, коли відьмолов розміщує на ній жетон дії.
- Події. Миттєві ефекти, що спрацьовують відразу після розігрування карти.
- Розслідування. Це карти, які викладають поряд із планшетом біля поселянина. Розслідування можуть впливати як на дії відьми, так і на дії відьмолова, тож розміщують їх із відповідного боку.
Ігролад
Гравці ходять почергово. Кожен хід складається із двох фаз – фази підготовки (гравці повертають до запасу жетони дій і застосовують ефекти карт у грі) та фази дій. Під час другої фази треба виконати три дії. Дії поділяються на два типи – відвідування поселянина та дія планшета гравця.
Відвідування поселянина
- Активувати карту розслідування, якщо така наявна біля поселянина.
- Перетворити таємниці на послугу (відьма) чи зачіпки на докази (відьмолов).
- Розподілити таємниці та зачіпки поміж поселянами.
- Використати здібність поселянина (найчастіше отримати вплив або добрати/розіграти карти).
- Відьма також може застосувати ефект карти прислужника за розігрування жетона дії прислужника.
Дії планшета
- Загальні дії. Отримати 2 очки впливу; добрати/розіграти карту; вивільнити поселянина (вилучити з нього жетони суперника).
- Дії відьми. Випити трунок; провести обряд (покласти жетон дії на карту поселянина, який є справжньою відьмою й має три послуги – це призводить до перемоги відьми).
- Дії відьмолова. Використати місцину, зняти пристріт, зняти підозри (заплатити три докази та взяти карту підозрюваного), обшукати поселянина (сплатити три зачіпки та видалити з поселянина послугу або всі таємниці), вбити поселянина (вбити поселянина, якщо на ньому є принаймні три зачіпки, а на всіх інших поселянах – принаймні по одній).
Відьма перемагає, якщо вона успішно проведе обряд або відьмолов уб’є трьох невинних поселян. Відьмолов перемагає, якщо вб’є справжню відьму або збере вісім карт підозрюваних.