Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки
Видавець Z-Man Games
Мова

Мова видання гри.

Англійська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 40 - 60 хвилин
Гравців 2 - 4
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Міти Ктулху, Кооперативні, Гікам, Пандемія
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

Ігрове поле,
7 карт ролей,
7 фігурок персонажів,
26 фігурок культистів,
3 фігурки шогготів,
4 жетони печаток,
44 карти доказів,
12 карт реліквій,
24 карти призову,
4 карти-підказки,
4 карти "Зло наближається",
12 карт Древніх,
18 жетонів розуму,
кубик,
правила гри.
Артикул моделі ZMG71140
Штрихкод 681706711409

Настільна гра Pandemic: Reign of Cthulhu (Пандемія: Панування Ктулху)

В наявності
Артикул: ZMG71140
2 856 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

ПАНДЕМІЯ В СЕТТІНГУ КТУЛХУ

Тематичний випуск «Пандемії» по всесвіту Г.Ф.Лавкрафта. Поки що це єдина версія «Пандемії» з мініатюрами – фігурками сищиків, культистами замість кубиків, а також великими страшними шогготами. Настільна гра «Pandemic: Reign of Cthulhu» була розроблена в 2016 році. 

У 2016 році гра стала номінантом конкурсу «Golden Geek» у категорії «Найкраща кооперативна гра». Зараз «Пандемія: Панування Ктулху» входить у ТОП-100 найкращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek». Гикач повинен зізнатись, що з усіх «пандемій», у які він грав, це – його улюблена.

 

ПРОБУДЖЕННЯ СТАРОДАВНІХ

Дії гри «Пандемія: Панування Ктулху» відбуваються у двадцятих роках ХХ століття у вигаданих містах Нової Англії – Аркгемі та Данвічі, Інсмуті та Кінгспорті. Світ стоїть на межі катастрофи. Культисти всюди проводять свої диявольські ритуали. Великі стародавні ось-ось пробудяться. Гравцям пропонується стати сищиками і перешкодити стародавньому злу проникнути в наш світ. Для цього сищикам потрібно закрити врата в інші виміри й при цьому не збожеволіти.

 

ПІДГОТОВКА ДО ГРИ

Насамперед, у крайню праву комірку треку Древніх викладається карта Ктулху. Комірки праворуч заповнюються шістьма випадковими картами Древніх. Усі ці карти викладаються в закриту. Кожен гравець обирає собі детектива й отримує чотири жетони розуму. Сищики стартують на вокзалі в Аркгемі.

Як і в класичній «Пандемії», на початку гри учасники відкривають карти локацій і виставляють в них культистів. Сьома карта визначає стартове розташування шоггота. У колоду доказів замішуються артефакти. Гравці отримують початкові карти доказів, а потім в колоду затасовуються карти пробудження зла.

 

ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

Гравці ходять по черзі. Активний гравець виконує чотири дії, добирає дві карти з колоди доказів і відкриває кілька карт з колоди локацій, виставляючи нових культистів і рухаючи шогготів до найближчих відкритих воріт (в разі наявності на карті символу заклику).

Якщо при доборі доказів гравцеві трапляється карта пробудження зла, він кидає кубик божевілля, відкриває та активує карту наступного Стародавнього, після чого виставляє нового шоггота на поле. На руці сищика може бути до 7 карт (у мага – вісім). Зайві карти доведеться скинути.

Під картою останнього відкритого Стародавнього вказано, скільки карт локацій повинен розкрити гравець. У кожній відкритій локації виставляється по одному культисту. Якщо в локації повинен з'явитися четвертий культист, він не виставляється. Замість цього гравець відкриває та активує карту чергового Стародавнього.

 

ДІЇ ГРАВЦІВ

Гравець може виконати чотири дії в будь-яких поєднаннях (психічно здоровий доктор може виконати п'ять дій):

- Перемістити детектива в сусідню пов'язану локацію (психічно здоровий водій може переміститися на дві локації, збожеволілий – тільки на дві);

- Якщо сищик на вокзалі, він може скинути карту доказу й поїхати на автобусі в будь-яку локацію відповідного міста. Або скинути карту того міста, де знаходиться автовокзал, і поїхати в будь-яку локацію на карті (психічно здорова репортерка скидає будь-яку карту доказу та переміщається куди хоче);

- Телепортуватись через відкриті врата, кинувши кубик божевілля;

- Знищити одного культиста в поточній локації (мисливиця знищує всіх культистів);

- Знищити шоггота в поточній локації за три дії (психічно здорова мисливиця знищує шоггота за одну дію). Після знищення шоггота сищик отримує карту артефакту;

- Обмінятися картою артефакту з іншим сищиком у тій же локації;

- Узяти/віддати карту доказу поточного міста іншому детективові в тій же локації;

- Запечатати врата, скинувши п'ять карт того ж кольору (детектив скидає чотири). З кожної локації даного міста видаляється по одному культисту.

 

БОЖЕВІЛЛЯ

Карти артефактів розігруються в будь-який момент свого або чужого ходу. Після використання карти кидається кубик божевілля. Коли сищик опиняється в одній локації з шогготом, він теж кидає кубик божевілля. Залежно від результату, що випаде, сищик буде змушений втратити один/два жетони розуму або повинен додати двох культистів у свою локацію.

Якщо у детектива закінчуються жетони розуму, він божеволіє. Його карта перевертається чорно-білою стороною вгору. Унікальна здатність сищика стає іншою, а ще зменшується кількість дій. Від божевілля можна вилікуватися, закривши врата.

 

ПЕРЕМОГА ТА ПОРАЗКА

Гравці виграють, якщо їм вдається запечатати четверо врат. Учасникам зараховується поразка, коли пробуджується Ктулху, коли всі сищики божеволіють, коли закінчується колода доказів, а також у разі відсутності фігурок культистів або шогготів в резерві.

ПРАВИЛА

ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

Привіт!
Скажіть, будь ласка, чи поки не планується локалізація українською?)
Відповісти
Колодій Лідія, добрий день! Наразі не було новин щодо локалізації.
Відповісти
Підскажіть, будь-ласка, чи планується українська локалізація? І чи це повноцінна гра чи доповнення?
Відповісти
Олена Гончаренко, це окрема гра, не доповнення. Щодо української локалізації наразі новин не було.
Відповісти
А є правила на рідній мові?
Скиньте як що не шкода)
Відповісти
Павло, на жаль, не зустрічали правил до гри українською.
Відповісти
Прикольно! Те що треба для починаючих )
Відповісти
Тишкевич Максим Ігорович, дякуємо за відгук)
Відповісти
Очень жаль что нет в наличии , надеемся еще появится
Відповісти
Ще 1 коментар
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору