Кількість
|
Вартість
|
||
|
Лаконічний набір - три кубики і 100 двосторонніх аркушів - цього вже достатньо для захоплюючої стратегії. А ні, ще доведеться прихопити від одного до ста олівців - в залежності від кількості гравців. Також Гікач рекомендує перед початком гри підписати свої аркуші, наприклад ініціалами.
Гравці виступатимуть в ролі дослідників і намагатимуться скласти мапу місцевості, шукаючи древні цивілізації, залишки яких збереглися в долині Віракоча.
Хід гри
Будь-хто з гравців кидає кубики, результат яких використовують всі гравці, одночасно виконуючи свої ходи. В першому раунді завжди використовується крайня клітинка аркушу (поруч з хмарами), а далі записані числа приєднуються до попередніх. Необхідно використати значення на кубиках у будь-якому співвідношенні (сумма чисел або одне число), але хоча б одна клітинка має бути заповнена. Після цього починається новий раунд і кубики перекидаються.
Спеціальні символи на кубиках
- Дакота Сміт (зелений символ). Якщо випадає цей символ - гравці повинні намалювати одну із споруд (приклад на аркуші).
- Пенні Пейперс (фіолетовий символ). Кожен гравець повинен вписати у клітинку будь-яке число від 1 до 15.
- Змія (оранжевий символ). Інші кубики не враховуються. Всі гравці кладуть свої аркуші в центр столу, вони замішуються, і на одному випадковому аркуші треба намалювати змію в одній із пустих клітинок. Аркуші повертаються до своїх власників. Змію в подальшому можна «нейтралізувати», використавши значення 9 з кубиків.
Залишки цивілізацій
Коли на кубиках випадає Дакота Сміт - гравці малюють на аркушах хижу, статую, або шахту (на вибір гравця). В кінці гри вони принесуть по 2 додаткових бали за певні сусідні типи місцевості. Типи місцевості детально описані в правилах, приведемо приклад:
- «Джунглі» - це п'ять поєднаних клітинок з різними числами в кожній.
- «Місто» - це чотири поєднані клітинки з однаковими числами в них.
- «Піраміда» - це чотири клітинки у формі трикутника, кожне число в якому більше 10.
Кінець гри
Гра закінчується, коли один із гравців вже не має пустих клітинок на своєму аркуші. Рахуються бали за повністю заповнений аркуш, за кожен тип місцевості згідно правил, та за кожну споруду. Змії, якщо вони не були закреслені під час гри, віднімають кількість балів, яка дорівнює сусідньому найбільшому числу.