Кількість
|
Вартість
|
||
|
МАСШТАБНИЙ ВАРГЕЙМ ПО «ГРІ ПРЕСТОЛІВ»
Дуельний варгейм з мініатюрами за мотивами епічного циклу Джорджа Мартіна "Пісня Льоду і Полум'я». Даний стартовий набір присвячений двом найактивнішим домам Вестероса, непримиренним суперникам і заклятим ворогам - Старкам і Ланністерам.
Очольте протиборчі армії, підійміть прапори з левами і лютововками і зійдіться у великій битві! Ставки дуже високі. Переможцю дістанеться Залізний Трон і Сім королівств на додачу, а тому, хто програв, як ми знаємо з серіалу «Гра престолів», краще загинути на полі бою, ніж потрапити в полон.
ТЕАТР МІНІАТЮРОК
Тактична стратегія «A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game» було розроблено в 2018 году найулюбленішим гейм-дизайнером Гікача - канадцем Еріком Ленгом, визнаним майстром «ареа контрола», автором таких ігор, як «Blood Rage», «Bloodborne: Породження Крові», «Сонце, що сходить» і «Хрещений батько. Імперія Корлеоне».
Як і в більшості ігор від CMON, в «Пісні Льоду та Вогню» ви знайдете цілу гору прекрасних пластикових мініатюр. Серсея, Тіріон і Джеймі Ланністер. Кейтлін, Санса і Роб з лютововком Сірим Вітром. Сір Григор Кліган зі своїми головорізами і Великий Джон Амбер з групою берсерків. Капітани і гвардійці «левів», вірні мечі та вершники Старків. Фанати «Гри престолів» не тільки знайдуть улюблених персонажів, але і зможуть зробити їх головними героями грандіозної військової вистави.
ВІЙНА П'ЯТИ КОРОЛІВ
Дії настільної гри «Пісня Льоду й Полум'я» відбуваються після смерті короля Роберта Баратеона. Престол успадкував підставний син короля - Джоффрі. Не встиг він зайняти Залізний трон, як відразу ж розжалував правицю Неда Старка і наказав кинути його до в'язниці. У відповідь на це старший син нещасного Неда, Роб Старк, зібрав величезне військо на Півночі і висунувся виручати батька. Так почалася Війна П'яти Королів. Крім Джоффрі і Роба, за владу вирішили поборотися брати Станніс і Ренлі Баратеони, а також залізнорожденний лорд Бейлон Грейджой.
РЕЖИМИ ГРИ
Учасникам пропонується п'ять режимів гри. У режимі «Гра престолів» армії виконують бойові завдання і утримують ключові точки. У «Битві королів» гравці починають з невеликими арміями, але можуть розраховувати на підкріплення по ходу партії. У «Бенкеті стерв'ятників» перед початком битви на полі розміщуються купи трупів. У «Битві мечів» одна сторона бере в облогу замок, а інша - обороняє його. У «Вітрах зими» гравці виконують секретні місії.
ПІДГОТОВКА
На початку партії гравці домовляються про розмах битви - малий, середній або великий. Залежно від обраного масштабу вони отримують певну кількість очок і витрачають їх на формування армій. Вони вибирають полководців, збирають колоди тактики, поміщають фігурки в лотки і розкладають на полі елементи місцевості, а потім по черзі виставляють загони в «дружніх» областях розгортання.
ФАЗИ РАУНДУ
Ігровий раунд підрозділяється на фази активації і розчищення. У фазу активації учасники по черзі задіюють загони. Гравець застосовує ефекти початку ходу, вибирає один загін, який ще не активувався в поточному раунді, і виконує одну дію. Після завершення дії учасники можуть розіграти карти. Так відбувається до тих пір, поки всі загони не будуть задіяні.
У фазу розчищення гравці застосовують ефекти кінця ходу, отримують переможні очки, перевіряють виконання переможних умов, прибирають жетони активації, ефекти впливу, скидають при бажанні карти тактик і добирають нові - до трьох карт в руці. Жетон першого гравця передається опонентові. Маркер на лічильнику раундів просувається.
БИТВА НА КУБАХ І ЛІНІЙКАХ
Активований загін виконує одну дію:
- Маневр. Гравець може повернути загін, прикласти лінійку, просунутися по прямій настільки, наскільки дозволяє параметр швидкості, а потім повернутися знову;
- Марш-кидок. Загін пересувається по прямій на відстань, що не більше ніж подвоєний показник швидкості. Після завершення руху загін може повернутися;
- Відступ. Актуально для загону в сутичці. Щоб відірватися від противника, гравець кидає кубик, складає випавше значення з показником швидкості загону, а потім відводить загін вбік або назад на відстань, що не перевищує отриману суму. Після завершення руху можна повернути відступивший загін;
- Атака. Ближня атака може бути застосована для загону в сутичці. При дистанційній атаці загін може зрушити, вибрати супротивника в межах досяжності, а потім кинути кубики. Ворог повинен знаходитися на лінії видимості.
Атакуючий гравець кидає кубики. Влученнями вважаються всі значення, які більші або рівні показнику точності загону. Той, хто захищається кидає один кубик за кожне влучання. Щоб заблокувати потрапляння, значення на кубику має бути не менше, ніж показник захисту загону.
Якщо попадання заблокувати не вдалося, загін, який захищається, отримує рани і втрачає фігурки, після чого він проходить ще перевірку на паніку. Гравець кидає два кубика і порівнює результат з показником бойового духу. При провалі від бойового духу віднімається сума значень на кубиках, і загін отримує відповідну кількість ран.
- Наступ. Загін повертається, зближується з ворогом, вирівнюється з ним, а потім вступає в ближній бій. Ворожий загін повинен бути в межах досяжності і на лінії видимості. Атакуючий гравець кидає кубики. При наступі можна перекидати промахи.
Після завершення дії гравець кладе на загін жетон активації, відзначаючи, що він вже був задіяний.
КАРТИ І ПЛАНШЕТИ ТАКТИКИ
У гравців є унікальні колоди карт тактики. За допомогою цих карт можна посилювати свої загони і послаблювати противника. Крім того, гравці можуть використовувати небойові фігурки на планшетах тактики. Небойові фігурки теж мають різні здібності. Вони плетуть інтриги і допомагають своїм арміям здалека.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
У грі перемагає той, хто першим набере необхідну кількість переможних очок. Умови отримання очок відрізняються в кожному режимі. Гравці отримують переможні очки в кінці раунду - за контроль жетонів завдань, за знищення полководців, за руйнування стін замку, за жетони на купах трупів або за виконання секретних місій.