Кількість
|
Вартість
|
||
|
ІНТЕРАКТИВНА КАЗКОВА ПРИГОДА
Кооперативна сімейна казка, дії якої відбуваються в світі нічних кошмарів маленької дівчинки. Гра ведеться безпосередньо на сторінках книги, що містить поля-локації і сюжетний текст. Настільна гра «Плюшеві історії» порадує учасників захоплюючою історією, прекрасними ілюстраціями, зворушливими мініатюрами плюшевих іграшок, прикольними фігурками Кошмаріума з посіпаками, а також справжніми гудзиками. Гікачу важко уявити кращий подарунок для дітей. Гра «Stuffed Fables» була розроблена в 2018 році екстраординарним Джеррі Хоторном, що встиг прославитися не тільки розповідним кооперативом «Про мишей і таємниці», але і дитячим скірміш-варгеймом «Про хвости і пір'я».
Плюшеві герої
За легендою маленька дівчинка вже стала досить великою, щоб перебратися у доросле ліжечко. Закутавшись в ковдру і послухавши колискову, дівчинка засинає зі щасливою посмішкою. Однак плюшеві іграшки, зберігачі снів дівчинки, відчувають недобре. Дійсно, на відміну від дитячого ліжка, нове ліжко не володіє ніякими чарами, а значить, від нічних кошмарів дівчинку тепер зможуть захистити лише її іграшки. Учасникам гри пропонується стати плюшевими героями - ведмедиком Теадорою, слоненям Рохліком, кролицею Хлопс, відважним Левеням, ганчірковим Стібком, жвавою Хрюнею - і дати відсіч посіпакам зловісного Кошмарія, які незабаром заполонять сновидіння їх господині.
ХІД ГРАВЦІВ
Вибравши персонажів, казку і підготувавши колоди сну, предметів, загубленців і прихвоснів, учасники починають гру. На потрібній сторінці книги вони побачать локацію з клітинами, цікавинками, іграшками які загубилися і місцями для торгівлі гудзиками. У свій хід гравець витягує різнокольорові кубики з мішечка, кидає білі кубики заради отримання життєво важливого набивання, розміщує чорні кубики на шкалі загрози, а решту кубики використовує для виконання дій. Потім гравець скидає незбережені кубики і перевіряє рівень загрози. Прихвосні активуються, якщо їх менше, ніж кубиків на шкалі загрози. Якщо прихвоснів взагалі немає, а кубиків більше, ніж героїв, гравець проходить випробування.
ДІЇ
Виконуючи дії, гравець кидає свої кольорові кубики. Кубики будь-якого кольору дозволяють переміститися або передати іншому гравцеві жетон набивання. Можна зберегти будь-який кубик на карті своєї або чужої плюші. Червоні кубики використовуються для ближньої атаки, зелені - для дальньої, а жовті - для проведення обшуку (отримання карт предметів). Бузкові кубики є джокерами. Для перевірки навичок використовуються кубики зазначених кольорів. Гравець може внести свою лепту в групову перевірку. Щоб атакувати посіпаку, плюшевий герой повинен мати зброю ближнього або дальнього бою. За знищення прихвоснів даються гудзики.
ХІД ПРИХВОСТНІВ
Порядок активації прихвоснів залежить від положення їх карт. При активації посіпаки кидається чорний кубик зі шкали загрози. Результат що випав визначає швидкість, дальність, силу і здатність посіпаки. Потім посіпака переміщується у напрямку до найближчого героя, вибирає ціль в межах досяжності і атакує її. Герой може захиститися збереженим на карті кубиком. В іншому випадку він втрачає стільки жетонів набивання, яка величина шкоди. Якщо персонаж втрачає все набивання, він падає. Він лежить до тих пір, поки не отримає хоча б одну одиницю набивання.
ПЕРЕМОГА І ПОРАЗКА
Плюшеві іграшки перемагають, якщо вони виконують цілі сценарію. Якщо всі герої падають, вони зазнають поразки.