Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЗОЛОТА ЕРА КОСМОНАВТИКИ
Швидка карткова гра, присвячена освоєнню космосу у другій половині ХХ століття. Гра розроблена в 2017 році російським гейм-дизайнером Юрієм Журавльовим, автором «Котем Сіті», «Намісника» і «Гільдій Лаара».
Настільна гра «Підкорення космосу» - російська відповідь грі «Splendor». Це проста, але дуже тонка гра, пронизана атмосферою космічної гонки. Учасникам пропонується очолити наукові відділи в центрі космічних досліджень, сформувати команду фахівців і реалізувати грандіозні проекти по запуску супутників і космічних станцій.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
У свій хід гравець може вибрати одного фахівця із загального науково-дослідного центру або ж додати карту фахівця в власний корпус. Залежно від навичок фахівця, він розміщується в тій чи іншій секції ігрового планшета.
Щоб залучити фахівця до роботи, гравець повинен витратити символи досліджень, зображені на карті. Навички на інших картах фахівців в тій же секції знижують кількість необхідних символів.
Є кілька способів розплатитися за карту фахівця. Гравець може віддати жетони з потрібними символами сусідові зліва, отримати символи з верхньої карти фахівця в секції або повернути карту фахівця в центр космічних досліджень і отримати два будь-яких символи.
В кінці ходу гравець може забрати собі картку проекту, якщо у його фахівців є необхідні навички.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли один з учасників збере в своєму корпусі дванадцять фахівців або коли буде реалізований останній проект. Гравці підраховують переможні очки, зазначені на картах фахівців і на проектах. Фахівці зі здібностями можуть принести додаткові очки. Гравець з найбільшою сумою переможних очок буде оголошений переможцем.