Кількість
|
Вартість
|
||
|
Привид Розумака 2.0 - тепер ще більше завдань!
У Привида Розумаки у його замку з'явилась подружка! Вона не тільки зайняла ванну в іншій частині старовинного маєтку, але й постійно вигукує слова іноземними мовами. От дивачка! Подруга Розумаки теж любить фотографуватися, але фотоапарат досі плутає кольори... А отже, гостям замку буде чим зайнятись у грі «Привид Розумака 2.0» - сиквелі «Привида Розумаки» із новими складнішими режимами й не такими простими предметами. Хоча подейкують, що у замку є й ще один мешканець, якого можна зустріти у грі «Привид Розумак, котра година?». А ще кажуть, буцімто у дві перші гри можна грати разом, як наче це одна настілка!
«Привид Розумака 2.0» - швидка дитяча гра, яка розвиває реакцію й уважність. Настільна гра «Привид Розумака 2.0» («GeistesBlitz 2», «Барамелька» або «Ghost Blitz 2») вийшла у 2012 році. У 2012-13 роках вона ставала номінантом конкурсу «Golden Geek» (у категоріях «Найкраща дитяча гра» і «Найкраща паті-гра») та переможцем конкурсів «Kinderspielexperten» («Найкраща гра для дітей 8-13 років») і «Ludoteca Ideale» в категоріях «Найкраща гра року» і «Найкраща дитяча гра».
Приготування до гри Привид Розумака
- Розташуйте на столі усі 5 предметів - білу примару, зелену жабку, синю щітку, червоний рушник та болотяну ванну.
- Перемішайте колоду та розташуйте її на столі.
- Нехай усі приготуються... розкривайте верхню карту з колоди й розпочинайте пошук предметів!
Ігролад настільної гри «Привид Розумака 2.0»
Учасники мають першими зрозуміти, яку з умов виконує карта, й раніше за суперників схопити відповідний предмет.
Це має бути:
- предмет, якого немає на карті й кольорів якого немає на карті
або
- предмет, який на карті зображено правильно - його колір відповідає дійсному кольору фігурки (наприклад, білий привид).
Той, хто найшвидше схопить фігурку відповідного предмета, одержить карту у винагороду. Та якщо гравець помилився й схопив неправильний предмет, він має навпаки втратити одну зі своїх карт. Цей гравець втрачає можливість хапати предмет для виконання умов поточної карти, а той учасник, що схопить (або вже схопив) правильний предмет, одержить у винагороду крім карти з центру столу ще й карту неуважного суперника.
Гра завершується щойно вичерпається колода. Наприкінці гри перемагає той учасник, що матиме найбільше карт.
Утім, ви також можете домовитись грати до певної кількості здобутих карт. У такому разі не треба чекати, поки колода вичерпається, й перемогу здобуде перший гравець, що, наприклад, одержав 5 карт.
Правила для просунутих гравців у грі «Привид Розумака 2.0»
- Гра із жабкою. Якщо на карті зображено жабку, ви маєте вигукнути назву предмета замість того, щоб за нього схопитися.
- Жабка говорить двома мовами. Якщо на карті зображено жабку, й необхідний предмет має правильний колір, ви маєте вигукнути його назву іноземною мовою! У буклеті правил ви знайдете переклад назв предметів німецькою, англійською, французькою та італійською.
- Гра з рушником. Якщо на карті зображено рушник, замість пошуку предмета за звичними правилами учасники мають знайти предмет, колір якого збігається із кольором рушника на карті. Якщо на карті є ще й жабка, гравець мусить не тільки схопити предмет, але й вигукнути його назву.
- Гра з Розумакою. Ви можете змішати карти першої та другої гри згідно з вказівками у правилах, щоб ускладнити та урізноманітнити свої партії!