Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Привид Розумака, котра година?» - вчимо визначати час та розвиваємо уважність
У Привида Розумаки є дядечко, що цього вечора зовсім розгубився. Він готується йти на побачення, й продовжує міряти на себе капелюха, випробовує різні парфуми, й постійно перепитує у племінника: «Привид Розумака, котра година?». Дядечку виходити рівно о дванадцятій, а кажан із совою набешкетували й переплутали все, включно з кольорами предметів! Зможете допомогти дядечку-привиду?
«Привид Розумака, котра година?» («Барбарон», «Ghost Blitz: 5 to 12») - це третя гра серії. У Гікача ви також можете знайти найпростішу першу гру серії «Привид Розумака» та гру «Привид Розумака 2.0», в якій ви будете вигукувати назви предметів різними мовами. Першу й другу частину ще й можна поєднати до однієї гри!
Приготування до гри Привид Розумака
- Розташуйте на столі усі 9 предметів - білого привида, червону сову, чорного кажана, синій ліхтарик, синій годинник, зелене дзеркало, чорного капелюха й червоні парфуми.
- Перемішайте колоду та розташуйте її на столі.
- Нехай усі приготуються... розкривайте верхню карту з колоди й розпочинайте пошук предметів!
Ігролад настільної гри «Привид Розумака, котра година?»
Учасники мають першими зрозуміти, яку з умов виконує карта, й раніше за суперників схопити відповідний предмет.
Це має бути:
- предмет, якого немає на карті й кольорів якого немає на карті
або
- предмет, який на карті зображено правильно - його колір відповідає дійсному кольору фігурки (наприклад, білий привид)
або
- якщо на карті зображено годинник, гравець мусить правильно визначити час на циферблаті й вигукнути свою відповідь.
Той, хто найшвидше виконає умову карти (схопить предмет або правильно повідомить час на годиннику), одержить карту у винагороду. Та якщо гравець помилився й схопив неправильний предмет, він має навпаки втратити одну зі своїх карт. Цей гравець втрачає можливість хапати предмет для виконання умов поточної карти, а той учасник, що схопить (або вже схопив) правильний предмет, одержить у винагороду крім карти з центру столу ще й карту неуважного суперника.
Гра завершується щойно вичерпається колода. Наприкінці гри перемагає той учасник, що матиме найбільше карт.
Утім, ви також можете домовитись грати до певної кількості здобутих карт. У такому разі не треба чекати, поки колода вичерпається, й перемогу здобуде перший гравець, що, наприклад, одержав 5 карт.
Правила гри «Привид Розумака, котра година?» для просунутих гравців
- Гра із дзеркалом. Якщо у дзеркалі на карті є відображення предмета, замість пошуку предметів за звичайними правилами ви маєте схопити предмет, який бачите у дзеркалі.
- Гра із совою. Якщо на карті зображено сову, замість того, щоб хапати предмет, ви маєте вигукнути його назву.
- Гра із відображенням сови. Якщо на карті зображені водночас сова та дзеркало, ви маєте вигукнути колір предмета, який видно у дзеркалі.
Як визначити, що ви помилилися?
- Ви вигукнули, коли треба було хапати (на карті немає сови);
- Ви схопили фігурку, коли треба було кричати (на карті є сова);
- Ви схопили або вигукнули неправильний предмет;
- Ви схопили й водночас вигукнули правильний предмет;
- Ви неправильно визначили час на годиннику.