Кількість
|
Вартість
|
||
|
МІСТО МАЙБУТНЬОГО
Захоплююча кіберпанкова стратегія, дії якої відбуваються у всесвіті Андроїд. Гравці очолять могутні корпорації в скляному місті майбутнього Нью-Анджелесі, яке живиться енергією місячного гелію. У цьому дивовижному місті големи-андроїди виконують всю роботу, а незадоволені люди влаштовують бунти, сюди стікається весь капітал і звідси курсують ліфти на Місяць. Саме тут, в серці цивілізації, учасники гри займуться примноженням активів своїх корпорацій. Само собою, їм намагатимуться завадити інші корпорації, що діють шляхом обману, інтриг і маніпуляцій. Однак, якщо всі корпорації будуть займатися шкідництвом, стабільність економічної системи незабаром порушиться і трапиться загальна катастрофа. Гравці повинні розуміти важливість своєї місії, частіше вдаватися до взаємовигідної співпраці і дипломатичним переговорам. А інакше... інакше вони всі програють.
КООПЕРАТИВНО-ЗМАГАЛЬНА ГРА
Настільна гра «Нью-Анджелес» - справді революційна гра, що дивним чином поєднує кооперативні та змагальні принципи. Зрозуміло, Гікач знає безліч напівкооперативних ігор, де гравці не тільки протистоять ігровий системі, а й змагаються один з одним, наприклад, ігри з оверлордом («Descent. Мандри у Темряві») або зрадником («Мертвий сезон. Перехрестя»). Однак автор гри, Джеймс Кніффен (який також доклав руку до таких хітів як «Forbidden Stars» і «Sid Meier's Civilization: A New Dawn»), пішов ще далі, влаштувавши перехресне таємне змагання в кооперативній грі зі зрадником-федералістом.
ФАЗА ДІЙ
Партія триває фіксовану кількість раундів. У фазі дій активний гравець добирає карти дій, за допомогою яких можна творити всяке добро для Нью-Анджелеса. У фазу торгів активний гравець відкриває одну карту переваги, всі гравці викладають по одній карті дії і голосують, чия карта дії буде розіграна. Той, хто переміг у голосуванні отримує відкриту карту переваги. Наостанок активний гравець може розіграти карту переваги з припискою "Кінець ходу". Далі хід передається наступному гравцеві за годинниковою стрілкою. Раунд триває до тих пір, поки не будуть розібрані всі карти переваг.
ФАЗА ВИРОБНИЦТВА
У цю фазу в експлуатованих районах міста (з андроїдами) виробляються ресурси - енергія, техніка, життєзабезпечення, фінансування і розваги. Вироблені ресурси відзначаються на треках. Після цього незадоволені жителі експлуатованих районів влаштовують заворушення або страйки. Страйкуючі і знеструмлені райони в подальшому не зможуть виробляти ресурси. Фігурки злочинців блокують виробництво основного ресурсу. Фігурки страйкерів підвищують заворушення. Фігурки вартових витісняють з районів злочинців і страйкерів.
ФАЗА ПОДІЙ І РАУНД ПОПИТУ
На сорочці карти події зображена загроза, якій гравці повинні запобігти протягом раунду. Гравці розігрують карту події, ставлять фігурки і жетони на поле, після чого підвищують рівень загрози, якщо вони не змогли їй запобігти. Всі учасники, крім федераліста, автоматично програють, коли рівень загрози досягає значення 25. Після фази подій гравці пересувають маркер раунду. Коли він вказує на раунд «попиту», гравці розкривають свої карти інвестицій і отримують активи. Далі вони спільно задовольняють попит, підвищують загрозу в разі невдачі і вибирають нові карти інвестицій.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується після третього раунду попиту. Гравці відкривають карти суперників і порівнюють зароблені активи. Перемагають всі гравці, які набрали більше, ніж їхні таємні суперники. Гра може закінчитися раніше, якщо рівень загрози досягне значення 25. Тоді програють всі, крім гравця з картою «Федераліст».