Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЗМАГАННЯ БОЙОВИХ РОБОТІВ
Щасливе майбутнє настало. Люди відпочивають, розважаються або займаються творчістю, а роботи виконують усю роботу. Роботи використовуються повсюдно, вони дають людству хліб і видовища. Особливою популярністю користується вечірнє телешоу «Сталева Арена» - щоп'ятниці роботи виходять на поле, щоб визначити найсильнішого…
Минуло ще багато століть, людей вже й немає на планеті, а роботи як і раніше місяться на арені. Настільна гра «Сталева Арена» - гексагональна бойова стратегія, розроблена російським гейм-дизайнером Юрієм Ямщиковим. Гра отримала безліч позитивних відгуків як від простих гравців, так і авторитетних експертів. У 2016 році «Steel Arena: Friday Night Robot Fight» стала лауреатом конкурсу «Гра року» від журналу «Світ фантастики».
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Перед початком партії гравці отримують планшети роботів і початкові модулі першого покоління. Модулі діляться на чотири типи – модулі руху, повороту, атаки й захисту. Поле формується з гексів другого покоління, всі вони розташовуються долілиць, не рахуючи тайлів місцевості. На планшеті робота вказаний центральний модуль. Якщо у робота менше шести модулів, планшет перевертається посиленою стороною.
Гравці ходять по черзі. Активний гравець задіює один зі своїх неперегрітих модулів і розміщує на ньому жетон перегріву. Замість цього в свій хід гравець може охолодити всі свої модулі, тобто скинути жетони перегріву, щоб використовувати модулі в подальшому. Деякі модулі здатні охолоджуватися самі по собі. У кінці свого ходу гравець отримує модуль, на якому стоїть його робот. На порожні ділянки поля долілиць викладаються модулі третього покоління.
ПОВОРОТ І ПЕРЕМІЩЕННЯ
Щоб пересунути робота, для початку його потрібно повернути в бажаному напрямку. Крім руху строго вперед, модулі дозволяють переміщати робота по діагоналі або використовувати стрибок. Під час руху роботи можуть штовхати інших роботів, що стоять у них на шляху. Перешкоди на полі блокують пересування.
АТАКА І ЗАХИСТ
Модулі атаки дозволяють атакувати одного або декількох суперників, розташованих на лінії видимості, завдати шкоди роботам на сусідніх гексах, влаштувати вибух на групі гексів або вистрілити по навісний траєкторії. Також завдяки ефектам модулів можна відштовхнути ворожих роботів, повернути їх або перегріти їхні модулі. Модулі захисту – це різні типи броні, що знижують пошкодження. Отримуючи пошкодження, гравець скидає відповідну кількість модулів – усі вони дістаються противнику в якості трофеїв.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли якийсь гравець збирає десять модулів-трофеїв, якщо спорожніє стос модулів третього покоління або один з роботів гине (скидається центральний модуль). Гравці рахують свої трофеї. Перемагає той, у кого їх більше.
Якщо вам подобаються гексагональні бойові стратегії, Гікач також радить звернути увагу на ігри «Нейрошима-6» і «Бестіарій Сігіллума».
ЗНАЙОМСТВО З ГРОЮ
ГЕЙМПЛЕЙ