Кількість
|
Вартість
|
||
|
ТРЕТЄ ВИДАННЯ «ЖАХУ АРКХЕМА»
Третє видання культового кооперативу про боротьбу з древнім злом в лавкрафтовському Аркхемі. Настільна гра «Arkham Horror (Third Edition)» вийшла в світ в 2018 році - через тринадцять років після другого видання «Жаху Аркхема». До беззмінних авторів гри - Річарда Лауніуса ( «Знак Древніх», «Batman the Animated Series: Gotham City Under Siege») і Кевіна Уілсона («Цивілізація Сіда Мейєра», «Лють Дракули», «Гра Престолів») – приєдналася нова зірка Ніккі Валенс, автор других «Особняків божевілля».
Третя редакція «Arkham Horror» - це істотно перероблена, переоформлена і вдосконалена версія «Жаху Аркхема», яка запозичила деякі цікаві механіки з «Древнього Жаху» і карткового «Жаху Аркхема». Гра отримала величезну кількість позитивних відгуків і високих оцінок, та прямо зараз підіймається на вершину рейтингу кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek».
ПРОБУДЖЕННЯ ДРЕВНІХ
Дії гри відбуваються в 1926 році, в розпал Ревучих двадцятих. У прокурених підпільних спікізі до ранку грає джаз, втрачене покоління танцює на танцполі з дамочками-флепперами, а гангстери, нувориші і виробники спиртного хльостають за столиками заборонений алкоголь. Тим часом десь поруч проводяться окультні ритуали, і великі інопланетні Стародавні вже ворушаться уві сні, і тьма, яка чорніша ночі, поступово наповзає на багатостраждальний Аркхем. Учасникам гри пропонується стати детективами і перешкодити Древнім остаточно прокинутися, переступити через поріг між світами і станцювати свінг в цій дірі.
Базова гра містить чотири сценарії, в яких сищики поборються з Азатотом, Хастуром, Шуб-Ніггуратом і, зрозуміло, Ктулху, попутно збираючи докази, закриваючи врата й знищуючи різних монстрів. На відміну від попередньої версії гри зі статичним полем, в третьому «Жаху Аркхема» використовується вже модульне поле, яке дозволяє задавати різні конфігурації тайлів і проходів в залежності від обраного сценарію. У кожному сценарії гравці також формують колоду монстрів і кладуть в мішок зазначені жетони Міфу, які замінять в даній грі звичні карти Міфу.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Ігровий раунд складається з чотирьох фаз - дій, монстрів, зустрічі та Міфу.
- У фазу дій кожен гравець може виконати дві дії: переміститися на відстань до двох локацій/переходів (або далі, заплативши кілька доларів за транспорт), отримати один долар, отримати жетон фокуса, атакувати монстра, ухилитися від монстра, прибрати жетони жаху, знайти доказ в локації, обмінятися чимось з іншим сищиком або вчинити дію на карті.
- У фазу монстрів вороги пересуваються і наносять шкоду згідно з інструкціями на своїх картах.
- У фазу контактів герої в локаціях/переходах без монстрів беруть карти відповідних контактів.
- У фазу Міфу гравці по черзі витягають з мішечка жетони Міфу і застосовують їх ефекти - додають на поле докази, жетони жаху, монстрів і т.д.
Гікач мусить зауважити, що мета сценарію покрита таємницею, як і в «Древньому жаху». Розміщуючи докази на відкритих картах архіву, сищики рухають сюжет в позитивному напрямку. Якщо гравці не встигають, вони активують негативний ефект карти архіву.