Кількість
|
Вартість
|
||
|
Друге видання настільної гри «За бортом» з переробленими правилами, ігровим полем у формі збірного човна, а також новими жетонами втоми, поранень і чайок.
БОРОТЬБА ЗА ВИЖИВАННЯ У ВІДКРИТОМУ МОРІ
Настільна гра «Lifeboat» - психологічна компанійська гра з разюче глибоким геймплеєм. Корабель затонув, і тільки невеликій групі щасливчиків вдалося врятуватися, потрапивши на єдину шлюпку. Капітан, Боцман, Сноб, Черпак, Міледі і Шкет. Зараз вони дрейфують у відкритому морі в надії побачити землю. Припаси закінчуються, сонце палить нещадно, всіх мучить спрага. Не дивно, що незабаром починаються підлості, інтриги і бійки.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
На початку гри учасники отримують карти персонажів, таємних друзів і ворогів, після чого драфтять карти припасів. Порядок ходу визначається положенням карт персонажів. Активний гравець може взяти весла в руки і трохи погребти, відпочити, помінятися місцями з іншим гравцем, спробувати когось пограбувати або виконати спеціальну дію - скористатися сигнальним пістолетом, парасолькою або аптечкою. Коли гравці закінчать дії, настає фаза навігації. Персонаж на кормі вибирає одну з карт навігації. Якщо на ній є зображення чайки, гравець викладає відповідний маркер. Перекреслена чайка прибирає наявний маркер.
ДІЇ ГРАВЦІВ
Якщо гравець вирішує повеслувати, він бере дві карти навігації з відповідної колоди і додає їх в навігаційний ряд або відправляє під низ колоди. Дана дія призводить до отримання одного маркера втоми. Персонажі міняються місцями, якщо гравці згодні. Якщо ні - починається бійка. Те ж саме відбувається, коли когось намагаються пограбувати.
Перед бійкою до агресора і жертви можуть долучитися союзники. Гравці збільшують сили своїх персонажів картами зброї. Перемагає сильніша сторона, той, хто програв отримує рани, всі учасники конфлікту отримують жетони втоми. Якщо агресору вдалося взяти верх, він домагається свого - займає більш вигідне місце або відбирає намічену карту. Якщо перемагає той, хто захищається, все залишається як і раніше.
Коли персонаж отримує стільки ран, скільки у нього здоров'я, він втрачає свідомість. Такий персонаж нездатний виконувати дії, захищати свої предмети і місце в шлюпці. У разі випадання за борт він гине. Таємний друг може вилікувати його карткою аптечки. Коли поранень стає більше, ніж здоров'я, персонаж вмирає.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли викладається четвертий маркер чайки. Гравці отримують очки за те, що вони залишилися в живих, за друзів, що вижили і за наявні гроші, коштовності і картини. Якщо загинув заклятий ворог, гравець отримує очки, рівні показникам сили ворога.
Гікач також радить звернути увагу на «За бортом. Доповнення. Друге видання» та сюжетне продовження гри – «Безлюдний острів».