Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 41x63 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 76x88 (110 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 3 пачки
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 60 - 180 хвилин
Гравців 1 - 6
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Америтреш, Пригоди, Кооперативні, Для підлітків, Гральні кістки, Гікам, Соло, Зомбіцид, Постапокаліпсис, Зомбаки
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

88 фігурок
- 12 героїв
- 40 блукачів
- 16 товстунів
- 16 бігунів
- 4 потвори
6 кольорових підставок для героїв
6 пластикових планшетів героїв
12 карт героїв
107 мінікарт
- 63 карти спорядження
- 40 карт зомбі
- 4 карти потвор
9 двосторонніх плиток мапи
6 кубиків
48 маркерів
71 жетон
1 книжка правил
Артикул моделі GKCH143Z2E
Штрихкод 4820242621131
Механіки Америтреш, Гральні кістки, Дослідження підземелля, Кооператив, Пригодницька
Країна друку Китай

Настільна гра Зомбіцид. Друга редакція (Zombicide: 2nd Edition)

В наявності
Артикул: GKCH143Z2E
4 400 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Друге видання культової кооперативної гри про зомбі-апокаліпсис. Настільна гра «Zombicide: 2nd Edition» вийшла в 2021 році. Вона отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Авторів гри – Рафаеля Ґітона, Жана-Батиста Люльєна та Ніколя Рауля – Гікач знає за грою «Морок Пітьми», а також за іншими іграми серії «Зомбіцид»: класичний «Zombicide», «Zombicide: Black Plague», «Zombicide: Green Horde», «Zombicide: Invader» і т.д.

«Zombicide 2 Edition» має уточнені й доопрацьовані правила. У гру додана механіка натиску зомбі та нові правила щодо потвор, супутників і керування автівками, а також правила влучання у своїх. Нові ігрові режими значно урізноманітнять гру. Багато вмінь були оновлені, щоб відповідати новій редакції. Додано чимало нових умінь. Один раз за хід діти можуть використовувати вміння «Крутько».

У другій редакції поліпшені правила визначення пріоритету цілей. Зомбі з’являються в темних зонах будівель. На ігровому полі вже зображені двері, місця для жетонів цілей і ящиків із суперзброєю. Замість очок досвіду у новій редакції використовують очки адреналіну. На картах спорядження з’явилися боєприпаси та інші символи. Більше не треба використовувати кілька карт, щоб створити коктейль Молотова або снайперську гвинтівку. Тепер це єдині карти спорядження.

Зомбіцид. Друга редакція гра, або Як пережити зомбі-апокаліпсис

«Зомбіцид» — це кооперативна гра, у якій від 1 до 6 гравців стають героями, що вижили в цьому апокаліптичному світі. Вони намагаються зупинити навалу зомбі, яких контролює сама гра. Гравцям доведеться взаємодіяти одне з одним, ухвалювати складні рішення і долати всілякі перешкоди, навіть якщо спершу це здається неможливим. Протягом гри рівень адреналіну підвищується, а живих мерців стає все більше.

Мета гри — вибрати місію та виконати її завдання, убивши якнайбільше зомбі. У коробці ви знайдете 12 героїв (6 дорослих і 6 дітей), з яких ви створите команду своєї мрії. Вам пропонується 25 захопливих місій трьох рівнів складності. Кожну місію ви проходитимете на неповторному модульному полі, складеному з різних плиток мапи.

Перебіг гри Zombicide. 2nd Edition

У звичайній партії в «Зомбіцид» гравці використовують 6 героїв. Початківцям ми радимо грати повним складом із 6 гравців: тоді кожен гравець контролюватиме одного героя. Досвідчені гравці можуть контролювати кількох героїв.

Партія в «Зомбіцид» складається з серії раундів. Кожен раунд поділяється на кілька фаз.

  1. Фаза героїв

Гравець із жетоном першого гравця ходить першим. Він активує своїх героїв по черзі в будь-якому порядку. Під час активації кожен герой може виконати 3 дії. Завдяки деяким умінням він може виконати додаткові дії. Після того як гравець активує всіх своїх героїв, ходить наступний гравець за годинниковою стрілкою.

Можливі дії:

  • Переміщення. Перемістіть героя на 1 зону. Якщо герой виходить із зони з зомбі, він втрачає по 1 дії за кожного зомбі.
  • Обшук (1 раз за хід). Тільки в зоні будівлі без зомбі. Візьміть карту з колоди спорядження. Якщо герой бере ящик із суперзброєю, візьміть карту з колоди суперзброї.
  • Відчинити двері. Герой використовує карту спорядження з символом відчинення дверей. Не треба кидати кубик.
  • Упорядкування інвентаря / обмін спорядженням. Герой може упорядкувати карти у своєму інвентарі, як він вважає за потрібне. Водночас він може обмінятися будь-якою кількістю карт з одним героєм у своїй зоні. Цей інший герой може відразу упорядкувати карти в своєму інвентарі, не витрачаючи дію. 
  • Узяти або активувати ціль у зоні героя.
  • Пошуміти. Покладіть жетон шуму в зону героя.
  • Нічого не робити. Герой втрачає всі позосталі дії.
  • Бойова дія. Для ближнього бою в комірці руки повинна бути зброя ближнього бою, а для дальнього бою – зброя дальнього бою. Виконуючи дію ближнього або дальнього бою, герой кидає вказану на карті зброї кількість кубиків. Кожен випалий результат, що дорівнює значенню успіху зброї або перевищує його, вважають успіхом. Промахи під час дальнього бою можуть призвести до влучання у своїх. 

За кожен успіх герой завдає зомбі стількох поранень, скільки указано на карті зброї. Блукачі та бігуни гинуть після 1 поранення. Щоб убити товстуна, треба завдати йому 2 поранень за раз. Потвору можна вбити лише за допомогою зброї, що завдає від 3 поранень за раз. Також добре підійде коктейль Молотова. Використовуючи зброю дальнього бою (навіть у своїй зоні), герой не вибирає цілі в разі успішного кидка. Поранення розподіляються між персонажами зони, по якій стріляв герой, за таблицею пріоритету цілей.

  1. Фаза зомбі
  • Активація зомбі

Кожен зомбі на ігровому полі активується і виконує 1 дію, щоб атакувати героя у своїй зоні. Атака зомбі завжди вважається успішною. Для цього не треба кидати кубик. Кожен зомбі завдає 1 поранення. Атаковані герої самі вирішують, як розподілити між собою всі поранення від усіх зомбі в своїй зоні. За кожне зазнане поранення герой переміщує маркер по треку поранень на одну поділку вниз. Якщо маркер досягає останньої поділки на треку, герой гине. Тоді всі гравці відразу зазнають поразки.

Якщо в зоні зомбі немає жодного героя, зомбі переміщується в напрямку героя в зону на лінії видимості з найбільшою кількістю жетонів шуму. Деякі зомбі, яких називають бігунами, мають 2 дії. Бігун може атакувати 2 рази, атакувати і переміститися, переміститися і атакувати або переміститися 2 рази.

  • Поява зомбі

У кожній зоні появи на полі з’являються зомбі. Для кожної такої зони відкрийте карту зомбі. Розмістіть у цій зоні потрібну кількість зомбі указаного типу. Вона зазначена на рядку, що відповідає найвищому рівню небезпеки серед усіх героїв (синьому, жовтому, оранжевому або червоному).

  1. Заключна фаза

З ігрового поля вилучають усі жетони шуму. Перший гравець передає жетон першого гравця своєму сусідові ліворуч. 

Перемога та поразка

  • Гравці здобувають перемогу, якщо виконують усі завдання місії.
  • Гравці зазнають поразки, якщо гине принаймні 1 герой, якщо завдання місії неможливо виконати або якщо справджуються умови поразки.

 

Відеоогляд настільної гри Зомбіцид. Друга редакція (Zombicide: 2nd Edition)

В розділ Файли додано перші безплатні додаткові місії. Нові місії буть додаватися приблизно раз на кілька тижнів.
Відповісти
Розкажіть, будь ласка, додатково про уміння, що описані на сторінках 63-65. Як от "бойовий медик", "бий і біжи", "захисник дому", "відступ". Бо я щось не бачила таких вмінь на картках героїв.
Відповісти
Оксана, деякі вміння зазначені для героїв із доповнень.
Відповісти
Добрий день. Підкажіть коли планується локалізація доповнень?
Відповісти
Ілля Степаненко, добрий день! Локалізація доповнень планується, але поки не можемо сказати, коли саме.
Відповісти
УРААААААААА! Я её добыл. Давно хотел эту "зубодробилку" начиная еще с первой редакции. И рыдал когда на лавках я не нашел как старую версию так и новую. Но спасибо гикачу за такую работу. Вы молодцы. Огромное спасибо Вам за то что вы воскрешаете как старые игры так и новинки выпускаете. А теперь переиду к игре. Я её только вчера забрал с почты и быстро добрался до дому чтобы её как можно быстрее расспаковать. И меня коробка порадовала. Коробка полностью забита, есть отдельная коробка под фигурки и карты. Это огромный плюс. Не нужен органайзер. Фигурки в неплохом качестве. Для любителей покрасить миньки это клондайк. Я еще не поиграл но у меня стоит тут несколько вопросов на которые я уже успели ответить но есть такой вопрос:
1)Меня интересует "Правило открытия дверей". Когда персонаж одного из игроков находится в комнате, зомби ещё в темных комнатах или уже зачищены. Но другой игрок решил открыть другую дверь в этом здании. Такой вопрос правила появленя зомби в темной комнате повторяется или нет?
2)Вопрос для гикача есть ли планы на локализацию дополнеий к зимбициду?
Відповісти
Могельський Георгій, дякуємо за чудовий відгук!
1) Ні, це стосується тільки першого відкриття будівлі.
2) Так, планується.
Відповісти
Гра дуже прикольна! Хоча зіграли лише одну мапу (якщо не рахувати першу партію для новачків, там де тiки 2 плитки поля виставляєш).
Є декілька уточнень по правилах, люди добрі, підкажіть будь ласка)

1. Снайперку може юзати тіки герой, в котрого написано «Снайпер» під портретом? (Забув імʼя, там дівчина). Чи будь-хто? Якщо будь-хто, то що тоді дає оцей напис «Снайпер» на планшеті героя?
2. Якщо я в рюкзак вже поклав якусь Узі, чи будь-яку іншу зброю, я можу потім викинути це з рюкзака постфактум? Чи є тіки опція «не підіймати» одразу після обшука, а якщо вже взяв, то взяв?
3. Якщо на зброї написано 2 ну або 3 ураження, а я промахнувся й попав по своєму, то по своєму бʼю теж на 2 (чи скільки там написано на зброї)? Чи по своїм тіки 1 демеджа, незалежно вiд зброї?
4. Доречі, як рахується промах, це треба 1 викинути на кубику, чи будь-що, що нижче за потрібне? До прикладу, потрібно 4+ для успіху. То промах це тiки значення 1, чи усе що від 1 до 3 включно?
5. Якщо на зброї 2+ ураження, я кинув кубики й маю успіх, а переді мною 2 бігуна-зомбі, по 1 хп в кожного. Чи можна це рахувати як 1 по кожному з двох? Тобто 2 ураження йде по 1 на двох зомбі. Чи 1 попадання це тіки в 1 зомбі, незважаючи скільки в них хп (тобто відбувається такий собі оверкілл). Iншими словами, чи можна якось розподiляти ураження?
6. Обшук в одній кімнаті можуть робити декілька різних гравців поспіль?
7. Коли рахується т.з «френдлі фаєр» з пістолетів/автоматів? Це треба щоб я стояв в тій самій зоні, що й мій товариш і зомбі? Чи тіки якщо я стою на відстані, до прикладу 1 зони, а товариш і зомбі в інший?
8. Оцей значок подвійної зброї.. Це можна, скажімо, 1 пістоль сірий та 1 узі? Чи лише тіки 2 однакових пістоля, або 2 узі?
9. Як взагалі правильно викидати демедж, коли в мене 2 зброї (типу з двох рук)? Це треба за кожну руку окремо кубики кидати? Чи разом? Як тоді ураження додавати?
Відповісти
Як то кажуть - nevermind, я вже знайшов вiдповiдi на всi запитання))

Доречi, забув добавити 1 мiнус (для нас це мiнус, але для когось, може, й плюс) - iгрове поле + всi компоненти + ще планшети гравцiв + ще декiлька стосiв карт = просто велечезна площа, яку потребує гра. В нас навiть стола не вистачило, компоненти тримали на колiнках в органайзерi, а планшети клали прямо на iгрове поле й постiйно рухали.
Відповісти
Ковальчук Максим, дякуємо за корисний відгук.
Відповісти
1. Любий герой. "Снайпер" у персонажа - це конкретна здатність, перк
2. Можна в любий час
3. По своїм тільки 1 ураження
4. Все, що менше, ніж 4 при необхідних 4+ - це промах
5. Ні, не можна. Кожне влучання - це одна куля/удар по одній цілі, незалежно від крону
6. Це як домовитесь. У правилах не забороняється
7. Френдлі фаєр - це коли постріл по тій зоні, де стоять френди. Неважливо, де знаходитесь при цьому ви, в тій самій зоні або в іншій
8. Тільки однакова, або при наявності у персонажа здатності Амбідекстер (як у Дага)
9. Якщо зброя різна - то для кожної окрема дія. Якщо парна або прокачана здатність Амбідекстер - то заодне дію сума кубиків, що вказана на обох видах зброї
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору