Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 41x63 (100 шт) - 3 пачки
Протектори 70x120 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 5 пачок
Преміальні протектори 70x120 (75 шт) - 1 пачка
Набір дверей і барикад - Маєтки божевілля (Mansions of Madness Second Edition)
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 120 - 180 хвилин
Гравців 1 - 5
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Міти Ктулху, Америтреш, Пригоди, Кооперативні, Для підлітків, Гікам, Соло, Жах Аркгема
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

2 книжки правил
24 плитки мапи 8 карт дослідників з відповідними фігурками
40 карт звичайних предметів
22 карти особливих предметів 30 карт заклинань
37 карт станів
40 карт поранень
40 карт жахів
24 жетони монстрів з відповідними фігурками
16 жетонів обшуку / взаємодії
16 жетонів дослідження / огляду
22 жетони персонажів
4 жетони барикад
4 жетони таємних проходів
18 жетонів вогню / темряви
8 жетонів стін
4 жетони дверей
26 жетонів доказів
6 жетонів ідентифікації
5 кубиків
Артикул моделі GKCH095M
Штрихкод 841333121723
Механіки Америтреш, Вибуття гравців, Гральні кістки, Детектив, Дослідження підземелля, Кооператив, Менеджмент руки, Пригодницька, Рольова гра
Країна друку Китай

Настільна гра Маєтки божевілля (Mansions of Madness Second Edition)

Немає в наявності
Артикул: GKCH095M
4 180 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

Суператмосферна кооперативна гра за всесвітом Г.Ф. Лавкрафта. На відміну від першого видання – напівкооперативу «один проти всіх» – роль Хранителя тепер виконує цифровий застосунок. Настільна гра «Mansions of Madness Second Edition» була розроблена в 2016 році відомою геймдизайнеркою Ніккі Валенс. Гікач добре знає її за такими гітами, як «Жах Аркгема. Третя редакція» і «Прадавній жах».

Друге видання «Mansions of Madness» успішно наслідує і розвиває механіки першого видання. Обидва видання навіть можна об’єднати, якщо придбати спеціальний набір «Conversion Kit», що містить потрібні карти персонажів і жетони монстрів. 

У 2016-17 роках гра «Mansions of Madness. Second Edition» ставала номінантом конкурсів «Dragon Awards», «Meeples' Choice», «Board Game Quest» і «Golden Geek» в категоріях «Найкраща кооперативна гра», «Найкраща тематична гра», «Найкраща соло-гра», «Найкраще оформлення» і «Найінноваційніша гра». Гра «Маєтки божевілля 2» досі входить у ТОП-50 найкращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek» і в ТОП-20 найкращих тематичних ігор усіх часів.

Маєтки божевілля. Друга редакція. Інноваційний детективний кооператив

Темні провулки й величні маєтки Аркгема сповнені незбагненних сил, приголомшливих таємниць і страшних монстрів. У кімнатах цих старовинних особняків безумні культисти звертаються до Стародавніх, а жахливі тварюки юрмляться під повним місяцем на богом забутих вулицях. Але ось кілька відважних дослідників наважуються відчинити двері маєтків, щоб зупинити це божевілля в Аркгемі... Чи вдасться це їм?

«Маєтки божевілля» ‒ це кооперативна гра в жанрі детективу й жахів для 1‒5 гравців, які виступають у ролі дослідників. Їм доведеться розслідувати загадкові події в моторошних маєтках Аркгема з містичними таємницями, хитромудрими головоломками та монстрами з потойбіччя. Дослідників чекають 4 захопливі сценарії, що відрізняються тривалістю і складністю. Варіативність забезпечує застосунок, який щоразу створює нову мапу й відповідає за неочікувані сюжетні повороти та всілякі головоломки.

Усі гравці діють як одна команда: вони або виграють, або програють разом. Головна мета гравців — дослідити мапу вибраного сценарію, щоб зібрати докази й розгадати таємницю. Крім того, дослідники будуть битися зі страшними монстрами, взаємодіяти з неігровими персонажами й розв’язувати заплутані головоломки. 

Перебіг гри. Фаза дослідників

Гравці вибирають персонажів з унікальними здібностями та вміннями - силою, спритністю, спостережливістю, знаннями, волею і впливом. Значення вміння - кількість кубиків, які дослідник кидає, проходячи відповідну перевірку. Усі персонажі починають гру в одній кімнаті на початковій плитці. 

Гра «Маєтки божевілля» складається з серії раундів. Кожен раунд складається з двох фаз: фази дослідників і фази міту. У фазу дослідників гравці ходять по черзі, у заздалегідь вибраному порядку. Активний гравець виконує будь-які 2 дії:

  • Переміщення. Перемістити фігурку свого персонажа на 1-2 суміжні зони.
  • Атака. Атакувати монстра голіруч або з використанням зброї (враховуючи її дальність) за допомогою застосунку.
  • Обшук. Вивчити жетон обшуку у своїй зоні за допомогою застосунку.
  • Дослідження. Вивчити жетон дослідження у своїй зоні за допомогою застосунку.
  • Взаємодія. Взаємодіяти з персонажем або жетоном взаємодії у своїй зоні за допомогою застосунку.
  • Обмін. Помінятися майном з іншим дослідником у своїй зоні. Залиште або підберіть майно у своїй зоні.

Ще гравцеві доступні такі рідкісні дії, як поштовх, підпалювання або крадіжка. Також він може забарикадуватися або загасити вогонь. Деякі карти або ефекти дозволяють дослідникам виконувати дії компонентів. Така дія може бути описана на самому компоненті або в тексті ефекту

Гравець взаємодіє зі світом гри за допомогою застосунку. Також у застосунку він розгадує головоломки – замок, код або п'ятнашки.  Хід у головоломці – це окремий етап її розв’язання. Типи ходів головоломки залежать від типу самої головоломки. Гравець має стільки ходів, яке значення відповідного вміння. Витративши доказ, дослідник отримує додатковий хід для розв’язання головоломки.

Дослідник може атакувати монстра, що перебуває в тій самій зоні або в межах досяжності зброї. Гравець вибирає зброю або заклинання зі свого арсеналу.  Вибравши тип атаки, дослідник застосовує ефект згідно з указівками застосунку. Часто цей ефект потребує перевірки вміння. Кнопками «+» і «‒» у меню монстра дослідник відмічає завдані монстру поранення.

Перевірки вмінь

Перевіряючи вміння, дослідник кидає стільки кубиків, яке значення цього вміння на карті дослідника. Загальну кількість отриманих успіхів називають результатом перевірки. Якщо біля символу вміння в художньому тексті вказано модифікатор (наприклад, «‒1»), дослідник кидає більше чи менше кубиків з урахуванням цього модифікатора. Під час будь-якої перевірки дослідник кидає щонайменше 1 кубик. 

Дослідник може витратити 1 доказ, щоб замінити випалу «лупу» на «успіх». Після всіх можливих замін дослідник визначає результат перевірки, підсумовуючи «успіхи». Наслідки успішного проходження або провалу перевірки визначає ефект, який указав провести перевірку.

Фаза міту

Фаза міту поділяється на три етапи: етап подій, етап монстрів й етап жахів. На кожному етапі фази міту застосунок створює низку ефектів, які дослідники повинні розіграти.

  • Етап подій. На етапі подій застосунок описує одну або кілька подій міту, які повинні розіграти дослідники.
  • Етап монстрів. Під час етапу монстрів застосунок указує, які дії монстрів треба розіграти дослідникам. Монстри можуть переміщуватися й атакувати.
  • Етап жахів. На етапі жахів кожен дослідник проходить перевірку жаху проти одного монстра в межах своєї дальності.

Перемога та поразка

Умови перемоги залежать від вибраного на початку гри сценарію, але певний час залишаються невідомими для дослідників. Протягом гри дослідники повинні розгадати таємницю, щоб дізнатися свою головну мету. Для цього треба уважно прослухати пролог сценарію та зважати на всі підказки, які дослідники отримують під час розслідування. Коли дослідники зрозуміють свою мету, вони отримають останнє завдання. Його треба виконати, щоб завершити розслідування. Завершення розслідування означає перемогу у грі.

Протягом гри мета може змінитися або ускладнитися. Якщо розслідування дослідників затягнеться, то гра закінчиться раніше, ніж вони досягнуть мети. Один з дослідників зачитує вголос епілог сценарію. Дослідники програють гру.

Якщо дослідник вибуває, гра закінчується наприкінці наступної фази дослідників. Якщо наприкінці цієї фази розслідування досі не завершене, один з дослідників натискає «Дослідник вибув» в ігровому меню і зачитує вголос епілог сценарію. Дослідники програють гру.

Деякі ігрові ефекти, зокрема стан «Божевільний», можуть змінити умови перемоги чи поразки для певного дослідника. У тексті цього ефекту буде чітко вказано, як цей дослідник виграє або програє гру.

 

Відеоогляд настільної гри Маєтки божевілля (Mansions of Madness Second Edition)

Добрий день! Підкажіть, крім 4 сценаріїв більше немає нічого нового? У застосунку ще є 'Що таїться всередині', 'Темні відображення' тощо за типу 120 грн, і опис на українській мові. Але я так розумію далі гра буде на англійській, чи як?
А щодо гри, то це просто топ! Ділить перше місце із Аркгемом 2-го видання))
Відповісти
Дзюняк Дмитро Юрійович, добрий день. Дякуємо за відгук. Так, на жаль, ці DLC ще не локалізовані.
Відповісти
Я куплю ВСІ доповнення до цієї настілки українською.
Дуже чекаю! Хто такий як я - підтримуйте)
Відповісти
Я на 101 % Найочікуваніший доп) Дуже дуже чекаю))
Відповісти
Повністю підтримую))
Відповісти
Повністю підтримую
Відповісти
Дуже гарна гра. Чи планується переклад та випуск доповнень до гри (таких як "За порогом" та "Вулиці Аркгема") ?
Відповісти
Олег Кашніков, дякуємо за відгук! Так, плануються.
Відповісти
Добрий день! Зараз доповнення, що не потребують компонентів продаються зі знижкою -50%. Чи є плани їх перекладати і якщо так, то в 24 році чи не варто очікувати?
Відповісти
Загубив знак питання після "році"
Відповісти
Дмитро Донцов, добрий день! Так, локалізація планується у 2024 році.
Відповісти
Geekach Consulting Agency, дякую! Тоді куплю про запас :)
Відповісти
Гра супер крута! Були побоювання що гра буде не дуже реіграбельна, але додаток додає нормального рандому і до побудови маєтку, і до сюжету, хоч основа і залишається - проходити ще раз все одно цікаво!
Обов'язково беріть наліпки із виправленнями і категорично раджу органайзер - без нього зберігати фігурки в коробці вкрай незручно, а з ним партію можна почати за 2 хвилини, бо все на своїх місцях. З нетерпінням чекаю доповнень і перекладу DLC!
До речі, можливо потрібна якась допомога з перекладом доповнень, якщо це пришвидшидь процес?
Відповісти
*пришвидшить)))
Відповісти
Власюк Сергій, дякуємо за корисний та цікавий відгук.
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору