Кількість
|
Вартість
|
||
|
Українська локалізація стратегічних перегонів про нічні пригоди вампірів. Мета гри для кожного вампіра - знайти троянду та повернутися до замку до того, як зійде сонце, на шляху заробляючи переможні бали за секретні місії та вдале полювання на людей.
Автор гри - відомий у світі настілок Річард Гарфілд, що прославився успішними проектами Bunny Kingdom, Key Forge, King of Tokyo, Magic: the Gathering.
Поїдання людей забирає енергію
В основі гри - механіка дек-білдингу, тобто побудування власної колоди. Чим більше вампір полює і розширює свою колоду, тим повільнішим він стає. А повернутися до світанку - це питання життя і смерті. Переможе той, хто дістанеться рятівного замку і матиме більше балів на картах.
Хід гри
- Партія триває 15 раундів, у кожному з яких гравці можуть рухатись по ігровому полю у будь-якому напрямку а також поповнювати новими картами власну колоду.
- Кожен гравець на початку має однаковий набір карт і у свій хід розігрує три будь-які карти з руки. Деякі нові карти підсилюють колоду, а деякі навпаки роблять її слабшою.
- Доступну «швидкість» на картах можна витрачати на рух або на полювання. Чим далі вампір знаходиться від замку, тим більше балів може заробити.
- Є три основні маршрути - сільська дорога, залізниця та морський шлях. На кожному із них свої плюси та мінуси.
- На ігровій карті є місця для «перетравлення людей», склепи з новими місіями, скрині зі скарбами. Та найголовнішою локацією є замок, що у світлий час доби є єдиним рятівником для блідолицих кровопивців. Якщо ж вампір наприкінці гри повернеться на 1 із 3 місць кладовища перед замком, він виживе, але втратить 5 очок.
Саме неординарна тема і висока реіграбельність, завдяки двом режимам складності та цілій купі унікальних споруд і властивостей жертв вампірів, дозволили настільній грі «Голод» завоювати свою популярність.