2 950 грн
|
|
2 950 грн
|
платежі
по 983 грн
платежі
по 1 475 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Захист для жетонів наказів Захист для жетонів впливу Протектори 57.5x89 (100 шт) - 1 пачка Протектори 41x63 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 1 пачка |
---|---|
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 120 - 180 хвилин |
Гравців | 3 - 6 |
Вік | 13+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Гікам |
Додатковий | Стратегії, Настільні ігри, Воєнні, Гра престолів, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Книжка правил Ігрове поле 138 фігурок загонів (6 різних кольорів): • 60 солдатів (по 10 кожного з 6 Домів) • 30 лицарів (по 5 кожного з 6 Домів) • 36 кораблів (по 6 кожного з 6 Домів) • 12 облогових веж (по 2 кожного з 6 Домів) 105 карт: • 42 карти Домів (по 7 кожного з 6 Домів) • 30 карт Вестеросу • 9 карт дикунів • 24 карти переваги в бою 2 пам’ятки 6 ширм Домів 266 жетонів: • 90 жетонів наказів (по 15 кожного з 6 Домів) • 120 жетонів влади (по 20 кожного з 6 Домів) • 18 маркерів впливу (по 3 кожного з 6 Домів) • 6 маркерів постачання (по 1 кожного з 6 Домів) • 14 жетонів нейтральних лордів • 6 маркерів перемоги (по 1 кожного з 6 Домів) • 6 жетонів гарнізонів (по 1 кожного з 6 Домів) • 1 жетон Залізного трону • 1 жетон валірійського меча • 1 жетон поштового ворона • 1 маркер раунду • 1 маркер загрози дикунів • 1 накладка на трек королівського двору |
Артикул | GKCH187gt |
Штрихкод | 841333124496 |
Країна друку | Китай |
Найвдаліше настільне втілення культової епопеї Джорджа Мартіна про боротьбу великих Домів за Залізний трон. Настільна гра «A Game of Thrones: The Board Game» була розроблена в 2011 році. Її авторами виступили Крістіан Петерсен (засновник компанії «Fantasy Flight Games», творець таких ігор, як «Twilight Imperium», «StarCraft: The Board Game» та «World of Warcraft: The Board Game») і Кевін Вілсон («Лють Дракули», «Descent. Мандри у Темряві», «Жах Аркгема», «Знак Старших богів» і «Цивілізація Сіда Мейєра»). У 2013 році настільна «Гра престолів» стала переможницею конкурсу «Ludoteca Ideale».
Учасникам гри пропонується наново проспівати «Пісню льоду й полум'я». Усі головні герої ще живі, бадьорі та сповнені сил. Король Роберт Баратеон помер, хай живе новий король! Хто ним стане? Хто буде правити Сімома королівствами? Благородні Старки, підступні Ланістери, слизькі Грейджої, амбітні Тайрели, жорстокі Мартели чи владні Баратеони? Очоливши ці великі Доми, гравці спробують за десять раундів захопити якомога більше земель із замками та фортецями. Переможець посяде своє законне місце на Залізному троні.
Настільна «Гра престолів» – масштабна стратегія з дипломатією та механікою контролю територій. Кожен ігровий раунд складається з трьох фаз. У фазі Вестеросу відкривають верхні карти у трьох колодах Вестеросу й активують їхні ефекти. У цій фазі також зсувають маркер на треку раундів і маркер загрози на треку дикунів. Напад дикунів відбувається в той момент, коли маркер досягає значення 12. Гравці повинні спільно відбити напад, інакше їх чекають неприємності.
У фазі планування гравці долілиць розміщують накази на поле, а у фазі дій розігрують ці накази. Як Гікач вже зазначив вище, гра закінчується після десятого раунду. Або раніше, якщо один з Домів контролює сім земель із замками та фортецями – такий гравець відразу перемагає.
Карта Вестеросу «Постачання» змінює рівень постачання Домів (кількість загонів у армії, які можна тримати на полі) згідно з поточною ситуацією на полі. Карта «Збирання армій» дозволяє виставляти нові загони на землі з замками чи фортецями, а кораблі – в суміжні порти.
Карта «Битва Королів» вилучає з треків впливу всі маркери, а потім пропонує визначити нову розстановку шляхом ставок. Гравці роблять ставки, затискаючи в кулаках жетони влади, переможці розміщують свої маркери на перші поділки треків Залізного трону, вотчин і королівського двору та отримують відповідні жетони панування – Залізний трон, валірійський меч і поштового ворона.
У цій фазі гравці долілиць розміщують накази на поле. Накази бувають звичайні й особливі. Максимальна кількість особливих наказів, які може віддати гравець, визначається треком королівського двору. Коли гравці закінчують, жетони наказів перевертають. Власник жетона поштового ворона може замінити один свій наказ або підглянути верхню карту з колоди дикунів. Усього є п'ять типів наказів: похід, оборона, підтримка, набіг і посилення влади.
Фаза дій підрозділяється на чотири етапи. Спершу гравці по черзі виконують накази набігу – вилучають суміжні ворожі накази. Вилучивши наказ посилення влади, гравець отримує додатковий жетон влади, при цьому позбавляючи суперника його жетона влади.
На етапі походу гравці по черзі здійснюють маневри – переміщують загони на суміжні території, разом або частково. За хід можна влаштувати конфлікт лише на одній території. Коли протиборчі загони зустрічаються, відразу починається бій. На етапі посилення влади гравці виконують такі накази та отримують жетони влади із запасу.
Коли загони супротивників зустрічаються на одній території, починається бій. Гравцям дозволено зробити заклик до підтримки, розігравши такий наказ на суміжні території. В такому випадку допоміжні загони залишаються на своїх місцях, але їхня сила враховується в бою. Далі протиборчі сторони підсумовують свої сили. Солдати дають по одному очку сили, лицарі по два, кораблі по одному, а облогова вежа аж 4, якщо атакує фортецю або замок.
Нападник додає значення на наказі походу, а той, хто захищається – на наказі оборони і жетонах гарнізонів. Після цього гравці розігрують по одній карті Дому, додають їхню силу і застосовують ефекти. Валірійський меч збільшує загальну силу на одну одиницю. Найсильніший гравець перемагає в бою. Переможений втрачає стільки загонів, скільки мечів було на карті Дому переможця, а потім відступає, пересуваючи загони, що вижили, на суміжну територію.