Кількість
|
Вартість
|
||
|
Масова мутація. Колода архонта з четвертої хвилі «KeyForge»
«KeyForge: Mass Mutation» - четвертий сезон «KeyForge», дуельної карткової гри з унікальними колодами. У світі Кузні починаються масові мутації, пов'язані з відкриттям темного бурштину. Більше 200 абсолютно нових карт! Демоно-заври, робо-звірі і подібні до них сюрреалістичні тварі. Гравців чекають особливі двокарткові монстри та ціла товпа воістину гігантських істот.
Унікальна дуельна гра від Річарда Гарфілда
Настільна гра «KeyForge: Call of the Archons» вийшла в світ в 2018 році. Автором гри виступив знаменитий Річард Гарфілд, творець таких хітів, як «Magic: The Gathering», «Королівство кроликів», «Повелитель Токіо» та «Повелитель Нью-Йорка».
У 2018-19 роках гра «Ключекуй» ставала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel», «As d'Or», «Golden Geek» (в категоріях «Найкраща карткова гра» і «Найбільш інноваційна гра») і переможцем того ж «Golden Geek» в категорії «Краща дуельна гра». Також Гікач хотів би відзначити, що гра займає 11-е місце в спеціальному рейтингу кращих «живих» / «колекційних» карткових ігор на сайті «BoardGameGeek».
Розбірки архонтів в світі Кузні
Дії гри відбуваються в світі Кузні. Гравці виступають в ролі архонтів-воєначальників, а колоди є їх армією. В процесі партії противники збирають бурштин, щоб викувати ключі. Той, у кого буде три ключа, відкриє Сховище і переможе в грі.
Перед початком партії кожен гравець відкладає карту свого архонта, перемішує колоду і набирає карти в руку (перший гравець - 7 карт, а другий - 6). Жетони невикуванних ключів розміщуються поруч з колодами, інші жетони - в сторонці.
Ігровий процес KeyForge
Противники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з таких етапів:
- Викувка ключа
Щоб викувати один ключ, гравець повинен витратити 6 жетонів бурштину. Як Гікач вже говорив вище, для перемоги в грі потрібно викувати три ключі.
- Вибір будинку
Гравець вибирає один з трьох зазначених на карті архонта будинків. Цей будинок буде активним до кінця ходу.
- Розіграш, використання, скидання карт
Гравець розігрує, використовує або скидає карти активного будинку. Розігруючи карти з символами бурштину, гравець отримує жетони бурштину. Карти дій скидаються після розіграшу ефекту. Розіграні карти істот і артефактів входять в гру неготовими (поверненими). Карти поліпшень прикріплюються до істот.
Карти істот можна використовувати (повернути) для виконання:
- збору (отримання 1 жетона бурштину);
- дії (активація зазначеної на карті «дії»);
- бою (атака ворожої істоти).
У істот є параметри сили (життя) і броні. Коли істота зазнає шкоди, на його карти кладуться жетони ран. Карта істоти скидається, коли число ран стає рівним показнику сили.
- Підготовка карт
Використані (повернені) карти повертаються в початкове (вертикальне) положення - стан готовності.
- Добір карт
Гравець добирає з колоди карти, поки у нього на руці не буде шість карт.