2 100 грн
|
|
2 100 грн
|
платежі
по 700 грн
платежі
по 1 050 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки |
---|---|
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 60 - 90 хвилин |
Гравців | 2 - 4 |
Вік | 14+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Стратегії |
Додатковий | Настільні ігри, Сімейні, Для підлітків, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Ігрове поле зі шкалою років, таблицею кристалізації і колесом сезонів 16 фішок чарівників (по 4 кожного кольору) 4 планшети чарівників (4 кольорів) Лічильник кристалів 20 великих кубиків сезонів 60 базових карт здібностей 40 ускладнених карт здібностей 8 жетонів архіву 64 жетони енергії 4 кольорів (зими, весни, літа і осені) Фішка року і фішка сезону |
Артикул | GKCH185se |
Штрихкод | 841333127305 |
Країна друку | Китай |
«Пори року» – це тактична карткова гра про легендарний турнір чарівників за звання архимага королівства Ксидит, що триває протягом дванадцяти сезонів. Свого часу гра здобула чимало номінацій і нагород, зокрема перемогу за найкращий арт на Lucca Games 2012 року та перемогу на офіційному відборі Ludoteca Ideale 2013 року.
Вдало поєднуючи механіки добору карт і кидків кубиків, настільна гра «Пори року» пропонує захопливий динамічний ігролад, що поділений на дві основні фази – прелюдію і, власне, сам турнір. Протягом гри ви створюватимете власні колоди карт, кидатимете кубики пір року та виконуватимете зазначені на них дії, накопичуватимете кристали, перетворюватимете жетони енергії та розігруватимете карти чарів.
Налаштуйте магічні артефакти, покличте на допомогу найвірніших фамільярів і приготуйтеся до запеклого змагання найславетніших чарівників у самому серці Арґоського лісу! Якщо вам до вподоби настільні ігри з магічною тематикою, Гікач радить звернути увагу на гру «Книга магії», у якій вам теж випаде нагода взяти участь у турнірі чарівників, а також на ігри «Riftforce. Сила розлому» та «Магічний лабіринт».
Дії цієї міні-п'єси відбуваються в Арґоському лісі королівства Ксидит, священному місці, де час протікає набагато швидше, а пори року змінюються як у калейдоскопі. Здавна саме тут проводилися магічні турніри за звання архимага всього королівства. У цьому таємничому лісі не так вже й багато дерев, проте жодне з них не обхопить навіть довгорукий троль, листя придатне для використання в якості щитів на полі бою, а одним горіхом може наїстися середньостатистична драконобілка. Але повернемося до наших гікачів. Посеред галявини височіє пагорб, на якому сидить Зітхач. Він намагається зняти черевик, щоб витрусити з нього камінчики.
Зітхач (намагаючись впоратися з вузлами шнурівок): Нічого не поробиш, таке життя-жерстянка, вже коли Длань Долі сплутала всі шнурівки, то їх навіть Тит Ясноокий тепер не розв'яже. Куди там мені, Зітхачу нещасному.
З кущів граційно вистрибує Реготач із красивою коробкою в лапках.
Реготач (радісно): Які люди! А я-то думав, ти пішов назавжди!
Зітхач: (сумно): Я теж так думав. Учора мене обчистили феї-злодії, а потім побили. Я провів ніч у яру. Думав уже не повертатися.
Реготач (абстраговано): Цікаво, чи прийде Гікач? Якщо не прийде, то й не треба. Кажуть, удвох грати навіть краще... (собі під ніс): А Зітхача я якось обіграю.
Зітхач: Гікач обіцяв прийти. Він хотів пограти з нами. А у що ми сьогодні будемо грати?
Реготач (посміхаючись): У «Пори року», звісно. Ми ж спеціально тут зібралися, щоб розіграти найкращого архимага. Місце зобов'язує. Відчуваєш сили природи?
Варкається. Чути шурхіт шорків і віддалене хрюкотіння зелюків.
Зітхач: Навіть занадто. Так тиснуть на голову, що не можна жити.
Реготач: Ось і я про це. Це саме те місце, яке нам потрібно. Почнемо, чи що? Ти готовий чи як?
Зітхач: Навіть не знаю... А якщо прийде Гікач? Домовлялися ж.
Реготач: Гаразд. Давай я тобі поки розповім правила. А якщо прийде Гікач, одразу почнемо.
Зітхач згідно киває.
Реготач розкриває красиву коробку, де всі компоненти лежать на своїх місцях завдяки зручному органайзеру. Реготач бере собі планшет, схожий на кастет для якоїсь семипалої істоти, і вручає планшет іншого кольору Зітхачу. У центрі він розміщує диск із порами року та кубики сезонів.
Реготач: Тут усе досить просто. Ми зіграємо три роки. Але спершу ми повинні набрати карти. Вибираєш собі одну, решту передаєш мені. Я роблю те саме. І так далі, поки в нас не буде по дев'ять карт. Після цього ми формуємо три групи карт – по три для кожного року. Карти першого року ти береш у руку. Поки все ясно?
Зітхач (налякано): Що це було? Ти чув? Можливо, це Гікач?
Реготач: Нічого я чув. Напевно, кашель Іо. Або десь квакнув Буджум. Не відволікайся.
Зітхач занепокоєно крутить головою.
Реготач: Дивись сюди. Щоб перемогти, потрібно набрати якомога більше переможних очок. Тут вони називаються кристалами. У кожному раунді перший гравець кидає кубики поточної пори року. Починаючи з першого гравця, всі учасники вибирають по одному кубику. Останній кубик не дістається нікому. Далі гравці виконують дії. Коли всі вони спасують, фішку сезону пересувають за годинниковою стрілкою на стільки, скільки крапок на нічийному кубику.
Зітхач: Якщо Гікач не прийде, то, можливо, зберемося в суботу?
Реготач: А хіба сьогодні не субота?
Зітхач (знизуючи плечима): Я не знаю.
Реготач: От і я не знаю... Тобі цікаво послухати про дії?
Зітхач невпевнено киває.
Реготач: У свій хід ти можеш отримати бонуси з кубика (жетони енергії, кристали, нові карти, збільшення сили виклику), скористатися бонусом із планшета або розіграти карти. Щоб розіграти карту, потрібно витратити зазначені на ній жетони енергії та/або кристали. Кількість розіграних карт залежить від сили виклику. Ефекти однакових карт підсумовуються. Карти можуть мати негайний ефект або постійний. Також є карти, які активуються раз на раунд. За активацію, звісно, доведеться заплатити. Якщо ти користуєшся бонусною дією на планшеті, наприкінці гри тобі доведеться віддати за це переможні очки.
Зітхач: Що це за дії?
Реготач: Поміняти жетони енергії на будь-які інші з запасу, збільшити силу виклику, перегнати енергію в кристали, добрати карту. Але наприкінці гри, як я вже сказав, тобі доведеться заплатити штраф. Гра закінчується, коли завершиться третій рік. Ми підсумовуємо число набраних кристалів з очками на картах. Той, хто набере найбільше переможних очок, стане архимагом.
У заростях лунає пронизливий тріск сухих гілок. На галявину виїжджає герой із «Лордів Ксидиту». Обличчя Героя затінене капелюхом. Він сидить на величезному синьому ящурі з вухами кролика. Слідом за ним підтюпцем біжить його загін – селяни з вилами, лучники, піхотинці з сокирами, клірики і маги. Зітхач і Реготач притискаються один до одного. Реготачу явно не до сміху.
Зітхач: Е-е-е... Перепрошую... Ви раптом не бачили Гікача?
Герой: Мені немає діла до Гікача, якщо він не архимаг. Мені потрібен архимаг. А потрібен він мені для того, щоб перемогти Снарка. Зізнавайтеся, хто з вас архимаг? Говоріть же, не мовчіть!
Реготач: Взагалі-то ми ще не визначили.
Герой: Яяяяк? Ану швидко за справу, а то задеру обох.
Від переляку у Зітхача спадають штани, а в героя від здивування з'їжджає капелюх.
Зітхач і Реготач: Гікач? Це ти?
Гікач: Це я... Але це не скасовує того, що мені потрібен архимаг. Реготач уже розповів правила?
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.