Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка
Протектори 70x120 (100 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 70x120 (75 шт) - 2 пачки
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 30 - 60 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 13+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Пригоди
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, Америтреш, Пригоди, Кооперативні, Для підлітків, Гікам, Соло, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

54 карти персонажа
67 карт історії
11 карт лиходіїв
61 карта героя/антигероя
24 камені рун
жетони досвіду
4 планшети персонажів
7 конвертів кампанії
правила
1 промокарта Сила поклику
Артикул моделі GKCH114CEO
Штрихкод 4820242621100
Країна друку Китай

Настільна гра Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

В наявності
Артикул: GKCH114CEO
1 680 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Захоплива стратегічна гра про пригоди героїв у фентезійному світі. Настільна гра «Call to Adventure» вийшла в 2019 році. У 2020 році вона стала фіналістом конкурсу «Origins Awards». «Call To Adventure: Epic Origins» – нова версія гри від 2022 року, натхненна настільною рольовою грою «Dungeons & Dragons». До характеристик героя додалися клас і раса (спадок), а карти випробувань стали більш схожими на ДнД-квести. Наскільки Гікачу відомо, створеного в цій грі персонажа потім можна використовувати в НРГ «Підземелля і Дракони» 5-ї редакції.

Гра Поклик пригод. Спадок Dungeons & Dragons

У грі «Поклик пригод. Спадок героїв» учасники разом борються проти могутнього ворога. Кожен гравець створює історію власного персонажа, сповнену викликів і подвигів, тріумфів і трагедій. Розвивайте свого персонажа, проходьте випробування й об’єднуйтеся з іншими гравцями, щоб здолати лиходія і здобути перемогу!

На початку партії гравці вибирають лиходія, проти якого вони битимуться як одна команда. Протягом гри гравці можуть змагатися, але наприкінці партії вони повинні об’єднати зусилля, щоб разом здолати ворога. Якщо головний лиходій виживе, усі гравці зазнають поразки. Утім, якщо гравці гуртом переможуть противника, виграє той, хто здобув найбільше очок долі.

Життєпис фентезійного героя

На початку партії кожен гравець вибирає чотири карти персонажа: спадку, походження, класу та долі. Ці карти стануть основою сюжету, який створюватиметься на планшеті персонажа. Гравці розміщують під картами персонажів карти історії зі здобутими очками й символами вмінь. Уміння посилять персонажа перед лицем нових випробувань.

Проходячи випробування, гравець розвиває свого персонажа. На початку гри кожен персонаж уже має дві руни вмінь, указані на його карті походження. Під час випробування гравець кидає три основні руни. Він також кидає зображені на карті випробування руни вмінь, якщо має відповідні символи на картах персонажа та історії. Щоб успішно пройти випробування, треба вибрати шлях (верхній або нижній) і викинути стільки ж або більше успіхів, ніж складність випробування.

Перебіг гри

Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець виконує одну або кілька дій, створюючи історію свого персонажа.

Будь-яку кількість разів за хід гравець може:

  • мандрувати (лише на початку ходу). Витратити жетон досвіду, щоб замінити карту історії з будь-якого ряду на полі.
  • застосувати ефекти карти персонажа. Ефекти карт спадку застосовують, коли випадає руна «героя / антигероя» під час проходження випробування. Ефекти карт походження приносять жетони досвіду. Карти класу мають постійні ефекти, якщо викласти на них потрібну кількість жетонів досвіду.
  • зіграти карту героя / антигероя. Викинувши руну «героя» / «антигероя» або здобувши такий символ після проходження випробування, гравець відразу бере карту героя / антигероя. Зігравши карту героя / антигероя, гравець застосовує її ефект і кладе долілиць біля свого планшета. Наприкінці гри гравець здобуває очки тріумфу / трагедії за зіграні карти.

Один раз за хід гравець може спробувати додати карту в історію персонажа (карту випробування або карту ознаки). Карти акту І розміщують під картою походження, карти акту ІІ розміщують під картою класу, карти акту ІІІ розміщують під картою долі. Акт вважають завершеним, якщо під однією картою персонажа лежить три карти ознак або випробувань. Після цього більше не можна отримувати карти ознак або проходити випробування поточного акту.

  • Ознака. Щоб отримати ознаку, гравець просто бере у свій хід карту ознаки з ряду, що відповідає його поточному акту, застосовує її ефект і розміщує під картою персонажа.
  • Випробування. Під час проходження випробування гравець дивиться на базову складність випробування і вибирає шлях (верхній або нижній, що підвищує складність випробування на 1). Потім гравець бере доступні руни: три основні руни + зображені на карті випробування руни вмінь, якщо він має відповідні символи в історії свого персонажа. Кинувши руни, гравець застосовує ефекти та підсумовує результат, додаючи випалі успіхи на рунах і бонуси від ефектів карт. Якщо отриманий результат більший або дорівнює складності випробування, гравець успішно проходить випробування і розміщує карту випробування під картою персонажа відповідного акту на своєму планшеті.

Битва з лиходієм

Якщо гравець завершив акт ІІ, розмістивши 3 карти під картою класу, у наступний хід він повинен кинути виклик лиходію. Лише після цього він може переходити до акту III.

Мета гри «Поклик пригод. Спадок героїв» ‒ разом з іншими гравцями здолати лиходія. Лиходій представлений двома картами: картою лиходія і картою квесту лиходія. Карта лиходія двостороння: до акту ІІІ вона лежить стороною «Лиходій» догори, а після акту ІІІ – стороною «Головний лиходій» догори.

Протягом гри лиходій заважатиме гравцям досягти перемоги. Щоразу коли гравець викидає руну «героя / антигероя», лиходій розігрує карту прокляття. Кинувши виклик лиходію, гравець проходить карту випробування «Лиходій». Коли всі гравці кинуть виклик лиходію, карта перевертається стороною «Головний лиходій». «Головного лиходія» проходять в акті ІІІ так само, як і «Лиходія». Здолавши «Головного лиходія», гравці підсумовують очки долі. 

Підрахунок очок

Гравці відкривають карти долі й здобувають очки за виконані умови на цих картах. Далі вони додають очки тріумфу / трагедії з історії персонажа, очки за свою позицію на треку пітьми та по 1 очку за кожну зіграну карту героя / антигероя. Також вони отримують очки за невитрачені жетони долі, однакові символи історії на картах та очки за перемогу над «Головним лиходієм». 

Якщо гравці здолали головного лиходія, перемога присуджується гравцеві (або гравцям) з найбільшою кількістю очок долі. Якщо гравці не здолали головного лиходія, усі програють.

 

Відеоогляд настільної гри Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

Гра цікава, дякую!
Але виникло ще одне питання. Руни перекинути можна один раз по правилах, але не вказано, чи можна це зробити, якщо перший раз був успішний. Проблема в тому, що при виклику лиходію випав достатній мінімум щоб його пройти, але не забравши жодного жетону досвіду з його картки, хоча потенціал значний. Тож, чи можна перекинути руни, навіть якщо спроба була успішною?
Відповісти
Тетяна Голуб, дякуємо за відгук! Якщо перший раз був успішний, то перекидувати руни вже не можна.
Відповісти
Добрый день!
Играли несколько раз нашли вопрос по праилам:
- на карте квеста написано: положить 5х героем опыта на злодея
- на карте злодея (в первом квесте) наречена темного володаря написано - злодей
Когда переворачиваем карту там тоже написано злодей. значит по логике нужно снова 20 опыта ложить?
когда карту злодея нужно перевенруть? в каких случаях?
Відповісти
Коломієць Ольга Павлівна, добрий день! Карта лиходія двостороння. На початку гри карта лежить стороною «Лиходій» зі складністю «6» догори. Кожен гравець кидає виклик лиходію, щойно завершить акт ІІ. Потім карту лиходія перевертають стороною «Головний лиходій» догори. Йому гравці кидають виклик після акту ІІІ.
Відповісти
Geekach Consulting Agency, но все таки при игре вчетвером ставим вначале 20 опыта злодею, затем:
- 1й игрок завершает акт 2 и мы переворачиваем?
- все игроки (нас 4 ирока) 1раз проходят испытание вне зависимости на каком они акте и переворачиваем?
- все игроки (нас 4) проходят акт 2 и после того как последний игрок завершает акт 2 переворачиваем?
а) опыт в нашем случае в количестве 20 кладется на злодея сложностью 6 - 1 раз вначале партии и они не добавляются с приходом главного?
б) опыт вначале кладется на злодея 20 затем после того как прийдет главный злодей кладем еще 20 опыта?
Відповісти
Коломієць Ольга Павлівна, карта лиходія перевертається тільки в одному випадку, після того, як кожен гравець кине виклик лиходію, щойно завершить акт ІІ.
Так, на початку гри, ви кладете на карту квесту лиходія по 5 жетонів досвіду за кожного гравця. На картах лиходія і квесту вказано, як лиходій здобуває та втрачає жетони досвіду протягом гри.
Відповісти
Підкажіть будь ласка по правилам декілька моментів, бо там з формулюванням "можете" і "повинні" не зрозуміло.
1. Якщо гравець кинув виклик лиходію після другого акту і пройшов його, то він чекає всіх інших гравців поки ті пройдуть акт 2 і тільки потім відкриває карти акту 3?
2. Якщо гравець взяв 3 карти в акті 3, то всі завершують свій хід, щоб дійти коло. Потім гравець з 3ма картами б'ється з головним лиходієм, а інші гравці мають змогу ще здобути карти актів, і вже в наступному колі повинні обов'язково кинути виклик головному лиходію, правильно?
3. Бали за головного лиходія йдуть тільки тому, у кого найбільше очків долі? А інші можуть хоч врахувати символи рун з його картки для підрахунку балів за долю чи також ні?
4. Чи можна для картки "Темний убивця" врахувати "шлях" з карти долі "Герой з трагічною долею" чи це не рахується за шлях?
5. Наприклад у ряді акту немає потрібних мені карт і в мене немає можливості мандрувати, чи можу я нічого не робити, а передати хід далі чи обов'язково потрібно пройти хоч одне випробування?
6. Якщо я програв випробування і не отримав карту в історію чи можу я відразу спробувати ще раз? Чи потрібно чекати іншого кола?

Щодо самої гри, то сподобалась, однозначно буду грати ще.
Топовий арт і тематика. Цікава механіка рун.
З мінусів:
- замало карт проклять як на мене, в першу партію майже 2 кола їх прогнали.
- незручно підкладати карти під низ на свій планшет.
Відповісти
Тетяна Голуб, дякуємо за відгук.
Відповідаючи на ваші запитання:
1. Якщо ви завершили акт ІІ, розмістивши 3 карти під картою класу, у наступний хід ви повинні кинути виклик лиходію. Лише після цього ви можете переходити до акту III.
2. Так, у свій останній хід (незалежно від кількості карт в історії) кожен гравець повинен кинути виклик головному лиходію. Кожен гравець виконує передостанній хід після того, як один з гравців матиме 3 карти акту III.
3. Так, того, хто здобув найбільше очок долі, оголошують переможцем. Успішно пройшовши головного лиходія, ви не додаєте його карту на планшет персонажа, але враховуєте очки тріумфу/трагедії на його карті, підсумовуючи свій результат наприкінці гри.
4. Ні, не можна.
5. Потрібно виконати хоча б одну дію.
6. Пройти випробування можна тільки один раз за хід.
Відповісти
ну дууууже подобається сеттинг, атмосфера та візуал, і ігролад теж на відповідному рівні!
Відповісти
Кирпа Дмитро Олександрович, дякуємо за чудовий відгук!
Відповісти
Класна гра
Спочатку сиділи десь 1.5 год розбирались і вчитувались в правила, потім приступили до 1 акту
Цікавий процес, дуже гарні арти. Великий плюс за органайзер в коробці, все гарно вміщається, навіть в протекторах
+ кожна кампанія зберігає якусь інтригу, бо ти не знаєш, які карти всередині кожного конверту
Відповісти
Olesia, дякуємо за відгук!
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору