Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка
Протектори 70x120 (100 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 70x120 (75 шт) - 2 пачки
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 30 - 60 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 13+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Пригоди
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, Америтреш, Пригоди, Кооперативні, Для підлітків, Гікам, Соло, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

54 карти персонажа
67 карт історії
11 карт лиходіїв
61 карта героя/антигероя
24 камені рун
жетони досвіду
4 планшети персонажів
7 конвертів кампанії
правила
1 промокарта Сила поклику
Артикул моделі GKCH114CEO
Штрихкод 4820242621100
Країна друку Китай

Настільна гра Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

В наявності
Артикул: GKCH114CEO
1 680 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Захоплива стратегічна гра про пригоди героїв у фентезійному світі. Настільна гра «Call to Adventure» вийшла в 2019 році. У 2020 році вона стала фіналістом конкурсу «Origins Awards». «Call To Adventure: Epic Origins» – нова версія гри від 2022 року, натхненна настільною рольовою грою «Dungeons & Dragons». До характеристик героя додалися клас і раса (спадок), а карти випробувань стали більш схожими на ДнД-квести. Наскільки Гікачу відомо, створеного в цій грі персонажа потім можна використовувати в НРГ «Підземелля і Дракони» 5-ї редакції.

Гра Поклик пригод. Спадок Dungeons & Dragons

У грі «Поклик пригод. Спадок героїв» учасники разом борються проти могутнього ворога. Кожен гравець створює історію власного персонажа, сповнену викликів і подвигів, тріумфів і трагедій. Розвивайте свого персонажа, проходьте випробування й об’єднуйтеся з іншими гравцями, щоб здолати лиходія і здобути перемогу!

На початку партії гравці вибирають лиходія, проти якого вони битимуться як одна команда. Протягом гри гравці можуть змагатися, але наприкінці партії вони повинні об’єднати зусилля, щоб разом здолати ворога. Якщо головний лиходій виживе, усі гравці зазнають поразки. Утім, якщо гравці гуртом переможуть противника, виграє той, хто здобув найбільше очок долі.

Життєпис фентезійного героя

На початку партії кожен гравець вибирає чотири карти персонажа: спадку, походження, класу та долі. Ці карти стануть основою сюжету, який створюватиметься на планшеті персонажа. Гравці розміщують під картами персонажів карти історії зі здобутими очками й символами вмінь. Уміння посилять персонажа перед лицем нових випробувань.

Проходячи випробування, гравець розвиває свого персонажа. На початку гри кожен персонаж уже має дві руни вмінь, указані на його карті походження. Під час випробування гравець кидає три основні руни. Він також кидає зображені на карті випробування руни вмінь, якщо має відповідні символи на картах персонажа та історії. Щоб успішно пройти випробування, треба вибрати шлях (верхній або нижній) і викинути стільки ж або більше успіхів, ніж складність випробування.

Перебіг гри

Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець виконує одну або кілька дій, створюючи історію свого персонажа.

Будь-яку кількість разів за хід гравець може:

  • мандрувати (лише на початку ходу). Витратити жетон досвіду, щоб замінити карту історії з будь-якого ряду на полі.
  • застосувати ефекти карти персонажа. Ефекти карт спадку застосовують, коли випадає руна «героя / антигероя» під час проходження випробування. Ефекти карт походження приносять жетони досвіду. Карти класу мають постійні ефекти, якщо викласти на них потрібну кількість жетонів досвіду.
  • зіграти карту героя / антигероя. Викинувши руну «героя» / «антигероя» або здобувши такий символ після проходження випробування, гравець відразу бере карту героя / антигероя. Зігравши карту героя / антигероя, гравець застосовує її ефект і кладе долілиць біля свого планшета. Наприкінці гри гравець здобуває очки тріумфу / трагедії за зіграні карти.

Один раз за хід гравець може спробувати додати карту в історію персонажа (карту випробування або карту ознаки). Карти акту І розміщують під картою походження, карти акту ІІ розміщують під картою класу, карти акту ІІІ розміщують під картою долі. Акт вважають завершеним, якщо під однією картою персонажа лежить три карти ознак або випробувань. Після цього більше не можна отримувати карти ознак або проходити випробування поточного акту.

  • Ознака. Щоб отримати ознаку, гравець просто бере у свій хід карту ознаки з ряду, що відповідає його поточному акту, застосовує її ефект і розміщує під картою персонажа.
  • Випробування. Під час проходження випробування гравець дивиться на базову складність випробування і вибирає шлях (верхній або нижній, що підвищує складність випробування на 1). Потім гравець бере доступні руни: три основні руни + зображені на карті випробування руни вмінь, якщо він має відповідні символи в історії свого персонажа. Кинувши руни, гравець застосовує ефекти та підсумовує результат, додаючи випалі успіхи на рунах і бонуси від ефектів карт. Якщо отриманий результат більший або дорівнює складності випробування, гравець успішно проходить випробування і розміщує карту випробування під картою персонажа відповідного акту на своєму планшеті.

Битва з лиходієм

Якщо гравець завершив акт ІІ, розмістивши 3 карти під картою класу, у наступний хід він повинен кинути виклик лиходію. Лише після цього він може переходити до акту III.

Мета гри «Поклик пригод. Спадок героїв» ‒ разом з іншими гравцями здолати лиходія. Лиходій представлений двома картами: картою лиходія і картою квесту лиходія. Карта лиходія двостороння: до акту ІІІ вона лежить стороною «Лиходій» догори, а після акту ІІІ – стороною «Головний лиходій» догори.

Протягом гри лиходій заважатиме гравцям досягти перемоги. Щоразу коли гравець викидає руну «героя / антигероя», лиходій розігрує карту прокляття. Кинувши виклик лиходію, гравець проходить карту випробування «Лиходій». Коли всі гравці кинуть виклик лиходію, карта перевертається стороною «Головний лиходій». «Головного лиходія» проходять в акті ІІІ так само, як і «Лиходія». Здолавши «Головного лиходія», гравці підсумовують очки долі. 

Підрахунок очок

Гравці відкривають карти долі й здобувають очки за виконані умови на цих картах. Далі вони додають очки тріумфу / трагедії з історії персонажа, очки за свою позицію на треку пітьми та по 1 очку за кожну зіграну карту героя / антигероя. Також вони отримують очки за невитрачені жетони долі, однакові символи історії на картах та очки за перемогу над «Головним лиходієм». 

Якщо гравці здолали головного лиходія, перемога присуджується гравцеві (або гравцям) з найбільшою кількістю очок долі. Якщо гравці не здолали головного лиходія, усі програють.

 

Відеоогляд настільної гри Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

ну дууууже подобається сеттинг, атмосфера та візуал, і ігролад теж на відповідному рівні!
Відповісти
Кирпа Дмитро Олександрович, дякуємо за чудовий відгук!
Відповісти
Класна гра
Спочатку сиділи десь 1.5 год розбирались і вчитувались в правила, потім приступили до 1 акту
Цікавий процес, дуже гарні арти. Великий плюс за органайзер в коробці, все гарно вміщається, навіть в протекторах
+ кожна кампанія зберігає якусь інтригу, бо ти не знаєш, які карти всередині кожного конверту
Відповісти
Olesia, дякуємо за відгук!
Відповісти
Десь я наче як бачив, що можна перенести героїв з цієї гри у ДнД, але як це зробити? У правилах про це ні слова, але листи в коробці натякають, що це можливо.
Відповісти
Так, є листи в коробці і в правилах є посилання на сайт, там є інструкція англ мовою.
Відповісти
Вже задавав це питання на ютубі, але продублюю сюди, можливо комусь це буде корисним:
1. Коли на карті героя чи антигероя ефект починається з "зіграйте, коли будь який гравець проходить випробування", розумію що це трохи дурне питання, але чи можна грати ці карти під час виклику лиходію/головному лиходію?
2. В більшості ефекти класу кажуть "+1 до проходження шляху", що означає шлях, я проходжу цей шлях тільки кидаю хоча б одну відповідну руну, чи якщо на випробуванні є 2 позначки, а я кидаю лише одну, то я всеодно проходжу обидва шляхи?
3. Якщо обидва гравці кинули виклик головному герою, один з них його провалив, проте інший забрав всі жетони досвіду з лиходія, тим самим перемігши його, нагороду головного лиходія таким чином отримує лише той хто пройшов його "випробування"?
Відповісти
Дромашко Артем,
1. так, це теж випробування
2. спочатку обираєте один з двох шляхів, а потім кидаєте руни додаючи обидва символа випробування
3. так
Відповісти
Сергій Міріонков,
1. З першим не згоден, є карта героя "вирішальна битва", яка каже "коли проходите шлях *білий ромбик*, додайте +1 до результату кидка. АБО зіграйте, коли кинули виклик лиходію, і додайте +2 до результату кидка. Ну і з точки зору геймплею грати карти випробування проти лиходія точно виявилось би нелогічним, бо тоді б усі лиходії проходились дуже легко
2. Це не є відповіддю на моє питання, якщо простіше: Якщо кидаю руну, я проходжу цей шлях? Чи додаю я +1 до шляху на який я не кидаю руну, проте цей символ є у вимозі випробування?
3. База, дякую
Відповісти
Дромашко Артем,
1. правила, стор 16 (приклад гри): "Здавалося б, шансів немає, але Світлана приходить на допомогу! Вона грає з руки карту «Вирішальна битва», яка дає Юрію якраз 2 успіхи."
стор 14: "Карту лиходія, що лежить стороною «Лиходій» догори, проходять як звичайне випробування."
2. алгоритм дій:
- вибираєте карту історії
- якщо це віпробування - вибираєте шлях (один з двох - або верхній або нижній), якщо це нижній шлях - додаєте 1 до складності
- берете основні руни та додаєте руни вмінь, якщо маєте відповідні символи в історії персонажа. За кожен наявний символ додайте 1 руну вміння. У кожному випробуванні вказані два символи вміння (це сліва на карті)
- кидаєте руни та поривнюєте зі складностю з урахуваням ефектів та проклять

*грати карти випробування проти карти лиходія неможливо, мб мали на увазі карті героїв?
Відповісти
Сергій Міріонков, Дякую!
Відповісти
Почав проходити кампанію, перший розділ.
Гра непогана, та трохи сумбурно написані правила. Може так, тому що це не перша гра в серії і в першій більш детально викладено.
Виникло декілька питань, може хтось допоможе розібратися:
1. Якщо один гравець вже відкрив доступ до карт історії з Акту II, інший гравець ще не зібрав всі свої карти з іторії Акту 1, він може одразу спробувати отримати карту з Акту II - куди він має розмістити таку карту? Виключно під карту класу персонажу (колонка 2 планшету), чи може розмістити також під вільне місце під картою походження (колонка 1 планшету) і, таким чином потім отримати більше 3-х карт з Акту II?
2. Скільки карт героя/антигероя можна зіграти за один хід?
3. Чи можна зіграти карту героя/антігероя, якщо я не можу її використати для поточного випробовування/ознаки (але мені треба її розіграти для отримання балів в кінці гри).
4. Чи є встановлений порядок застосування ефектів прокляття/спадку/карт персонажа/героїв/антигероїв при виконанні дії "Киньте руни" при проходженні випробовування? Бо в деяких випадках від цього порядку залежить отримання/не отримання деяких переваг або результат випробовування.
Дякую за відповіді.
За якістю компонентів питань немає, все на гарному рівні. Єдине що не дуже сподобалось - картонні жетони досвіду. У першій версії гри вони пластикові і об'ємні.
Відповісти
Ігор Костюк, відповім, але контрольна перевірка не завадить, бо я правила вичитав, але норм сам ще не грав
1. Немає прямої вказівки як розподіляти отримані ознаки/випробування, але в підказках до правил написано таким чином, що начебто ви маєте додати спочатку 3 карти походження (зліва) і вже потім додавати 3 карти класу (по центру). І так - виходить, що ви зможете надровати аж 4 карти собі з 2 акту. Щоправда, як тільки ви поклали собі 3 карти походження, то ви більше не можете брати нові карти 1 акту.
2. Будь скільки
3. Виходить, що ні і це просто "не пощастило"
4. Я ще не бачив усіх можливих випадків, але схожде на те, що гра користує метод "FILO" - first in last output, як в грі MtG. Ось шматочок правила: "Застосуйте ефекти зіграних карт у зворотному порядку, починаючи з останньої". Тобто, розігрується спочатку та карта, яка була зіграна остання. Ну і ефекти, вочевидь також, але раптом я помиляюсь
Відповісти
Титаренко Михайло, сорі, то часткова відповідь на 4 питання. Треба розбиратися глибше.
Відповісти
Ігор Костюк, тоже разбирался с вопросом 1, выходит что нужно заполнять текущий акт, но брать карты истории можно из любого открытого, например в первый из второго ...
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору