2 499 грн
|
|
2 499 грн
|
платежі
по 833 грн
платежі
по 1 250 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Мішечок для жетонів хаоса Захист для жетонів Жах Аркхема. Карткова гра - комплект Планшет-Ігронайзер Жах Аркгема. Карткова гра Протектори 63.5x88 (100 шт) - 4 пачки Протектори 41x63 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 7 пачок Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 1 пачка |
---|---|
Видавець | Ігромаг |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 45 - 180 хвилин |
Гравців | 1 - 4 |
Вік | 14+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Гікам |
Додатковий | Настільні ігри, Міти Ктулху, Пригоди, Кооперативні, Соло, Жах Аркгема. Карткова гра |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
5 карт дослідників 5 міні-карт 111 карт сценарію 245 карт гравця 61 жетон ресурсів 44 жетони хаосу 27 жетонів жаху 40 жетонів пошкоджень 57 жетонів підказок/безвиході мішечок книга сценаріїв посібник правила |
Штрихкод | 841333101633 |
«Arkham Horror: The Card Game» – жива карткова гра, яка пропонує учасникам пройти кампанію в кооперативному режимі. Гравцям належить збирати докази, розгадувати містичні таємниці і боротися з жахливими тварюками. В процесі партії учасники будуть постійно опинятися перед сюжетними розвилками. Прийняті рішення та результати сценарію впливають на хід всієї історії. При успішному виконанні завдань і досягненні поставлених цілей гравці отримують очки досвіду, які вони зможуть витратити на апгрейд особистих колод.
Настільна гра «Жах Аркгема. Карткова гра» розроблена в 2016 році. Одним з авторів гри виступив Нейт Френч, що з'їв собаку в живих карткових іграх, а саме створив карткову «Гру Престолів», «Володаря Перснів», «Зоряні війни» і «Варгаммер: Вторгнення».
Гра ставала номінанткою конкурсів «As d'Or» і «Golden Geek» в категоріях «Краща гра для двох гравців», «Краща соло-гра», «Кращий арт», «Краща кооперативна гра» і «Краща тематична гра» , а також переможцем «Golden Geek» («Краща карткова гра») і «International Gamers Award» («Краща стратегічна гра для двох гравців»).
Події гри відбуваються в знаменитому місті Аркгем і в його околицях. Учасники вибирають собі сищиків з унікальними здібностями і характеристиками, а потім складають особисті ігрові колоди. У базовій грі є 5 сищиків - це федерал Роланд Бенкс, бродяжка Венді Адамс, бібліотекар Дейзі Уокер, колишній злочинець Скат О'Тул і офіціантка-чарівниця Агнес Бейкер.
Особисті колоди гравців складаються з карт активів, навичок, подій і слабкостей, що представляють собою напасті минулого. Карти можна розігрувати звичайним чином, сплачуючи їх вартість ресурсами, або використовувати при проходженні перевірок.
Ігрове поле формується з карт-локацій, що лежать закритою стороною вгору. Увійшовши в локацію, сищик перевертає карту, читає текст на ній і викладає вказану кількість доказів. На карті локації зображені символи пов'язаних локацій, куди можуть перейти сищики.
Обраний сценарій ділиться на дві колоди карт - цілей-сцен і задумів зла. Кожна сцена вимагає зібрати певну кількість доказів. Сищики повинні виконати всі цілі до того, як відкриється остання карта задуму. Це єдиний спосіб виграти партію.
Ігровий раунд складається з чотирьох фаз - Міфу, сищиків, ворогів і перепочинку. У фазу сищиків гравці можуть зробити до трьох дій - перейти в пов'язану локацію, досліджувати поточну локацію, добрати одну карту, отримати один ресурс, активувати дію на карті, розіграти карту активу або події з руки, приманити ворога до себе, битися з ворогом або втекти від ворога.
В процесі партії гравці постійно проходять перевірки навичок - інтелекту, сили, волі і спритності. Сищик розігрує з руки будь-яку кількість карт, на яких вказані символи потрібного досвіду і збільшує значення навички. Інші сищики в тій же локації вправі допомогти колезі, розігравши по одній карті кожен.
Потім випробуваний дістає з мішка один жетон хаосу. Числові жетони хаосу, як правило, змінюють кінцевий результат в меншу сторону. Жетон з символом щупальця призводить до миттєвого провалу. Пентаграма змушує звернутися до особистої мапі сищика. Сенс інших символів визначається конкретним сценарієм. Щоб пройти перевірку, підсумкове значення навику має бути не меншим, ніж параметр перевірки.
Для розігрування карти активу або події потрібно заплатити вказану на карті кількість ресурсів. При дослідженні локації сищик проходить перевірку інтелекту, і в разі успіху отримує один доказ. Під час бою проводиться перевірка сили. Також детектив може спробувати втекти від ворога, пройшовши перевірку на спритність.
У фазу ворогів сили зла переміщуються між локаціями і атакують сищиків, одночасно завдаючи рани і знижуючи свідомість. У фазу перепочинку оновлюються (повертаються) розіграні карти, сищики отримують по одному ресурсу і добирають по одній карті з особистих колод.
У фазу Міфу на карту задуму викладається жетон безвиході і сищики беруть по одній карті з колоди контактів. Якщо це карта напасті, сищик застосовує її ефект. Якщо це ворог, сищик змушений битися з ним. Гравці повинні відкрити наступну карту задуму, якщо кількість жетонів безвиході в грі стає рівною зазначеному на поточній карті задуму значенню. Коли сищики відкривають останню карту задуму, вони провалюють партію.
Якщо вам подобаються атмосферні кооперативні ігри за мотивами творів Г.Ф. Лавкрафта, Гікач радить звернути увагу на ігри «Прадавній жах» і «Жах Аркгема. Третя редакція».