Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЕПІЧНА ВОЄННА СТРАТЕГІЯ
Масштабна військова стратегія за мотивами трилогії Дж.Р.Р. Толкіна «Володар кілець». Гра створена в 2012 командою італійських розробників, відомих також за проектами «The Battle of Five Armies» і «Hunt for the Ring». Учасникам гри пропонується очолити протиборчі сторони - сили Світла та Темряви. Поки йде війна за панування в Середзем'ї, Фродо та Братство Кільця тримають шлях на Мордор, щоб знищити Кільце Всевладдя в жерлі вулкану і тим самим повергнути війська Саурона в прах. Настільна гра «Війна Кільця» має найвищі рейтинги на сайті «BoardGameGeek»: на даний момент вона займає друге місце серед військових ігор, п'яте серед тематичних і тринадцяте в загальному заліку кращих ігор світу.
Перед вами англійське видання. Ви можете купити українську локалізацію - "Війна Персня".
ФАЗИ РАУНДУ
Гра ведеться до тих пір, поки одна зі сторін не здобуде перемогу. Ігровий раунд підрозділяється на кілька фаз. У фазу «Братства» гравець за сили Світла оголошує розташування Братства і активізує один з вільних народів, якщо Братство знаходиться в місті або фортеці цього народу. У фазу «Полювання» гравець за сили Темряви розміщує свої кубики в комірках полювання. Загальна кількість кубиків не повинна перевищувати чисельність Братства. Далі гравці кидають всі кубики, крім призначених для полювання. В основній фазі гравці по черзі роблять різні дії з використанням кубиків. У фінальній фазі раунду відбувається перевірка переможних умов.
ВИКОНАННЯ ДІЙ
Залежно від значень на гранях кубиків гравці можуть виконувати різні дії в основну фазу. «Персонаж» дозволяє пересунутися герою з військом або атакувати противника. Також сили Темряви можуть перемістити назгулів, а вільні народи - просунутися по шкалі Братства, заховати Братство, розділити його або пересунути його членів. Значення «Військо» дозволяє пересувати свої війська і атакувати ворожі. «Збір» дозволяє наймати підкріплення. «Подія» дозволяє добрати одну карту події. Замість дії можна зіграти карту події з руки. Події поділяються на стратегічні та героїчні. Карти подій можна використовувати в бою.
ХІД БИТВИ
Гравці атакують ворожі армії за допомогою деяких карт подій і значень «військо» і «персонаж» на кубиках. Атакуючий гравець може відправити в бій як все військо, так і його частину. Гравці отримують кубики за кількістю юнітів (максимум - 5). Лідери у військах дозволяють перекидати кубики. Суперники розігрують карти подій в якості бойових карт, кидають кубики, перекидають їх і завдають шкоди. Битва закінчується при знищенні однієї з армій, під час відступу або за бажанням атакуючого гравця.
УМОВИ ПЕРЕМОГИ
Сили Темряви перемагають, коли вплив Кільця на його хранителів досягає значення 12 на відповідній шкалі. Сили Світла перемагають, коли Кільце Всевладдя знищено. Саурон святкує військову перемогу, якщо контролює поселення вільних народів, що приносять 10 переможних очок в сумі. Подібним чином виграють вільні народи, якщо контролюють міста і фортеці Темряви на 4 переможних очки в сумі.