Кількість
|
Вартість
|
||
|
Yucatan - стратегія про жертви богам
«Yucatan. Kickstarter pack» - це суперницька стратегія про правителів міст стародавнього народу мая, що влаштовують набіги на міста одне одного для захоплення якомога більшої кількості полонених. Кожен полонений — це цінний дар для богів, необхідна жертва, ціна якої буде збільшуватися щоразу. Автором гри «Юкатан» є Гійом Монтьяж, автор стратегії «Кемет. Кров і пісок», і розмах із кількістю мініатюр та динамікою партії у сетингу давньої цивілізації у його новому проєкті зберігається.
Якщо вам подобаються історичні тактичні стратегії, придивіться також до ігор «Лють крові» про боротьбу кланів вікінгів за землі у переддень апокаліпсиса, та «Анкх» про боротьбу богів за володіння Стародавнім Єгиптом.
Особливості Yucatan. Kickstarter pack
Окрім базової гри із буклетом правил поліпшеної якості друку, «Yucatan. Kickstarter pack» також містить п’ять ексклюзивних поліпшень, що стосуються не тільки компонентів, але й ігроладу:
- Багатоніжка. Нова монструозна істота явиться на виклик богів із цим поліпшенням. Крім того, коробочка містить делюкс жетони маїсу й нові карти.
- Жрець змія. Нова фігурка жреця-полководця, делюкс жетони нефриту й нові карти.
- Булук Чабтан. Новий монстр, нові фігурки воїнів, делюкс маркери гравців, нові бойові карти й карти міст.
- Кросовер з «Кеметом». Нові карти й фігурки істот із єгипетського проєкту автора.
- Радники. Нові жетони радників для початку гри, нові піраміди еволюції та нові бойові карти.
Перебіг гри Юкатан
Гра триває 4 раунди, які визначено календарем мая на піраміді, що слід розташувати поруч із полем на початку гри. Метою гри є одержання якомога більшої кількості переможних очок, й для цього ви будете влаштовувати битви, приносити жертви й поліпшувати свій планшет, що дозволить користуватися дедалі потужнішими ефектами.
Кожен з 4 раундів гри поділений на 3 фази:
- Фаза дій. Протягом цієї фази ви будете використовувати жетони лідерів та будівель для того, щоб активувати властивості свого планшета.
- Будівлі дозволяють зводити нові локації у своєму місті, додавати жетони здібностей вашим бойовим ватажкам, наймати нових воїнів, призивати істот та збирати кукурудзу.
- Активація лідера міста дозволяє здобувати ресурси й використати особливі уміння, тоді як активація бойового ватажка дозволяє вам переміститися до іншого міста і, якщо у ньому немає бійців суперника або ви перемогли у бою, забрати всі жетони нефриту з міста й активувати одну з комірок храму в ньому.
Якщо переміщення ваших бійців призвело до бою, гравці мають таємно вибрати по одній бойовій карті, й потому розкрити їх та підрахувати кількість топірців з карти, кількість топірців від їхніх істот та бійців, а також топірці з потенційних здібностей ватажків. Гравець із більшою сумою топірців перемагає в бою та забирає собі одного полоненого серед ворожих бійців і розміщає його в джунглях та активує потенційні здібності ватажків та істот.
- Фаза жертвоприношень. Усі гравці таємно роблять ставки з ресурсів та полонених, яких готові пожертвувати цього раунду. Після цього ставки розкриваються й учасники підраховують свої “очки жертвоприношення”.
Усі гравці одержують переможні очки у кількості очок жертвоприношення й відзначають це на треку, а потому гравець із найбільшою принесеною жертвою (якщо його жертва більша, ніж у попередньому раунді) просуває свого лідера міста на одну сходинку піраміди вище, щоб одержати нову здібність лідера.
Усі гравці, якщо вони принесли більшу ніж у попередньому раунді жертву, за чергою ходу можуть посунути свій маркер на одному з трьох треків на планшеті розвитку для того, щоб вже наступного раунду їхні будівлі мали потужніший ефект.
- Фаза революції. Це фаза приготування до наступного раунду. Всі істоти повертаються до запасу, а до кожного міста, в якому немає воїнів, розміщають 1 жетон нефриту. Планшети міст розвиваються, й вже наступного раунду гравцям на вибір буде доступно більше комірок у храмі.