Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЄВРО ЗІ СВІТУ «DUNGEONS & DRAGONS»
Конфліктна економічна стратегія по ДнДшному всесвіту Forgotten Realms. Настільна гра «Lords of Waterdeep» була розроблена в 2012 році дуетом гейм-дизайнерів компанії «Wizards of the Coast», авторами гри «Tyrants of the Underdark». У 2012-13 роках гра «Владики Вотердіпа» ставала переможцем конкурсів «ENnies», «Guldbrikken» і «Origins Awards», а також номінантом конкурсів «Charles S. Roberts», «Meeples 'Choice» і «Golden Geek» в категоріях «найкраща стратегія»,«Краща сімейна гра» і «Найкраще оформлення». Ще Гікач мусить зауважити, що, незважаючи на поважний по настільним мірками вік, гра до цих пір входить в ТОП-50 кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek».
ЛОРДИ В МАСКАХ
Дії настільної гри «Lords of Waterdeep» відбуваються в торговельній мецці Забутих Королівств - місті Вотердіп (також відомому як глибоководдя), яким правлять впливові лорди в масках. Гравцям пропонується стати цими самими лордами і поборотися за абсолютну, одноосібну владу в місті. Протягом восьми раундів учасники будуть займатися тіньовим бізнесом, відправляти героїв на завдання, розширювати агентурну мережу, плести інтриги і, природно, всіляко шкодити своїм конкурентам. В кінці гри переможе той, хто набере більше переможних очок.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
У плані механіки гра «Владики Глибоководдя» являє собою виставлення робочих (Worker Placement). У кожному раунді гравці по черзі розміщують в місті своїх агентів і/або виконують квести. Агенти дають можливість отримати золото і кубики героїв - воїнів, злодіїв, магів і клеріків. Кубики героїв потрібні для виконання квестів. Золото необхідно для спорудження будівель. Виконані квести і побудовані будівлі приносять переможні очки.
РОЗМІЩЕННЯ РОБОЧИХ
Агенти розміщуються в вільних будівлях. У залі будівельників можна побудувати нову будівлю за золото і відразу ж отримати переможні очки. Власник побудованого будинку буде отримувати бонуси, коли в гості навідаються агенти інших гравців. Відправивши свого агента в готель, гравець може взяти новий квест, карту інтриги або пару золотих монет.
Агент гравця в гавані дозволяє розіграти карту інтриги. Карти інтриги діляться на три типи - атака, отримання бонусу або обов'язковий квест. На думку Гікача, обов'язкові квести є найстрашнішим покаранням, оскільки обраному противнику забороняється виконувати інші завдання, поки він не розбереться з нав'язаним йому квестом. Після того як всі агенти гравців зайняли місця на полі, агенти в гавані повторно виставляються в вільні будівлі.
ВИКОНАННЯ КВЕСТІВ
Щоб виконати квест, гравець повинен витратити зазначені на карті ресурси - кубики героїв і золоті монети. Натомість гравець отримує якусь нагороду - інших героїв, монети, золото, карти і переможні очки. За один хід можна завершити лише один квест. Виконані квести зберігаються в спеціальній області на планшеті.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується після восьмого раунду. Гравці рахують переможні очки. Кожен кубик героя дорівнює одному переможного очку. Кожні дві монети теж дорівнюють одному очку. Додаткові очки приносять карти лордів - гравець може отримати очки за виконані квести особливих типів або за будівництво будівель. Як і у всіх євро, перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Гікач також радить звернути увагу на гру, яку часто порівнюють з "Лордами Вотердіпа" – "Хрещений батько. Імперія Корлеоне".
РОЗПАКОВКА
ОГЛЯД
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС