4 099 грн
3 279 грн
|
|
3 279 грн
|
платежі
по 1 093 грн
платежі
по 1 640 грн
Доповнення |
Neuroshima HEX: Iron Gang (ed 3.0) Neuroshima HEX: Missisipi (ed 3.0) Neuroshima HEX: Uranopolis (ed 3.0) Neuroshima HEX: Vegas (ed 3.0) Neuroshima HEX: Dancer (ed 3.0) Neuroshima HEX: Mephisto (ed 3.0) Neuroshima HEX: Death Breath (ed 3.0) Neuroshima HEX: SMART (ed 3.0) Neuroshima HEX: Neojungle (ed 3.0) Neuroshima HEX: New York (ed 3.0) Neuroshima HEX: Sharrash (ed 3.0) Neuroshima HEX: Steel Police Neuroshima HEX: Sand Runners (ed 3.0) Neuroshima HEX: Troglodytes (ed 3.0) |
---|---|
Видавець | Portal Games |
Мова Мова видання гри. |
Англійська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 30 - 45 хвилин |
Гравців | 2 - 4 |
Вік | 12+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Стратегії |
Додатковий | Настільні ігри, Америтреш, Для підлітків, Гікам, Фантастика, Постапокаліпсис, Neuroshima Hex |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
1 ігрове поле 35 тайлів армії Молоха 35 тайлів армії Аванпоста 35 тайлів армії Борго 35 тайлів армії Гегемонії 19 резинових фішок 24 жетони поранень 8 жетонів сітей 1 кампанія Молоха 19 планшетів FAQ правила гри |
Найновіше видання чудової тактичної стратегії, створеної Михайлом Орачем, автором таких ігор, як «Це моя війна», «Cry Havoc» и «Theseus: The Dark Orbit».
Перед вами ювілейне видання гри Neuroshima Hex 3.0 The Year of Moloch. Особливості даного видання:
Настільна гра «Нейрошима-6» переносить учасників в постапокаліптичний світ, що роздирається нескінченними війнами між людьми, машинами і мутантами. Гравці очолять існуючі фракції і зійдуться не на життя, а на смерть, щоб відвоювати собі місце під сонцем.
Стратегія банд Гегемонії будується на ближньому бою, в якому вони використовують сітки для нейтралізації ворожих юнітів. Машини Молоха можуть похвалитися великою кількістю модулів і юнітів, орієнтованих на дальній бій. Регулярна армія Аванпост заточена на бліцкриг. Що до мутантів Борго, то це теж досить швидка фракція з високою ініціативою.
Щоб здобути перемогу, гравці повинні зруйнувати ворожі бази, тобто обнулити показники міцності, початково рівні двадцяти очкам. Якщо до кінця гри бази не були знищені, гравці порівнюють поточні значення на лічильниках шкоди, і фракція з найбільшою міцністю бази стає переможцем.
На початку гри учасники виставляють на гексагональне поле свої бази. Гравці ходять по черзі. Активний гравець добирає до трьох жетонів зі стосу своєї фракції і кладе їх у відкриту перед собою. Перед гравцем ніколи не може лежати більше трьох жетонів. Один жетон гравець повинен відправити в скид.
Жетони діляться на два типи - військ і миттєвих дій, які не розміщуються на поле, але дозволяють відразу ж почати бій, скинути бомбу, використати снайперський постріл, підірвати ворожий жетон гранатою, переміститися на сусідній вільний гекс або відштовхнути від себе противника.
Жетони військ - це юніти і модулі. У свій хід гравець може розмістити їх на будь-яких вільних гексах поля. Коли всі гекси поля зайняті, автоматично починається бій. Черговість активації жетонів залежить від значення ініціативи. Першими наносять шкоди юніти з найбільшою ініціативою. Втрати розподіляється одночасно. Якщо юніти з меншою ініціативою не були знищені під час попередньої хвилі атаки, вони теж вступають в бій. Бази атакують останніми, так як за замовчуванням мають нульові значення ініціативи.
Гра ведеться до тих пір, поки гравці не витратять всі жетони своєї фракції. Коли гравець викладає останній жетон на поле, він активує свій останній бій. Гра може закінчитися раніше, якщо будуть знищені бази супротивників. При грі втрьох всі жетони фракції, чия база була знищена, прибираються з поля. Гра вчотирьох ведеться в командному режимі два на два.
Для гри поодинці передбачена карткова колода етюдів. На кожній карті зображено завдання - розстановка жетонів на полі, доступні жетони для вибору і умови перемоги. Якщо вирішити завдання не виходить, на зворотному боці картки вказано правильну відповідь.