1 980 грн
|
|
1 980 грн
|
платежі
по 660 грн
платежі
по 990 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Органайзер Tzolkin Folded Space |
---|---|
Видавець | FeelIndigo |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 90 - 120 хвилин |
Гравців | 2 - 4 |
Вік | 13+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Економіка |
Додатковий | Настільні ігри, Євро, Гікам, Історія |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Ігрове поле з 6 частин 6 шестерень Лист з наклейками 6 фіксаторів 24 робітників 4 кольорів 28 маркерів 4 кольорів 4 диска 4 кольорів 65 кубиків ресурсів 13 пластикових черепів 65 фішок маїсу 28 жетонів врожаю 21 жетон початкового багатства 13 жетонів палаців 32 жетона будівель 4 двосторонніх планшета гравців Маркер 1 гравця Правила |
Настільна гра «Цольк'ін: Календар мая» - культова економічна стратегія з механікою розміщення робітників. Це найуспішніший проєкт Сімоне Лучіані, який доклав руку до створення таких ігор, як «Гребля», «Ньютон» та «Ґолем». Розроблена у 2012 році, гра захопила оглядачів і завоювала серця простих гравців. Гра ставала номінантом, лауреатом і призером кількох десятків престижних конкурсів, а також переможцем «Meeples' Choice-2012», «Swiss Gamers Award-2012», «Japan Boardgame Prize Voters' Selection-2013», «Le Lys Passioné-2013», «Ludoteca Ideale Official Selection-2013», «Tric Trac d'Argent-2013» і «Games Magazine-2014». Наразі гра входить в ТОП-50 кращих ігор світу за версією сайту «BoardGameGeek».
Найоригінальніша, найінноваційніша частина гри – це дивовижний механізм шестерень, що перетворює, загалом-то, звичайну гру на розміщення робітників в дійсно глибоке євро з довгостроковим плануванням.
Центральна шестерня Цолькін з 26 зубцями кожен раунд повертає п'ять інших шестерень, що являє собою знамениті міста мая - Паленке, Уксмал, Тікаль, Яшчилан, Чичен-Іца. У такий спосіб відкриваються нові локації, куди гравці будуть відправляти своїх робітників. Розміщені робітники прокручуються разом з колесом – чим далі вони просунуться за годинниковою стрілкою, тим цікавіші бонуси отримає їх власник, коли вирішить їх забрати. Здавалося б, все просто: посади робітника на карусель – і нехай собі катається, проте постійні продовольчі кризи й гостра нестача ресурсів змушують знімати трудівників завчасно, щоб отримати хоч який-небудь дохід.
В ході раунду гравці здійснюють дії, годують робітників (якщо це день їжі), після чого шестерня Цолькін повертається за годинниковою стрілкою і починається новий раунд. Гравець може або розмістити робітників, або забрати їх і виконати дії. За розміщення робітників гравець платить не тільки вказану на комірках кількість зерна, а й додаткове зерно за розміщення робітників згідно зі спеціальною таблицею.
При поверненні робітників гравець виконує дію, зображену навпроти комірки. Він може виконати попередню дію на шестерні, компенсувавши відстань зерном – по одному за кожну комірку у зворотному напрямку. Якщо гравець забуде зняти свого робітника з шестерні, той буде скинутий після здійснення обороту.
Кожна з шестірнь календаря відповідає окремому місту й окремій дії:
Гра закінчується, коли повністю обернеться шестерня Цольк'ін. Гравці додають до набраного в ході партії результату очки за невитрачені ресурси й очки за монументи.
Коли гравець зводить громадські будівлі, гробниці або святилища, він отримує одноразовий ефект:
Ефект ферм постійний – вони можуть прогодувати одного або декількох робітників або надають знижку при годівлі робітників.
На монументах вказані умови отримання переможних очок у кінці гри - вони фактично є картами завдань.
Технології дають певні бонуси при виконанні дій:
Дії на деяких шестернях дозволяють гравцям просунутися в храмах. Верхню сходинку храму може займати лише один гравець.
Гравець опускається в одному з храмів, коли випрошує у богів зерно або спалює ліс. Коли настають дні їжі, гравці годують кожного робітника двома зернинами, а потім отримують нагороди за храми. У середині епохи гравці отримують ресурси й черепи в залежності від поточного положення маркерів на сходах. У кінці епохи гравці отримують переможні очки за положення на сходах, а лідер у кожному з храмів може розраховувати на додаткові переможні очки.