Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Доповнення Жах Аркгема. Третя редакція: Нічний морок
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 41x63 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 57.5x89 (100 шт) - 3 пачки
Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 4 пачки
Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 6 пачок
Захист для жетонів Жах Аркгема. Третя редакція - комплект
Органайзер Arkham Horror Third Edition Folded Space
Підставки для порталів - 6 шт (Жах Аркгема, Прадавній жах)
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 120 - 180 хвилин
Гравців 1 - 6
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Америтреш, Міти Ктулху, Пригоди, Кооперативні, Для підлітків, Гікам, Соло, Жах Аркгема
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

Правила гри
Довідник правил
12 плиток мапи
4 листи сценаріїв
12 листів дослідників 6 карт-пам’яток 32 карти заголовків 40 карт архіву 36 карт аномалій 96 карт подій 72 карти зустрічей 12 карт союзників 28 карт предметів 10 карт заклинань 26 особливих карт 37 початкових карт 12 карт станів 62 карти монстрів
48 жетонів доказів/приреченості
42 жетони поранень
42 жетони жаху
40 жетонів грошей
24 жетони решток
30 жетонів зосередженості
6 кубиків
5 жетонів аномалій
18 жетонів міту 10 маркерів 6 жетонів активації
Артикул GKCH050AH3
Штрихкод 841333117559
Механіки Америтреш, Вибір дій, Гральні кістки, Командна гра, Кооператив, Пригодницька
Країна друку Китай

Настільна гра Жах Аркгема. Третя редакція (Arkham Horror Third Edition)

В наявності
Артикул: GKCH050AH3
3 250 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Третє видання культового кооперативу про боротьбу з прадавнім злом у лавкрафтівському Аркгемі. Настільна гра «Arkham Horror (Third Edition)» побачила світ у 2018 році – через тринадцять років після другого видання «Жаху Аркгема». До незмінних авторів гри - Ричарда Лоніуса ("Elder Sign", "Fate of the Elder Gods") і Кевіна Вілсона ("Цивілізація Сіда Меєра", "Лють Дракули", "Гра престолів") - долучилася відома геймдизайнерка Нікі Валенс, авторка других. "Особняків божевілля".

Третя редакція "Arkham Horror (Third Edition)" – це значно перероблена, переоформлена й удосконалена версія "Жаху Аркгема", яка запозичила деякі цікаві механіки з "Прадавнього жаху" та карткового "Жаху Аркгема". Гра отримала величезну кількість схвальних відгуків й високих оцінок і майже відразу потрапила до списку найкращих тематичних ігор на сайті "BoardGameGeek". Гікач також хотів би відзначити, що у 2018 році вона ставала номінантом престижного конкурсу «Golden Geek» у категоріях «Найкраща кооперативна гра» та «Найкраща тематична гра».

Жах Аркгема. Третє видання гра. Кооперативний горор-бойовик

Події гри відбуваються у 1926 році, у розпал бурхливих двадцятих. У прокурених підпільних барах до світанку грає джаз, утрачене покоління танцює на танцполі з дівчатами-емансіпе, а гангстери, нувориші та бутлегери розпивають за столиками заборонений алкоголь.

Тим часом десь поруч проводяться окультні ритуали, і Великі Стародавні вже ворушаться вві сні, і темрява, що чорніша за ніч, поступово наповзає на багатостраждальний Аркгем. Учасникам гри пропонується стати дослідниками й завадити Стародавнім остаточно прокинутися, переступити через поріг між світами та станцувати свінґ у цій дірі.

Базова гра містить чотири сценарії, в яких дослідники поборються з Азатотом, Гастуром, Шуб-Ніґґурат і, звісно, Ктулху. Як завжди, вони будуть переміщатися містом, боротися з монстрами, збирати докази, запобігати приреченості та знищувати аномалії.

На відміну від попередньої версії гри зі статичним полем, у третьому «Жаху Аркгема» використовується вже модульне поле, яке задає певну конфігурацію районів і вулиць залежно від вибраного сценарію. У кожному сценарії гравці також формують колоду монстрів і пул жетонів міту, які замінюють у цій грі звичні карти міту.

Перевірка умінь

Ключова механіка гри – перевірка вмінь. Перевірки позначаються символами відповідних умінь на картах. Під час перевірки гравець кидає стільки кубиків, яке значення відповідного вміння дослідника. Значення можуть бути змінені. Якщо гравець викидає хоча б одну "5" або "6", він успішно проходить перевірку. Ефекти багатьох перевірок залежать від кількості викинутих «5» та «6».

Перебіг гри

Ігровий раунд складається з чотирьох фаз – дій, монстрів, зустрічей і міту.

  1. Фаза дій

У фазу дій кожен гравець може виконати дві різні дії:

  • Переміщення. Дослідник може переміститися на відстань до двох зон (або далі, доплативши кілька доларів). Якщо дослідник опиняється в зоні з відновленим монстром, той вступає з ним у бій. Карта монстра кладеться біля листа дослідника.
  • Збір коштів. Отримати 1 долар.
  • Зосередженість. Отримати жетон зосередженості на одному з умінь. Значення вміння збільшується на 1. Жетон зосередженості можна витратити на перекидання одного кубика.
  • Оборона. Прибрати жетони приреченості зі своєї зони, перевіривши знання.
  • Атака. Гравець вступає в бій із монстром у своїй локації, поклавши його карту біля свого листа дослідника. Атакуючи, дослідник проходить перевірку сили з урахуванням модифікатора монстра. За кожний успіх він завдає монстру одного поранення. Якщо кількість поранень монстра дорівнює або перевищує значення його здоров'я, монстра знищено.
  • Ухиляння. Щоб ухилитися від монстра, з яким дослідник перебуває в бою, гравець проходить перевірку на спостережливість з урахуванням модифікатора ухиляння від монстра. Кожен успіх дозволяє відірватися від одного монстра, повернути його карту на поле й виснажити його.
  • Вивчення. Пройшовши перевірку спостережливості, гравець розміщує на листі сценарію по 1 своєму доказу за кожен викинутий успіх.
  • Обмін. Дослідники в одній зоні можуть обмінятися союзниками, предметами, заклинаннями, грошима, доказами та/або рештками.
  • "Дія" на компонентах. Особливу дію можна виконати на компонентах, що містять ключове слово «Дія».
  1. Фаза монстрів

Підготовлені монстри переміщуються до дослідників і вступають з ними в бій. Монстри в бою завдають поранень дослідникам.
Карти виснажених монстрів перевертаються підготовленою стороною догори. Вони не рухаються і не атакують у цьому раунді, але вступають у бій з дослідниками в тій самій зоні.

  1. Фаза зустрічей

Якщо дослідник не перебуває в бою з монстром, він бере та розігрує карту зустрічі відповідного району або вулиці. Символи на картах зустрічей указують, чого чекати від зустрічі, яка знадобиться плата чи яку перевірку доведеться проходити. Зустрічі дозволяють здобути докази, які можна використати для просування сценарієм. Або витратити на перекидання кубиків під час інших перевірок.

  1. Фаза міту

У фазу міту гравці по черзі беруть по 2 випадкові жетони міту й застосовують їхні ефекти – розповсюджують приреченість, розміщують докази, додають монстрів на поле, читають карти заголовків тощо.

Перемога та поразка

Щоб просуватися сценарієм, гравці повинні виконувати завдання на картах кодексу (набір особливих правил і цілей сценарію). Виконавши всі завдання, дослідники перемагають у грі. Якщо приреченість заполонить весь Аркгем, гравці зазнають поразки.

 

Відеоогляд настільної гри Жах Аркгема. Третя редакція (Arkham Horror Third Edition)

Гру купив не так давно і залишився повністю задоволений. Механіка вдало поєднує атмосферу міфів Лавкрафта з тактикою та стратегією. Сюжетні сценарії та персонажі різноманітні, і кожна партія відчувається унікальною. Чудово підходить для проведення вечорів з друзями або сім’єю — в нас це вже стало традицією!

5 зірок однозначно — для тих, хто любить містичні ігри, ця стане однією з улюблених.







Відповісти
Ярослав Меленівский, дякуємо за відгук!
Відповісти
Гра прикольна, але переклад треш повний. На деяких картах взагалі не зрозуміло що робити. Тільки після знаходження карти в інеті на інших мовах стало ясно що від нас хочуть. Як ви перекладали уявлення не маю.
Відповісти
Пантелієнко Євген Олександрович, перший раз чуємо про такі складнощі, адже гра вже має кілька накладів і переклад неодноразово протестований. Якщо б ви навели конкретні приклади, ми б могли з цим допомогти.
Відповісти
Деякі прояснились, але на картці кодексу 5 написано "Якщо на листі сценарію Є прийнанні 3 докази" воно вводить в оману, ця карта додається посеред гри і таке враження що якшо у вас зараз немає доказів то вже все.( і це не я один не міг зрозуміти).Можете потерти комент я перепишу.
Відповісти
Пантелієнко Євген Олександрович, дякуємо за корисний фідбек, ми передамо його видавництву і це допоможе зробити такі місця чіткіше зрозумілими в майбутньому.
Відповісти
Здрастуйте! Насамперед гра шикарна і дякую Гикачу за локалізацію рідною мовою, з нетерпінням чекаю нових доповнень. Але дійсно, в перекладі є помилки, загалом не суттєві, хоча бувають і серйозні. Наприклад, карта архіву 57 (з доповнення):
- переклад "Дія: витратьте будь-яку кількість жетонів доказів, щоб провести перевірку, використавши стільки кубиків, скільки доказів витратили.."
- оригінал "Action: spend any number of clues FROM SCENARIO SHEET to resolve a test using that number of dice..."
- точний переклад "Дія: витратьте будь-яку кількість жетонів доказів З ЛИСТА СЦЕНАРІЮ, щоб провести перевірку, використавши стільки кубиків, скільки доказів витратили.."
Різниця очевидна: в оригіналі необхідно спочатку вивчити доказ (відправити його на лист сценарію), після чого будь-який дослідник може їх витратити на Дію в карті архіву 57; згідно перекладу, дослідник повинен витрачати тільки ті докази, які має в наявності, а не з листа сценарію.
Відповісти
Задніпряний Вадим, дякуємо за відгук і корисний фідбек, ми передамо його видавництву для перевірки й, за потреби, виправлення!
Відповісти
Підкажіть, будь ласка, чи були звернення з приводу браку компонентів? В наборі не вистачає 4 порожніх жетонів міту.
Відповісти
Ксенія Кавецькайте, напишіть, будь ласка, в нашу службу підтримки у телеграмі. Вони зможуть вам допомогти. @Geekach_Knows
Відповісти
Дуже класна гра. З друзями чудово грається. Усі елементи якісно надруковані та надійні.
Але ще маю питання. Якщо гравці обмінюються речима, то витрачається дія у двох персонажів?
Відповісти
Сергій, дякуємо за відгук! Дія витрачається тільки в того персонажа, котрий виконує хід.
Відповісти
Коли чекати останні два доповнення?
Відповісти
Могельський Георгій, орієнтовно очікуємо у 2025 році.
Відповісти
Доброго дня, підкажіть будь ласка. Чи можна очікувати доповнення «під темними хвилями» на початку 2025 року?
Відповісти
Тищенко Ліна Юріївна, добрий день. Ні, на початку 2025 року доповнення, на жаль, ще не буде.
Відповісти
Geekach Consulting Agency, чи будуть одразу 2 доповнення? Чи лише одне з них? І оріентовно на яку половину 2025р чекати?
Відповісти
Могельський Георгій, хочемо випустити два одночасно, але поки ігри не пішли в друк вся інформація є орієнтовною і говорити більш точно про терміни зарано.
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору