3 250 грн
|
|
3 250 грн
|
платежі
по 1 083 грн
платежі
по 1 625 грн
Доповнення | Жах Аркгема. Третя редакція: Нічний морок |
---|---|
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 41x63 (100 шт) - 2 пачки Протектори 57.5x89 (100 шт) - 3 пачки Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 4 пачки Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 6 пачок Захист для жетонів Жах Аркгема. Третя редакція - комплект Органайзер Arkham Horror Third Edition Folded Space Підставки для порталів - 6 шт (Жах Аркгема, Прадавній жах) |
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 120 - 180 хвилин |
Гравців | 1 - 6 |
Вік | 14+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Кооперативні |
Додатковий | Настільні ігри, Америтреш, Міти Ктулху, Пригоди, Кооперативні, Для підлітків, Гікам, Соло, Жах Аркгема |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Правила гри Довідник правил 12 плиток мапи 4 листи сценаріїв 12 листів дослідників 6 карт-пам’яток 32 карти заголовків 40 карт архіву 36 карт аномалій 96 карт подій 72 карти зустрічей 12 карт союзників 28 карт предметів 10 карт заклинань 26 особливих карт 37 початкових карт 12 карт станів 62 карти монстрів 48 жетонів доказів/приреченості 42 жетони поранень 42 жетони жаху 40 жетонів грошей 24 жетони решток 30 жетонів зосередженості 6 кубиків 5 жетонів аномалій 18 жетонів міту 10 маркерів 6 жетонів активації |
Артикул | GKCH050AH3 |
Штрихкод | 841333117559 |
Механіки | Америтреш, Вибір дій, Гральні кістки, Командна гра, Кооператив, Пригодницька |
Країна друку | Китай |
Третє видання культового кооперативу про боротьбу з прадавнім злом у лавкрафтівському Аркгемі. Настільна гра «Arkham Horror (Third Edition)» побачила світ у 2018 році – через тринадцять років після другого видання «Жаху Аркгема». До незмінних авторів гри - Ричарда Лоніуса ("Elder Sign", "Fate of the Elder Gods") і Кевіна Вілсона ("Цивілізація Сіда Меєра", "Лють Дракули", "Гра престолів") - долучилася відома геймдизайнерка Нікі Валенс, авторка других. "Особняків божевілля".
Третя редакція "Arkham Horror (Third Edition)" – це значно перероблена, переоформлена й удосконалена версія "Жаху Аркгема", яка запозичила деякі цікаві механіки з "Прадавнього жаху" та карткового "Жаху Аркгема". Гра отримала величезну кількість схвальних відгуків й високих оцінок і майже відразу потрапила до списку найкращих тематичних ігор на сайті "BoardGameGeek". Гікач також хотів би відзначити, що у 2018 році вона ставала номінантом престижного конкурсу «Golden Geek» у категоріях «Найкраща кооперативна гра» та «Найкраща тематична гра».
Події гри відбуваються у 1926 році, у розпал бурхливих двадцятих. У прокурених підпільних барах до світанку грає джаз, утрачене покоління танцює на танцполі з дівчатами-емансіпе, а гангстери, нувориші та бутлегери розпивають за столиками заборонений алкоголь.
Тим часом десь поруч проводяться окультні ритуали, і Великі Стародавні вже ворушаться вві сні, і темрява, що чорніша за ніч, поступово наповзає на багатостраждальний Аркгем. Учасникам гри пропонується стати дослідниками й завадити Стародавнім остаточно прокинутися, переступити через поріг між світами та станцувати свінґ у цій дірі.
Базова гра містить чотири сценарії, в яких дослідники поборються з Азатотом, Гастуром, Шуб-Ніґґурат і, звісно, Ктулху. Як завжди, вони будуть переміщатися містом, боротися з монстрами, збирати докази, запобігати приреченості та знищувати аномалії.
На відміну від попередньої версії гри зі статичним полем, у третьому «Жаху Аркгема» використовується вже модульне поле, яке задає певну конфігурацію районів і вулиць залежно від вибраного сценарію. У кожному сценарії гравці також формують колоду монстрів і пул жетонів міту, які замінюють у цій грі звичні карти міту.
Ключова механіка гри – перевірка вмінь. Перевірки позначаються символами відповідних умінь на картах. Під час перевірки гравець кидає стільки кубиків, яке значення відповідного вміння дослідника. Значення можуть бути змінені. Якщо гравець викидає хоча б одну "5" або "6", він успішно проходить перевірку. Ефекти багатьох перевірок залежать від кількості викинутих «5» та «6».
Ігровий раунд складається з чотирьох фаз – дій, монстрів, зустрічей і міту.
У фазу дій кожен гравець може виконати дві різні дії:
Підготовлені монстри переміщуються до дослідників і вступають з ними в бій. Монстри в бою завдають поранень дослідникам.
Карти виснажених монстрів перевертаються підготовленою стороною догори. Вони не рухаються і не атакують у цьому раунді, але вступають у бій з дослідниками в тій самій зоні.
Якщо дослідник не перебуває в бою з монстром, він бере та розігрує карту зустрічі відповідного району або вулиці. Символи на картах зустрічей указують, чого чекати від зустрічі, яка знадобиться плата чи яку перевірку доведеться проходити. Зустрічі дозволяють здобути докази, які можна використати для просування сценарієм. Або витратити на перекидання кубиків під час інших перевірок.
У фазу міту гравці по черзі беруть по 2 випадкові жетони міту й застосовують їхні ефекти – розповсюджують приреченість, розміщують докази, додають монстрів на поле, читають карти заголовків тощо.
Щоб просуватися сценарієм, гравці повинні виконувати завдання на картах кодексу (набір особливих правил і цілей сценарію). Виконавши всі завдання, дослідники перемагають у грі. Якщо приреченість заполонить весь Аркгем, гравці зазнають поразки.