Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 41x63 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 57.5x89 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 102x127 (110 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 3 пачки
Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 4 пачки
Захист для жетонів доказів Прадавній Жах - комплект
Органайзер Eldritch Horror Folded Space
Підставки для порталів - 6 шт (Жах Аркгема, Прадавній жах)
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 120 - 240 хвилин
Гравців 1 - 8
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Міти Ктулху, Америтреш, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло, Прадавній жах
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 ігрове поле
1 довідник
1 книжка правил
12 листів дослідників
4 листи Стародавніх
51 карта міту
36 карт зустрічей у локаціях
32 карти дослідницьких зустрічей
24 карти зустрічей в Інших світах
18 карт експедиційних зустрічей
16 карт таємниць
12 карт особливих зустрічей
40 карт активів
36 карт станів
20 карт заклинань
14 карт артефактів
4 карти-пам’ятки
78 жетонів здоров’я і розуму 43 жетони монстрів
36 жетонів доказів
30 жетонів поліпшення
20 жетонів квитків 20 жетонів Стародавніх
9 жетонів воріт
4 жетони чуток
1 жетон поточної експедиції 1 жетон приреченості
1 жетон передвістя
1 жетон головного дослідника
1 жетон таємниці
4 кубики
12 фішок дослідників з пластиковими підставками
Артикул GKCH104EH
Механіки Америтреш, Вибір дій, Вибуття гравців, Гральні кістки, Кооператив, Побудова маршрутів, Пригодницька
Країна друку Китай

Настільна гра Прадавній жах (Eldritch Horror)

В наявності
Артикул: GKCH104EH
2 950 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Кооперативна пригодницька гра в жанрі детективу й жахів за мотивами творів Г. Ф. Лавкрафта. Настільна гра «Eldritch Horror» вийшла в 2013 році. Гру розробили славетний Корі Конечка (творець таких епічних ігор, як «Forbidden Stars», «Twilight Imperium: Fourth Edition», «Star Wars: Rebellion» та «Star Wars: Outer Rim») і талановита геймдизайнерка Ніккі Валенс, чиї «Жах Аркгема. Третя редакція» та «Маєтки божевілля» пощастило локалізувати Гікачу.

У 2013 році гра «Eldritch Horror» стала номінантом престижних конкурсів «Board Game Quest» і «Golden Geek» у категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща кооперативна гра», «Найкраща тематична гра» та «Найкраще оформлення». «Прадавній жах» досі входить до ТОП-100 найкращих ігор світу та до ТОП-30 найкращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek».

Прадавній жах гра. Масштабний пригодницький кооператив 

Світу загрожує пробудження одного зі Стародавніх — неймовірно сильних істот, що населяли всесвіт ще до початку часів. Гравці виступають у ролі дослідників, що намагаються розгадати моторошні таємниці, захистити людство від немислимих жахів і врешті-решт вигнати Стародавнього з цього світу. Якщо дослідники не досягнуть цієї мети, Стародавній пробудиться, а людство буде приречене.

Сценарій і стиль партії залежить від вибору одного з чотирьох Стародавніх. У базовій грі є Азатот, Йоґ-Сотот, Шуб-Ніґґурат і, звісно ж, старий недобрий Ктулху. Щоб перемогти Стародавнього, гравці повинні розгадати три таємниці. Для розгадування таємниць потрібні докази. Кожен гравець вибирає дослідника з унікальними уміннями та здібностями. Отримавши початкове майно, створивши чашу монстрів, колоду міту й розмістивши інші колоди, гравці застосовують початкові ефекти.

Перебіг гри

Партія у «Прадавній жах» триває кілька раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз, які розігрують у такому порядку:

  1. Фаза дій

Дослідники переміщуються ігровим полем і готуються до майбутніх викликів. Дослідники ходять по черзі. У свій хід дослідник може виконати до 2 різних дій:

  • Подорож. Дослідник переміщує свою фігурку в будь-яку сусідню локацію. Після цього він може витратити будь-яку кількість квитків, щоб переміститися додатково. Квиток на поїзд дозволяє переміщуватися залізничним шляхом, а квиток на корабель – водним шляхом. 
  • Приготування до подорожі. Дослідник отримує один квиток у місті: на поїзд, якщо в місто веде принаймні один залізничний шлях, або на корабель, якщо в місто веде принаймні один водний шлях.
  • Відпочинок. У локації без монстрів дослідник відновлює 1 здоров’я та 1 розум.
  • Обмін. Дослідник може обмінятися майном з іншим дослідником у своїй локації.
  • Отримання активів. У локації без монстра гравець проходить перевірку впливу й отримує карти активів з резерву на суму, що не перевищує кількість викинутих успіхів.
  • Дія компонента. Дослідник може виконати дію, указану на одному зі своїх компонентів.
  1. Фаза зустрічей

Дослідники по черзі розігрують по 1 зустрічі. Дослідник бере карту зустрічі із зображенням своєї локації (якщо перебуває в одному з дев’яти міст) або з колоди загальних зустрічей. Він застосовує ефект для свого типу або назви локації, потім скидає карту. Якщо дослідник перебуває в локації з одним або кількома монстрами, він повинен у довільному порядку по черзі розіграти бойову зустріч з кожним монстром у цій локації. Жетони зустрічей у локаціях дають дослідникам додаткові варіанти зустрічей – дослідницькі, експедиційні, зустрічі в Інших світах тощо.

  1. Фаза міту

У цій фазі головний дослідник відкриває верхню карту з колоди міту й виконує указівки в зазначеному на карті порядку – переміщує жетон передвістя і підвищує приреченість, застосовує ефекти розплати на всіх ігрових компонентах, розміщує ворота, додає монстрів із чаші, жетони Стародавніх, викладає чутки, докази тощо.

Перевірки вмінь

Деякі ефекти вимагають від дослідника пройти перевірку. Проходячи перевірку вміння, дослідник кидає стільки кубиків, скільки вказано біля символу відповідного вміння на листі дослідника з урахуванням усіх ефектів, що збільшують чи зменшують значення цього вміння. Під час будь-якої перевірки дослідник кидає щонайменше 1 кубик. 

Якщо дослідник викинув принаймні один успіх («5» або «6»), він успішно пройшов перевірку. Якщо ж він не викинув жодного успіху, то провалив перевірку. Загальну кількість викинутих успіхів називають результатом перевірки. Після цього дослідник виконує вказівки згідно з результатом перевірки.

Відразу після кидка кубиків під час перевірки дослідник може витратити один жетон доказу, щоб перекинути один кубик. Він може зробити це кілька разів, якщо у нього вистачає жетонів доказів.

Бойові зустрічі

Дослідники розігрують бойові зустрічі, щоб перемогти монстрів і вилучити їх з ігрового поля. Під час зустрічі з монстром дослідник перевертає його жетон і читає текст на звороті. Щоб визначити результат бойової зустрічі, він проходить дві перевірки: спершу перевірку волі, а потім перевірку сили. 

  • Якщо під час перевірки волі значення жаху монстра перевищує кількість викинутих успіхів («5» і «6»), дослідник втрачає кількість розуму, рівну цій різниці. 
  • Якщо під час перевірки сили значення поранень монстра перевищує кількість викинутих успіхів («5» і «6»), дослідник втрачає кількість здоров’я, рівну цій різниці.

Монстр втрачає стільки здоров’я, скільки успіхів викинув дослідник. Покладіть на нього відповідну кількість жетонів здоров’я з запасу. Якщо стійкість монстра менша, ніж кількість утраченого здоров’я (або дорівнює їй), дослідник перемагає монстра й повертає його в чашу монстрів.

Перемога та поразка

Дослідники перемагають, щойно розгадають три таємниці Стародавнього. Якщо Стародавній пробудився, для перемоги дослідникам також доведеться розгадати його останню таємницю.

Дослідники програють, якщо стається щось із цього:

  • Жетон приреченості досягає поділки «0» на треку приреченості. Стародавній пробуджується. Умови поразки вказано на звороті листа Стародавнього.
  • Усі дослідники вибувають із гри.
  • Текст карти повідомляє, що дослідники програли. Найчастіше цей ефект трапляється на картах чуток.
  • Дослідникам треба відкрити карту міту, але колода міту вичерпалася.

 

Відеоогляд настільної гри Прадавній жах (Eldritch Horror)

"Правдавній жах" — атмосферна пригода світового масштабу!

Ця гра однозначно варта уваги для тих, хто любить кооперативні настолки з елементами містики. На відміну від "Жаху Аркгему" (3-я редакція), події «Правдавнього жаху» розгортаються в масштабах всього світу, що додає відчуття глобальної загрози. Тут більше досліджень, подорожей між континентами, а також більш стратегічний розподіл ресурсів.

Мені сподобалося, що в «Жаху Аркгему» акцент робиться на атмосфері одного міста, і сюжет відчувається більш інтенсивним і лінійним, тоді як у "Правдавньому жаху" — простір для свободи дій і дослідження різноманітних місць на карті. Обидві ігри чудові, але кожна пропонує свій стиль та атмосферу.
Відповісти
Ярослав Меленівский, дякуємо за чудовий відгук!
Відповісти
Доброго дня, допоможіть будь ласка, розібратись з ігровою ситуацією.
Дослібник на початок ходу(фаза дій) знаходиться в локації місто(Токіо), там же 1 партал+монстр. Які доступні дії у дослідника .

чат gpt відповів так :
Доброго дня! Розглянемо дії дослідника у фазі дій, якщо він знаходиться в локації місто (Токіо), де є портал і монстр. Під час фази дій дослідник може виконати дві дії, і вони повинні бути різними. Ось доступні варіанти:
1. Взаємодія з монстром

Якщо в локації є монстр, дослідник не може взаємодіяти з порталом чи іншим елементом (наприклад, з іншими діями в локації) до того, як він розбереться з монстром. Відповідно, перед іншими діями дослідник має або атакувати монстра, або спробувати втекти (перевірка Спритності, щоб уникнути бою).---------!!!!!ОСЬ ЦЕ ДУЖЕ ЦІКАВИТЬ !!!!!!!!!!!
Якщо втеча вдається (перевірка Спритності успішна), дослідник уникає бою і може продовжити свої дії.
Якщо втеча не вдається, дослідник повинен вступити в бій із монстром під час фази зустрічей.



Але цього в довіднику нема та і в правилах також. Він посилається на сторінку 2 довідника , але там такого нема. А що до спритності це спостережливіть(внимание).
Відповісти
Taras, добрий день! У локації з монстром можна виконувати всі дії, окрім дії "Відпочинок". Взаємодії з "Воротами" можлива у фазі зустрічей, тому потрібно здолати всіх монстрів в локації, щоб розіграти зустріч.
Відповісти
Taras, ви неможете відпочивати у локації де є монстр та купувати у магазині
Відповісти
Taras, доброго вечора. У локації з монстром в місті в базовій редакці гри доступні дії:
- підготовка до мандріки (купити квиток)
- місцева дія (наприклад пройти перевірку спілкування, якщо персонаж у тюрмі або має договір)
- заклинання ритуал (або аналог) чи будь-яка дія з іншого актива, артефакта чи стану (такого як борг) для якого потрбіна дія, наприклад Блискомет чи Студент-практикант
- особлива дія персонажа (наприклад передача доказів від Жаклін Файн)
Відповісти
Taras, перевірка спритності у разі втечі - це з гри "Жах Аркхема", там трохи інші правила і хід раунду
Відповісти
Гра сподобалась! Зайшло значно краще ніж Жах Аркгема 3 редакції, чисто через те, що фаза міту сильно коротше.
Сумно, що доповнень не буде у цьому році. Сподіваюсь це не через продажі
Відповісти
Сергій, дякуємо за гарний відгук!
Відповісти
Доброго дня. Раніше було написано що у кінці цього року планується адаптація двох доповнень до Продавнього Жаху. За вікном жовтень місяць, а поки що немає ніякої інформації. Скажіть будь ласка, чи планується ще випуск доповнень у цьому році, і коли хоч приблизно на них чекати?
Відповісти
Анна, добрий день! На жаль, цього року доповнень ще не буде. Більш точні терміни зможемо вказати пізніше, під час анонсу.
Відповісти
Ось вже тиждень сиджу і вагаюся між замовленням Прадавнього жаху та Жахом Аркгема. Хотів би почути незалежну думку як Гікача так і взагалі гравцій, які награли багато партій. Ніби Прадавній жах для мене цікавіше по геймплею, але трохи застаріло виглядає, а Жах Аркгему навпаки свіжіше виглядає, але ігровий процес мені здається трохи нудніше. Можливо я помиляюся в своїх думках. Переглянув вже дуже багато оглядів, але все одно вагаюся, що дійсно по сюжету і по зовнішньому вигляду буде краще, так як важливі для мене обидва фактори))
Відповісти
Я грав у обидві гри і особисто рекомендую Прадавній Жах. Як на мене, то правила тут простіші, а от механік і варіативності більше.
Відповісти
Дмитро, грав в обидві. Ігри відрізняються по часу (Прадавній довше в 2 - 2,5 рази). Обидві наративні, але різний маштаб - тому Жах Аркгему здається більш насиченим сюжетом. Механік різних валом і там і там. Мені подобаються обидві - том що це со муті різні ігри - і брав би я обидві ))) І ще Картковий Жах теж )))
Відповісти
Дмитро, Обирати тобі. Бо що прадавній жах, що Жах Аркгему вони однакові за дизайном. Тільки Жах Аркгему більше новий ніж прадавній. Прадавній жах це більше пісочниця, але з треком до кінця гри де в залежності від боса різні можуть бути умови якщо трек відчаю дійде до нуля. Ходите по містам та піднімаєте свої навички. Жах Аркгему він як на мене це запрограмованний квест де гра починає свій розвиток з відкриття відповідних карток та їх умов на true або false. Един що мені сподобалось у Жах Аркгему так це ігрове поле, вони динамічни, та не займає дуже багато простору ніж Прадавній жах. Також обирайте доповнення. Бо доповнення надають не тілки нових персонажів та босів, але ще і механика гри буде розширена. Наприклад у Прадавньому жаху 9 доповненью: 5 малих доповнень що дає нових персонажів та босів. Та 4 Великих. Ось великі я рекомендую обовьязково узяти окрім Масок Ньярлохотепа. Усі великі доповнення додають додаткові мапи локації, механіку гри розширює а ще і невеликий сюжетний квест який так класно проходити паралельно. Серед великих раджу брати "Хребти скаженності" ті "світ сноведінь". "Маски Ньярлохотепа" беріть теж можете бо там додається чудова механика для героїв(шкода що ця механіка не додається у кожньому доповненні), а також він додає свого роду продовження гри після перемоги/пройграшу над минулим босом. Але комплектуючи "маски" вимагає щоб у вас були краще усі доповнення. Серед малих доповнень раджу узяти "зруйновані міста". Там дуже цікава і важка механіка гри проти головного босу. Інши мали доповнення однакові але там боси там теж не прості. І я це раджу бо у мене уся колекція "прадавнього жаху"

Стосовно доповнень "Жах Аркгему" там лише 3 доповнень ніж у "Прадавньому". І окрім існуючого перешого доповнення я мало що можу зарекомендувати.

Стосовно аксесуарів. Раджу обовіязково узяти деревьяні органайзери. Вони так додають зайву вагу, але зменьшує Вам години пвдготовки. А протектори для зберігання якості карток. Бо через велику кількість партій картки будуть потертими
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору