2 950 грн
|
|
2 950 грн
|
платежі
по 983 грн
платежі
по 1 475 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 41x63 (100 шт) - 2 пачки Протектори 57.5x89 (100 шт) - 2 пачки Протектори 102x127 (110 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 3 пачки Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 4 пачки Захист для жетонів доказів Прадавній Жах - комплект Органайзер Eldritch Horror Folded Space Підставки для порталів - 6 шт (Жах Аркгема, Прадавній жах) |
---|---|
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 120 - 240 хвилин |
Гравців | 1 - 8 |
Вік | 14+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Кооперативні |
Додатковий | Настільні ігри, Міти Ктулху, Америтреш, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло, Прадавній жах |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
1 ігрове поле 1 довідник 1 книжка правил 12 листів дослідників 4 листи Стародавніх 51 карта міту 36 карт зустрічей у локаціях 32 карти дослідницьких зустрічей 24 карти зустрічей в Інших світах 18 карт експедиційних зустрічей 16 карт таємниць 12 карт особливих зустрічей 40 карт активів 36 карт станів 20 карт заклинань 14 карт артефактів 4 карти-пам’ятки 78 жетонів здоров’я і розуму 43 жетони монстрів 36 жетонів доказів 30 жетонів поліпшення 20 жетонів квитків 20 жетонів Стародавніх 9 жетонів воріт 4 жетони чуток 1 жетон поточної експедиції 1 жетон приреченості 1 жетон передвістя 1 жетон головного дослідника 1 жетон таємниці 4 кубики 12 фішок дослідників з пластиковими підставками |
Артикул | GKCH104EH |
Механіки | Америтреш, Вибір дій, Вибуття гравців, Гральні кістки, Кооператив, Побудова маршрутів, Пригодницька |
Країна друку | Китай |
Кооперативна пригодницька гра в жанрі детективу й жахів за мотивами творів Г. Ф. Лавкрафта. Настільна гра «Eldritch Horror» вийшла в 2013 році. Гру розробили славетний Корі Конечка (творець таких епічних ігор, як «Forbidden Stars», «Twilight Imperium: Fourth Edition», «Star Wars: Rebellion» та «Star Wars: Outer Rim») і талановита геймдизайнерка Ніккі Валенс, чиї «Жах Аркгема. Третя редакція» та «Маєтки божевілля» пощастило локалізувати Гікачу.
У 2013 році гра «Eldritch Horror» стала номінантом престижних конкурсів «Board Game Quest» і «Golden Geek» у категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща кооперативна гра», «Найкраща тематична гра» та «Найкраще оформлення». «Прадавній жах» досі входить до ТОП-100 найкращих ігор світу та до ТОП-30 найкращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek».
Світу загрожує пробудження одного зі Стародавніх — неймовірно сильних істот, що населяли всесвіт ще до початку часів. Гравці виступають у ролі дослідників, що намагаються розгадати моторошні таємниці, захистити людство від немислимих жахів і врешті-решт вигнати Стародавнього з цього світу. Якщо дослідники не досягнуть цієї мети, Стародавній пробудиться, а людство буде приречене.
Сценарій і стиль партії залежить від вибору одного з чотирьох Стародавніх. У базовій грі є Азатот, Йоґ-Сотот, Шуб-Ніґґурат і, звісно ж, старий недобрий Ктулху. Щоб перемогти Стародавнього, гравці повинні розгадати три таємниці. Для розгадування таємниць потрібні докази. Кожен гравець вибирає дослідника з унікальними уміннями та здібностями. Отримавши початкове майно, створивши чашу монстрів, колоду міту й розмістивши інші колоди, гравці застосовують початкові ефекти.
Партія у «Прадавній жах» триває кілька раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз, які розігрують у такому порядку:
Дослідники переміщуються ігровим полем і готуються до майбутніх викликів. Дослідники ходять по черзі. У свій хід дослідник може виконати до 2 різних дій:
Дослідники по черзі розігрують по 1 зустрічі. Дослідник бере карту зустрічі із зображенням своєї локації (якщо перебуває в одному з дев’яти міст) або з колоди загальних зустрічей. Він застосовує ефект для свого типу або назви локації, потім скидає карту. Якщо дослідник перебуває в локації з одним або кількома монстрами, він повинен у довільному порядку по черзі розіграти бойову зустріч з кожним монстром у цій локації. Жетони зустрічей у локаціях дають дослідникам додаткові варіанти зустрічей – дослідницькі, експедиційні, зустрічі в Інших світах тощо.
У цій фазі головний дослідник відкриває верхню карту з колоди міту й виконує указівки в зазначеному на карті порядку – переміщує жетон передвістя і підвищує приреченість, застосовує ефекти розплати на всіх ігрових компонентах, розміщує ворота, додає монстрів із чаші, жетони Стародавніх, викладає чутки, докази тощо.
Деякі ефекти вимагають від дослідника пройти перевірку. Проходячи перевірку вміння, дослідник кидає стільки кубиків, скільки вказано біля символу відповідного вміння на листі дослідника з урахуванням усіх ефектів, що збільшують чи зменшують значення цього вміння. Під час будь-якої перевірки дослідник кидає щонайменше 1 кубик.
Якщо дослідник викинув принаймні один успіх («5» або «6»), він успішно пройшов перевірку. Якщо ж він не викинув жодного успіху, то провалив перевірку. Загальну кількість викинутих успіхів називають результатом перевірки. Після цього дослідник виконує вказівки згідно з результатом перевірки.
Відразу після кидка кубиків під час перевірки дослідник може витратити один жетон доказу, щоб перекинути один кубик. Він може зробити це кілька разів, якщо у нього вистачає жетонів доказів.
Дослідники розігрують бойові зустрічі, щоб перемогти монстрів і вилучити їх з ігрового поля. Під час зустрічі з монстром дослідник перевертає його жетон і читає текст на звороті. Щоб визначити результат бойової зустрічі, він проходить дві перевірки: спершу перевірку волі, а потім перевірку сили.
Монстр втрачає стільки здоров’я, скільки успіхів викинув дослідник. Покладіть на нього відповідну кількість жетонів здоров’я з запасу. Якщо стійкість монстра менша, ніж кількість утраченого здоров’я (або дорівнює їй), дослідник перемагає монстра й повертає його в чашу монстрів.
Дослідники перемагають, щойно розгадають три таємниці Стародавнього. Якщо Стародавній пробудився, для перемоги дослідникам також доведеться розгадати його останню таємницю.
Дослідники програють, якщо стається щось із цього: