Кількість
|
Вартість
|
||
|
Інноваційний кооператив з електронним застосунком за всесвітом «Володаря Перснів». Настільна гра «The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth» вийшла в 2019 році. Того ж року вона стала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel» і «Golden Geek» у категоріях «Найкраща кооперативна гра», «Найкраща соло-гра» та «Найкраща тематична гра».
Автори гри, Нейтан Гаєк і Ґрейс Голдінґгаус, відомі Гікачу за настільною грою «Fallout» і доповненнями до «Маєтків божевілля». Гра «Володар Перснів. Пригоди в Середзем'ї» отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Зараз вона входить до ТОП-100 найкращих ігор світу всіх часів на сайті «BoardGameGeek» і займає 25-те місце в рейтингу найкращих тематичних ігор.
Володар перснів. Пригоди в Середзем'ї гра: інтерактивний пригодницький кооператив
«The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth» ‒ це кооперативна гра для 1‒5 гравців. Гравці вибирають відважних героїв і разом вирушають у небезпечну пригоду. Вони намагатимуться вижити в легендарному фентезійному світі «Володаря Перснів» Дж. Р. Р. Толкіна. Протягом цієї подорожі герої боротимуться з могутніми ворогами, шукатимуть утрачені скарби, опановуватимуть забуті знання і розвиватимуть навички, притаманні вибраній ролі. У базовій грі гравці можуть вибрати лідера Араґорна, слідопитку Беравор, грабіжника Більбо, музикантку Єлену, захисника Ґімлі або мисливця Леґоласа.
Найінноваційніша частина гри ‒ електронний застосунок, який наповнює ваші пригоди різноманітними деталями. Перед кожною партією застосунок вибиратиме, як розвиватимуться події, якою буде мапа вашої подорожі, які вороги та союзники зустрічатимуться вам на шляху тощо. Навіть якщо гравці ще раз проходитимуть ту саму кампанію, на них чекатиме уже нова історія.
Кожна партія у гру «Володар Перснів. Пригоди в Середзем'ї» ‒ це окрема подорож, що є частиною великої кампанії. Під час кожної подорожі герої намагатимуться виконати низку завдань і здолати сили зла Середзем'я. Незалежно від результату окремої пригоди сюжет кампанії розгортатиметься далі, а герої розвиватимуться. Лише завершивши всі подорожі, гравці дійдуть до розв’язки кампанії: вони всі або здобудуть перемогу, або разом зазнають поразки.
Вибравши ролі у застосунку, узявши фігурки героїв, планшети та початкове спорядження, гравці формують особисті колоди карт навичок. Кожен бере 6 базових карт, 5 карт з іменем вибраного героя, 3 карти вибраної ролі та 1 випадкову карту слабкості. Початкову карту ролі гравець кладе перед собою, а 14 інших карт перетасовує і кладе колодою у своїй ігровій зоні.
Перебіг гри
Гра «Пригоди в Середзем’ї» складається з серії раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз.
- Фаза дій
Під час цієї фази кожен герой може виконати 2 дії. Можна виконати двічі ту саму дію. Виконуючи дії, герої подорожують, досліджують світ і б’ються з ворогами. Герої самі визначають порядок ходів і можуть змінювати його в кожному раунді.
Героям доступні такі дії:
- Переміщення. Можна до 2 разів перемістити свою фігурку в сусідню зону. Можна перервати переміщення, щоб виконати другу дію свого ходу, після чого продовжити його.
- Взаємодія. Перебуваючи в зоні з жетоном персонажа, обшуку або загрози, герой може виконати дію взаємодії, вибравши відповідний жетон у застосунку й натиснувши кнопку з символом дії. Герой виконує вказівки застосунку, а потім продовжує свій хід.
- Атака. Герой вибирає карту спорядження з символом уміння у верхньому лівому куті та ціль для атаки – одну групу ворогів, яка перебуває у межах досяжності атаки. Після цього він проходить перевірку атаки.
Перевірки
За допомогою перевірок герої взаємодіють зі світом гри й атакують ворогів. Зазвичай перевірки потрібні, коли гравці досліджують мапу, стикаються із загрозами, атакують ворогів і взаємодіють з мешканцями Середзем'я.
Будь-яка перевірка використовує одне з умінь героя, указаних на його планшеті: спритність, сила, воля, мудрість або кмітливість. Під час перевірки герой відкриває стільки карт з верху своєї колоди навичок, яке його значення відповідного вміння. Результат перевірки залежить від кількості успіхів на відкритих картах. Успіхи також використовують для застосування ефектів карт спорядження під час атаки (переважно удари й модифікатори атаки) або для скасування поранень і страхів.
- Фаза темряви
Складається із 3 етапів:
- Етап активації ворогів. Кожна група ворогів отримує можливість переміститися та атакувати. Ціль атаки кожної групи ворогів визначає застосунок.
- Етап темряви. Кожен герой у темряві зазнає вказаної застосунком кількості страхів.
- Етап загрози. Рівень загрози щоразу зростає за кожного героя у грі, жетони загрози на мапі та недосліджені плитки мапи. Коли рівень загрози досягає порогового значення на шкалі загрози, застосунок активує подію загрози. Герої розігрують подію, дотримуючись указівок застосунку. Порогове значення указує, на якому рівні загрози буде розіграна наступна подія. Якщо шкала загрози заповниться цілком, партія відразу завершується поразкою гравців.
- Фаза відновлення
Кожен герой оновлює свою колоду навичок, затасовуючи в колоду карти зі скиду. Потім застосунок указує героям розіграти ефект «Розвідка 2»: кожен герой відкриває 2 карти з верху своєї колоди навичок. Герой може підготувати одну з них, розмістивши карту нижче свого планшета. Якщо карта підготовлена, герой зможе застосовувати її ефекти.
Завершивши фазу відновлення, гравці починають новий раунд із фази дій. Гра триває, доки гравці не завершать подорож.
Завершення подорожі
Кожна подорож ставить перед героями низку завдань. Поточне завдання вказане під шкалою загрози. Коли герої виконають поточне завдання, застосунок відразу дасть героям нове завдання.
Якщо герої виконають останнє завдання до того, як шкала загрози заповниться цілком, вони виграють подорож. Якщо один з героїв переможений, решта героїв продовжують гру, але програють, якщо не виконають останнього завдання до початку наступної фази темряви.
Подорож завершується перемогою або поразкою всіх героїв. Завершивши подорож перемогою, герої здобувають нагороду. У будь-якому разі, навіть зазнавши поразки, герої разом переходять до наступної подорожі кампанії.