Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Доповнення Ольтре. Промолітопис Щури, щури, щури
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 65x100 (100 шт) - 1 пачка
Протектори 80x120 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 65x100 (80 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 80x120 (50 шт) - 2 пачки
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 60 - 120 хвилин
Гравців 2 - 4
Вік 10+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, 8-9 років, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

2 ігрових поля
16 плиток будівель
230 карт
8 планшетів вартових
30 дерев’яних фішок ресурсів
8 дерев’яних фігурок вартових
7 кубиків
74 жетони й маркери
1 книжка правил
Артикул GKCH100OL
Штрихкод 4820242620882
Країна друку Китай

Настільна гра Ольтре (Oltréé) + промо

В наявності
Артикул: GKCH100OL
Промолітопис Щури, щури, щури для гри Ольтре
Подарунок
100 грн
безкоштовно
2 800 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Кооперативна сюжетна гра неймовірної краси про епічні пригоди вартових. Настільна гра «Oltréé» вийшла в 2021 році. Вона отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». У 2022 році вона стала номінантом конкурсів «As d'Or» і «UK Games Expo». Автора гри, славетного французького геймдизайнера Антуана Боза, Гікач добре знає за такими гітами, як «Такеноко», «Welcome Back to the Dungeon», «7 чудес», «7 чудес: Дуель», «Ghost Stories» і «Last Bastion». «Oltree» наслідує і розвиває ідеї двох останніх ігор, додаючи сюжет до механіки «захисту замка» («tower defense»).

Ольтре гра. Епічні пригоди вартових

Колись давно Імперія вела нещадну війну проти короля-відьмака, верховного жерця Батька-всіх-монстрів. Перемога дісталася їй важкою ціною: Імперія розпалася, а згодом взагалі припинила своє існування. Після епохи імперського миру цей край занурився в темні часи — часи суцільної розрухи та смутку, безперервних сутичок між дрібними володіннями та похмурих релігійних вірувань. 

Єдине, що лишилося незмінним — це місія вартових колишньої Імперії. Виїжджаючи зі своїх фортець і цитаделей, вартові продовжують боронити жителів колишньої Імперії, досліджувати дику місцевість, об’єднувати громади, боротися з монстрами та повертати скарби імператора, даючи людям надію на відродження Імперії. Ось і настав ваш час долучитися до лав цих відважних вартових! Ольтре!* 

*Ольтре! — бойовий клич вартових.

Літопис оборони фортеці

У цій кооперативній грі гравці виконують роль відважних вартових, що допомагають жителям Сатрапії — провінції, про яку зверхники веліли їм подбати. Вартові повинні відбудувати фортецю, щоб забезпечити жителям мир і спокій. На початку гри вартові отримують від своїх зверхників доручення, які передбачають виконання певних завдань. Виконання доручень — це найпевніший спосіб здобути перемогу. 

Однак усе не так просто, адже одночасно відбуватимуться різні події, які ускладнюють життя вартовим. Протягом кожної партії розгортатиметься історія (літопис), що додаватиме різні ситуації для вартових. На своєму шляху вартові стикатимуться з інцидентами, короткими сценками, у яких вони зможуть здобути славу (або ні). Гравці повинні допомагати громадам Сатрапії, коли проблеми становитимуть для них небезпеку. Також вартовим доведеться зіткнутися зі всілякими непередбаченими подіями. 

Якщо вартові зможуть додержатися наміченого курсу, утримавши оборону фортеці та зберігши престиж, вони дійдуть до останнього розділу літопису й закінчать його. Для щасливого кінця вартові повинні якнайкраще виконати свої доручення.

Перебіг гри

Вибравши літопис, доручення одного з рівнів складності та вартових з особливими здібностями, гравці починають партію.

Вартові виконують ходи по черзі (за годинниковою стрілкою). Раунд складається з 2 фаз: 

  1. Визначення напасті 

Гравець кидає кубик напастей і переміщує маркер праворуч треком напастей залежно від результату кидка. Трек складається з 4 поділок. Досягнувши 4-ї поділки, маркер повертається на 1-шу поділку, рухаючись по колу.

  • Якщо маркер досягає поділки літопису, гравець відкриває наступний розділ літопису. 
  • Коли маркер досягає поділки інциденту, гравець втрачає по 1 очку престижу за кожен небезпечний регіон, кидає кубик локацій і додає карту інциденту у відповідний регіон. 
  • Коли маркер досягає поділки проблеми, гравець кидає кубик локацій і додає карту проблеми у відповідний регіон.
  • Якщо маркер досягає поділки події, гравець бере верхню карту з колоди подій і виконує її вказівки.
  1. Виконання 2 різних дій

Гравець може виконати 2 різні основні дії.

  • Переміщення. Можна переміститися в суміжну зону. Фортеця суміжна з кожним регіоном.
  • Відпочинок. Вартовий здобуває 1 жетон провізії та 1 очко життя.
  • Допомога громади (тільки в регіоні). Вартовий отримує вигоду від громади в тому регіоні, де він перебуває. У регіоні не повинно бути карт проблем.
  • Розв‘язання проблеми (тільки в регіоні). Гравець виконує вказану перевірку вміння. Якщо вартовий викидає потрібну кількість успіхів, проблему вважають розв’язаною.
  • Залагодження інциденту (тільки в регіоні). Гравець бере верхню карту інциденту зі стосу в регіоні, де перебуває його вартовий. Потім він передає цю карту гравцеві праворуч від себе. Цей гравець зачитує інцидент уголос. Гравець розігрує інцидент і скидає цю карту.
  • Спорудження будівлі (тільки у фортеці). Вартовий повинен заплатити ресурси, указані на плитці цієї будівлі. Плитку спорудженої будівлі викладають стороною «Споруджено» догори на одну з вільних будівельних клітинок. Після цього можна користуватися вигодами.
  • Ремонт будівлі (тільки у фортеці). Вартовий повинен пройти перевірку вміння ремісника, отримавши принаймні один успіх.
  • Спорудження вежі (тільки у фортеці). Вартовий повинен заплатити ресурси, потрібні для спорудження вежі. Потім плитку вежі кладуть на один з кутів фортеці, стороною «Споруджено» догори. Тепер ефекти вежі стають доступні вартовим. Регіон вважають захищеним, якщо в ньому немає інцидентів і споруджена відповідна вежа.
  • Особиста дія вартового. Крім своїх 2 основних дій, вартовий може виконати додаткову дію. Гравець може здобути право на додаткову дію, заплативши 2 провізії. Додаткову дію також надають деякі карти або здібності вартових.
  • Тимчасова дія. Ці дії можуть з’являтися на певних картах літопису. Вони доступні, поки відкрита така карта літопису.

Перевірка вміння

Є 4 типи перевірок умінь: солдат, ремісник, учений і мандрівник. Вартовий визначає, скільки кубиків умінь він матиме для перевірки певного вміння. Фортеця дає кожному вартовому по 1 кубику під час перевірки будь-якого вміння. Кожен вартовий має 1 кубик певного уміння. Деякі будівлі дають по 1 кубику вміння кожному вартовому.

Вартовий кидає кубики вмінь і рахує кількість успіхів. Грань успіху дає 1 успіх. Грань «Зусилля» дозволяє витратити 1 очко здоров’я, щоб здобути 1 успіх. Заплативши 1 провізію, вартовий може один раз під час перевірки перекинути будь-які кубики умінь. Зазвичай для успішного проходження перевірки треба викинути принаймні 1 успіх. Однак для деяких перевірок потрібна більша кількість успіхів.

Перемога та поразка

Відкривши останній розділ літопису, вартові повинні пройти фінальну перевірку. Залежно від літопису закінчення гри може бути негайним або близьким.

  • Негайне закінчення означає, що цю фінальну перевірку треба виконати відразу після зачитування карти. 
  • Якщо кінець близький, вартові мають ще кілька ходів перед фінальною перевіркою. У такому разі гра закінчиться тоді, коли маркер напастей дійде до кінця треку й повернеться в комірку літопису. 

Залежно від результату фінальної перевірки останній розділ літопису закінчиться перемогою або поразкою (у довгих літописах перемога може бути малою або великою). Гравці повинні перегорнути сторінку й прочитати відповідний кінець своєї пригоди — поразка, мала перемога або велика перемога.

 

Відеоогляд настільної гри Ольтре (Oltréé)

Чудова гра з прекрасною фентезійною атмосферою. Грається приємно і легко, пробував з сином 8 років.
Дуже хотів би побачити доповнення.
Відповісти
Олігов Денис, дякуємо за гарний відгук! На жаль, не очікуємо доповнення найближчим часом.
Відповісти
Гра перевершила мої очікування. Цікаві історії, приємні компоненти і дуже милий органайзер. Дуже сподіваюся, що колись буде локалізоване доповнення.
Відповісти
Андрій Деркач, дякуємо за чудовий відгук.
Відповісти
Прекрасна наративка і хороший арт, ігри доволі легко й приємно проходять на трьох-чотирьох гравців. Хотілося би більше літописів і колод інцидентів (зокрема, Undead and Alive).
Відповісти
Андрій Абба, дякуємо за відгук!
Відповісти
Гра виправдала всі очікування. Хоча загалом й полюбляю кооперативні ігри, але довго сумнівалася щодо неї. Таки спробувати надихнув коментар на bgg, що це переосмислена/й покращена версія Ghost stories від того самого автора. В результаті, приємна, не перевантажена сімейна гра.
Поки що всі не сценарії ще не пройшла, але вже інциденти, проблеми та події впізнаються з першого речення, не в останню чергу можливо то так везе з розкладом. Тому чекаю на локалізацію доповнення. Якщо порівнювати з Жахами Аргема, то тут гра менше «пресує», хоча теж доволі динамічна. Більшість ігор пройшли на двох й перевіреної стратегії ще не має, багато чого залежить від персонажів й сценарію, й кубів, хай їм грець.
Відповісти
Гончарова Наталя Андріївна, дякуємо за корисний відгук.
Відповісти
Гончарова Наталя Андріївна, поки вивів основну стратегію. Мінімум переміщень!
Чим менше переміщень, тим більше дій можна виконати у локації і принести користі, тому будівництвом займається той гравець що планує переміститися на більше ніж сусідня локація (тобто піде через фортецю).
І в приорітеті піднімати обороноздатність фортеці. Бо вона після 8, може значно полегшити вплив на інценденти (а вони є цілью майже в усіх завданнях).
Ну а куби - завжди куби. Буває коли за 5 кубів треба викинути 1 успіх на фінальній перевірці, а ні ти взяв і програв..))
Відповісти
Що ж, гра перевершила мої сподівання. Отримав не просто настільну розвагу для всієї сім'ї на роки вперед, а справжню лицарську пригоду, яка може замінити казку на ніч.
Вечір витратив на те, аби розібратись у правилах, зате потім зміг дружині все пояснити за годину живої гри.
Обов'язково грати під тематичний саундтрек - рекомендую музику з Kingdom Come: Deliverance, тоді атмосфера й занурення досягають максимуму можливого.
Відповісти
Радковський Олександр Олександрович, дякуємо за корисний відгук!
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору