2 800 грн
|
|
2 800 грн
|
платежі
по 933 грн
платежі
по 1 400 грн
Доповнення |
Ольтре. Промолітопис Щури, щури, щури |
---|---|
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 65x100 (100 шт) - 1 пачка Протектори 80x120 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 65x100 (80 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 80x120 (50 шт) - 2 пачки |
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 60 - 120 хвилин |
Гравців | 2 - 4 |
Вік | 10+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Кооперативні |
Додатковий | Настільні ігри, 8-9 років, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
2 ігрових поля 16 плиток будівель 230 карт 8 планшетів вартових 30 дерев’яних фішок ресурсів 8 дерев’яних фігурок вартових 7 кубиків 74 жетони й маркери 1 книжка правил |
Артикул | GKCH100OL |
Штрихкод | 4820242620882 |
Країна друку | Китай |
Кооперативна сюжетна гра неймовірної краси про епічні пригоди вартових. Настільна гра «Oltréé» вийшла в 2021 році. Вона отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». У 2022 році вона стала номінантом конкурсів «As d'Or» і «UK Games Expo». Автора гри, славетного французького геймдизайнера Антуана Боза, Гікач добре знає за такими гітами, як «Такеноко», «Welcome Back to the Dungeon», «7 чудес», «7 чудес: Дуель», «Ghost Stories» і «Last Bastion». «Oltree» наслідує і розвиває ідеї двох останніх ігор, додаючи сюжет до механіки «захисту замка» («tower defense»).
Колись давно Імперія вела нещадну війну проти короля-відьмака, верховного жерця Батька-всіх-монстрів. Перемога дісталася їй важкою ціною: Імперія розпалася, а згодом взагалі припинила своє існування. Після епохи імперського миру цей край занурився в темні часи — часи суцільної розрухи та смутку, безперервних сутичок між дрібними володіннями та похмурих релігійних вірувань.
Єдине, що лишилося незмінним — це місія вартових колишньої Імперії. Виїжджаючи зі своїх фортець і цитаделей, вартові продовжують боронити жителів колишньої Імперії, досліджувати дику місцевість, об’єднувати громади, боротися з монстрами та повертати скарби імператора, даючи людям надію на відродження Імперії. Ось і настав ваш час долучитися до лав цих відважних вартових! Ольтре!*
*Ольтре! — бойовий клич вартових.
У цій кооперативній грі гравці виконують роль відважних вартових, що допомагають жителям Сатрапії — провінції, про яку зверхники веліли їм подбати. Вартові повинні відбудувати фортецю, щоб забезпечити жителям мир і спокій. На початку гри вартові отримують від своїх зверхників доручення, які передбачають виконання певних завдань. Виконання доручень — це найпевніший спосіб здобути перемогу.
Однак усе не так просто, адже одночасно відбуватимуться різні події, які ускладнюють життя вартовим. Протягом кожної партії розгортатиметься історія (літопис), що додаватиме різні ситуації для вартових. На своєму шляху вартові стикатимуться з інцидентами, короткими сценками, у яких вони зможуть здобути славу (або ні). Гравці повинні допомагати громадам Сатрапії, коли проблеми становитимуть для них небезпеку. Також вартовим доведеться зіткнутися зі всілякими непередбаченими подіями.
Якщо вартові зможуть додержатися наміченого курсу, утримавши оборону фортеці та зберігши престиж, вони дійдуть до останнього розділу літопису й закінчать його. Для щасливого кінця вартові повинні якнайкраще виконати свої доручення.
Вибравши літопис, доручення одного з рівнів складності та вартових з особливими здібностями, гравці починають партію.
Вартові виконують ходи по черзі (за годинниковою стрілкою). Раунд складається з 2 фаз:
Гравець кидає кубик напастей і переміщує маркер праворуч треком напастей залежно від результату кидка. Трек складається з 4 поділок. Досягнувши 4-ї поділки, маркер повертається на 1-шу поділку, рухаючись по колу.
Гравець може виконати 2 різні основні дії.
Є 4 типи перевірок умінь: солдат, ремісник, учений і мандрівник. Вартовий визначає, скільки кубиків умінь він матиме для перевірки певного вміння. Фортеця дає кожному вартовому по 1 кубику під час перевірки будь-якого вміння. Кожен вартовий має 1 кубик певного уміння. Деякі будівлі дають по 1 кубику вміння кожному вартовому.
Вартовий кидає кубики вмінь і рахує кількість успіхів. Грань успіху дає 1 успіх. Грань «Зусилля» дозволяє витратити 1 очко здоров’я, щоб здобути 1 успіх. Заплативши 1 провізію, вартовий може один раз під час перевірки перекинути будь-які кубики умінь. Зазвичай для успішного проходження перевірки треба викинути принаймні 1 успіх. Однак для деяких перевірок потрібна більша кількість успіхів.
Відкривши останній розділ літопису, вартові повинні пройти фінальну перевірку. Залежно від літопису закінчення гри може бути негайним або близьким.
Залежно від результату фінальної перевірки останній розділ літопису закінчиться перемогою або поразкою (у довгих літописах перемога може бути малою або великою). Гравці повинні перегорнути сторінку й прочитати відповідний кінець своєї пригоди — поразка, мала перемога або велика перемога.